- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Genius SW 5.1 Home Theater
- Vezetékes FEJhallgatók
- ZIDOO médialejátszók
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
Hirdetés
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz 4Grider #76750 üzenetére
"a sebesség 4G és 5G hálózaton egyaránt visszaesett 1 Mbit / sec körüli értékre."
Hogy bekapcsolták az 5G-t attól még nem lett több előfizető hogy kifeküdjön mind a kettő technológia (4G is). Itt nem terheltség miatt történt, úgy tűnik. Amit írtam az 😄, hozzá nyúltak valamihez.
-
banda76
csendes tag
Sziasztok!
Én a napokban kezdtem el használni egy Mobilnet XXL előfizetést telefonban. Tegnap este viszont siramasan gyengén muzsikált, gyakorlatilag videót, alacsony felbontáson is akadozva futatott. Ma napközben eldöcögött, de nem volt egy nagy élmény. Most pedig egyenesen használhatatlan.
Sétáljak be egy boltba, hátha orvosolni tudják vagy adjam vissza neki, mert ez így kuka?
Várostól vagy párszáz méterre külterületen, nem hinném, hogy ez lenne a fő ok. -
banda76
csendes tag
válasz Marcsello31 #76753 üzenetére
Azok futnak prímán!
Egy Realme 6S-ben van, hogy mi a B20, nem tudom. Csak használni szeretném, nincsenek mélyebb ismereteim a témában.
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz banda76 #76752 üzenetére
Hát ha sokan használják ami terhelté teszi és plusz ezáltal még az xxl-et hatra is sorolják a többi felhasználóval szemben akkor ez történhet, az XXL így duplán lassulhat. Ez az egy hátránya ennek a netnek, úgyhogy olyannak kell előfizetni rá aki tudja hogy alhol használja ott nem használják nagyon sokan a hálózatot.
-
Marcsello31
őstag
válasz 4Grider #76758 üzenetére
Igaz, én is ezért teszteltem egy feltöltőkártyás simmel, nem is tértem volna rá, hogy ha itt nem lenne ilyen jó. De azért a Vodafonnál oda írhatnák hogy tesztelj előtte mielőtt előfizetsz, Jó páran nem is tudják sztem hogy milyen a sebesség az adott helyen.
Mostanimérésem:
Bármere nézelődtem antenna után "Bot antenna" mindig 5ezer fölött árulják, de mér?
Veszek sma kábelt olcsóbban és megcsinálom én magam, gyanítom hogy tekercselt antenna van benne, Frekire állítva.[ Szerkesztve ]
-
banda76
csendes tag
válasz Marcsello31 #76759 üzenetére
Köszönöm, rápillantok valamelyikre.
Egyébként néha "beugrik" és egészen jól működik, de akkor sem hoz általad mutatott értékeket.
-
banda76
csendes tag
válasz Marcsello31 #76759 üzenetére
Igen, B20-nak tűnik a Cellmapper szerint.
-
4Grider
nagyúr
-
Marcsello31
őstag
válasz banda76 #76763 üzenetére
Ha szerencséd van akkor lehet hogy van egy másik csatorna is de, azt már csak routerrel érnéd el, ha a torony infója megvan "azonosítója" hogy mit használsz, akkor a guglin ki tudod keresni az adott tornyot, így megtudhatod milyen csatornák élnek rajta, már ha,
Nálam csak B20 és B1 él, B1en vagyok mindig, mert a B20 leterhelt kb ilyen színten mint nálad. Csak routerrel tudsz csatorna módot váltani, nekem telórol nem sikerült, az is csak automatikusan és a magasban.
Bár, ha magasabb helyen próbálod meg talán átlép.[ Szerkesztve ]
-
SV21
tag
Üdv mindenkinek!
S.O.S. segítséget szeretnék kérni, mert ide én már kevés vagyok...
Családtag pár napja utazott ki Németország északi részébe, de nem tud hívást indítani és őt sem lehet hívni, pedig látszólag minden rendben...Tarifa: flotta basic special (hálózaton belül ingyenes, azon kívül 100 perc, utána 10 Ft/perc, 200 MB net)
Telefon: Nokia 105 4g dual SIMRoaming aktív természetesen, sőt még valami világ napijegy is alapból, ha ez itt számít.
Még a lebeszélhető percekből is van, bár enélkül is mennie kéne. Természetesen +36-al próbál hívni, de állandóan szétkapcsol a számláló 0:00:00-nál, ha egyáltalán eljut addig...
A telefon neki nem mond be semmit, ha én próbálom hívni akkor "a hívott szám nem elérhető"
Térerő maximumon, 4g-t jelez, vodafone.de hálózatra kapcsolódva. Mellette SIM 2-ben egy Telekom domino kártya, az csak 2g-t mutat, telekom.de hálózaton.Amiket tegnap videóhívás közben kipróbáltunk, eredménytelenül:
- kézi hálózat választás, itt két vodafone.de sor volt egyik 02 másik 03 végű azt hiszem, de nem engedte kiválasztani. Volt még telekom.de is, azt nem próbáltuk
- csak 2g-re vagy 2g/3g-re állítva nem volt szolgáltatás, csak nagy X a térerő helyén
- adatszolgáltatás és adatbarangolás ki/be kapcsolása nem változtatott semmin (alapból ki van kapcsolva, nem tudom egyáltalán van-e hozzá köze, csak már nem volt más ötletem...)
- másik SIM kártya eltávolítása, telefon újraindítás, kikapcsolásA SIM kártya nincs egy éves, belföldön utolsó pillanatig működött.
Telekom SIM kártyával időhiány miatt nem próbáltuk a hívás indítást (van rajta pénz, de a lelkére kötöttem, hogy csak nagyon végső esetben használja)Valakinek valami ötlet??? Mit nézzünk még meg?
Hivatalos ügyben kellett volna haza telefonálni, így derült ki hogy nem működik, és még pár hétig kint marad...Előre is köszönöm a segítséget!
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz SztiviVander #76769 üzenetére
Kinézed a Nokia 105-ből, hogy tudja a VoLTE roamingot?
-
4Grider
nagyúr
válasz SztiviVander #76771 üzenetére
A digi mobil előfizetők már másfél hónapja azzal szívnak, mivel ezen a hálózaton roamingolnak. Egy csomó VoLTE képes telefonon sincs VoLTE roaming.
-
zzola
félisten
válasz SztiviVander #76771 üzenetére
Implementáció és SOC kérdése. A VoLTE roamingért a lazán kezelt implementáció és a készülékekben található SOC által támogatott techonlógiákon múlik. Egy operátor biztosan tudja, hogy a saját hálózatán mely készülékekkel nem működik a VoLTE roaming, vagyis a roaming alatti VoLTE kapcsolat...
-
4Grider
nagyúr
válasz SztiviVander #76774 üzenetére
A hazai voda honlapja szerint nem normális.
-
Gaborz1
senior tag
Adott 3 vodás szám(flottában), amivel egy Yetteles szám hívásánál értelmezhetetlen zajok jelentkeznek már a kicsengésnél is és nem lehet a másikat hallani sem. A yettelesről hívva a vodás számokat semmi gond nincs.
Yettelről hívva az adott yetteles számot sem jelentkezik a probléma.
Van tipp arra hogy mi lehet a hiba?iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 6 + iPad Air 2020
-
csaszi75
senior tag
válasz Gaborz1 #76776 üzenetére
A vodás számokról sima hanghívás indul vagy pedig VoLTE hívás?
Akármelyik is az, próbáld a másik lehetőséget tesztelni
A készülékeket próbából kicserélted valami másik telefonra??
Egy csomó dolog lehet mögötte..
Kodek probléma, interconnect probléma a két cég között, de csak az egyik irányba Készülék probléma, lefedettségi probléma.. stb.
Kb le kell adni hibára a vodának, az összes általad tesztelt esetet leírva.. időpontokkal, hogy tényleg foglalkozzanak vele.. -
Gaborz1
senior tag
válasz csaszi75 #76777 üzenetére
Próbáltam egy 4. vodás számmal is illetve egy Digissel is. Az eredmény pontosan ugyanaz.
A hívni próbált yetteles SIM-et áttettem egy másik telefonba, azzal gond nélkül működött a vodáról indított hívás. Sajnos idős nagyszülő miatt a másik telefon kezelésének megtanulása nem opció.iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 6 + iPad Air 2020
-
SV21
tag
Köszönöm mindenkinek az észrevételt, késő este vált teljesen bizonyossá, hogy megoldódott!
Röviden: ugyan aktív volt roaming, de a fiókban ki kellett kapcsolni, majd pár perc múlva vissza, utána már kicsörgött a szám.
Hosszabban is le fogom majd írni, hátha másnak is segítség lesz, mert Vodafone ügyfélszolgálat és a honlap/alkalmazás funkciói sem voltak a helyzet magaslatán... -
félisten
Pozitív fejlemény. Még nem is jött értesítés az új számláról, letölthető a dokumentum, be is fizettem.
-
dzudzu
tag
Sziasztok,
Két mobil előfizetésünknél az alábbiakat tapasztaljuk:
Red free: eltűnt az osztható 5gb adat lehetősége a my vodafone felületről
Go light+: a görgethető adat funkció az alábbi szöveget mutatja: nincs elérhető adat.
Ügyfélszolgálat válasza:
Más is tapasztalt hasonlót?
Mind a két funkciót bőszen hirdeti a voda a csomagok részeként, holott egyik sem működik.[ Szerkesztve ]
-
-
Landsmann
addikt
Azért rafinált a Vodafone. Az adategyeztetésből 3 hónapot lenyúltak. Ma jött e-mail, hogy 90 napon belül esedékes. Oké. Hogy ne felejtsem el, megcsináltam. Mikor esedékes a következő? 2024 július 12. Ahha, csakhogy a dátum lejárta előtt 90 nappal megint jön majd az SMS vagy e-mail. Ha akkor megcsinálom, akkor az megint 9 hónapra történik. yettelnél legalább nem változik a dátum, akármikor van adategyeztetés.
Azért az is érdekes, hogy SMS-t nem küldtek, csak e-mailt. Namármost aki idő, nincs, vagy nem használ e-mailt, de mondjuk valamikor meg lett adva, azok csak akkor szembesülnek az egyeztetés tényével, mikor kikapcsolják a kártyát.Ismerősöm is már csak akkor kapott SMS-t,amikor lekapcsolásra került. A számot még lehetett hívni, de arrólmár nem lehetett hívást indítani. Küldtek egy hatszámjegyű kódot, csak éppen nem volt hova beírni. 1270-en megoldottuk.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
csaszi75
senior tag
válasz Landsmann #76791 üzenetére
Telekomnál nekem ugyanez volt.. kb 3 hónappal lejárat előtt küldték.
Szerintem ez az ügyfélmegtartás miatt van, nem akarnak ügyfelet veszíteni.
Ha csak pont a lejáratkor küldik ki, akkor lehet nem fér bele az egyeztetési időbe és bukják a számot..
A yettelnél még nem helyeztek erre hangsúlyt.. -
#61981184
törölt tag
válasz Landsmann #76791 üzenetére
Kb amennyi idő alatt megírtad a hsz-ed, annyi idő volt az adategyeztetés. Legyen 4 perc
Ha egy adategyeztetés 12 hónapra szól, és te mégis 9 hónapra csináltad, akkor a voda elvett az életedből 1 percet (4 perc osztva 12 hónap, szorozva az elveszett 3 hónap).
Ez lenne a “dráma” ? -
Landsmann
addikt
válasz #61981184 #76795 üzenetére
Nem az idővel van a bajom, mert azt előbb-utóbb úgy is meg kell csinálni. Ha a Yettel észben tudja tartani mikor van az éves adategyeztetési időpont, akkor itt miért nem? Könnyebb megjegyezni, hogy mondjuk minden év július 1-én kell ezt megcsinálni, mint 1-3 hónappal hamarabb mint ahogy ténylegesen esedékes lenne. Képtelenség a dátumot megjegyezni, mert minden évben változik annak függvényében, hogy mikor van megejtve az adategyeztetés. Jó, oké, elvileg szólnak, hogy itt az ideje. Azért írom, hogy elvileg, mert ismerősömnek 2 kártya is lejárt, értesítést egyikről sem kapott se e-mailben, se SMS-ben. Azért ez is milyen már?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
Landsmann
addikt
válasz Bferibörs #76797 üzenetére
Nem. Az adategyeztetés dátumától számított 1 év a következő esedékes egyeztetés. A határidő lejárta előtt 90 nappal küldeni értesítést, hogy 90 napon belül el kell végezni. Mint én is, ma megtettem, nem vártam még 3 hónapot, hogy 1év legyen az utolsó egfyeztetéstől. Így 2024 júlis 12. a következő egyeztetés időpontja. Csakhogy, ez előtt 90 nappal jön majd az értesítést. Ha akkor megint megcsinálom, nehogy feledésbe merüljön 3 hónap alatt, annak az lesz az eredménye, hogy a küvetkező egyeztetés esedékes napja majd április 11 lesz 2025-ben. Egyedül a Yettelnél van mindig 1 év. Ott a szerződéskötés időpontja a forduló mindig. Tehát ha mondjuk augusztus 20 a fordulónap és az értesítés hatására ma megcsinálom az egyeztetést, a következő esedékes 2024 augusztus 20 lesz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs