-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaszi75
senior tag
válasz Marcsello31 #76050 üzenetére
Kicsit túl van tolva az xxl jelentősége Valójában nincs jelentősége.
Szerintem tök sok ilyen csomag van, ahol korlátlanul lehet tolni (Pláne amióta EU szabályozta, hogy a korlátlan csomag az korlátlan legyen, s nem lehet tiltani a különböző készülékek típusát.) Csak épp nem mindenkinek elérhető.
A családban van egészségügyi flottás SIM, korlátlan.. < 1000 ft
Van sok cég, aki korlátlan csomagokat használ.
S vannak a drága RED-es csomagok, amik szintén korlátlanok, bármibe bele lehet tenni már.. a fenti okok miatt.
Mindig az a lényeg, hogy az adott helyen, ahol használjuk ott mennyit tud az állomás.
A legtöbb helyen azért nem tud 100-at.. hanem mondjuk csak 20-30 Mbit/sec downloadot..
Csak használni kell az xxl-t is, és majd évek múlva kiderül, mennyire tartós vagy nem.
Arra emlékszem, hogy volt egyszer egy nagy index-es cikksorozat, hogy mérik az országot, körbemennek autóval, aztán második napon kiderült, hogy a voda SIM--ek priorizáltak voltak.. (A tesztre kapott SIM-ek jobbak voltak, mint a tesztelők privát korlátlan csomagjai - mindig.)
Aztán leírták az indexen, hogy sokkal magasabb prioritást kaptak a teszt SIM-ek a voda hálózatban.
Nah.. pont ezt tudják csinálni (bármelyik mobilos cég) az xxl csomaggal is, hogy előre vagy hátra sorolják. Gondolom kisebb prioritást kap majd, ha torlódik egy cella. -
titán
válasz Marcsello31 #76050 üzenetére
Arra gondoltam, hogy nem a szolgáltatási oldal feküdt meg, hanem az ügyviteli.
-
titán
válasz Marcsello31 #76053 üzenetére
Félig-meddig. Az oldal "működik", a számlát most sem tudják bemutatni, pedig már email is érkezett róla.
Ennyit tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Marcsello31
őstag
Fasza. Én holnap kapom meg a számlát,Remélhetőleg addigra már üzemkész lesz, azért az szomorú, hogy ennyire nem stabil a rendszerük, Én is valami hasonló hibajelenséggel találkoztam weben, de mikor a weboldalukon jártam, felugrott egy kis ablak ilyen elégedettségi kérdőív, a rublikába azért beírtam hogy tegnapóta nem megy a weboldal és az app rendesen, bár mire elolvassák eltelik 2nap is. A routert amit használok csak annyi zavar benne, hogy folyton világítanak ezek a mini ledek, valami custom firmwarét már találtam ahol ezt ki lehet kapcsolni, de ha fel is tudom rakni, újra függetleníteni kel, arra meg nincs ingerem, így marad had világítson, tolja szépen a 100megát.
minőségi szolgáltatás?! Háát.. -
bociusz
aktív tag
válasz CellWalker #76022 üzenetére
Itt a 2. kerületben a napokban vették használatba a februárban lekapcsolt U2100-as 3G sávot LTE célra (EARFCN 476->500), tehát itt most lett 20 MHz-es a B1 blokk. Valószínűleg Marcsello31 környékén is ugyanez történt.
-
Marcsello31
őstag
válasz bociusz #76056 üzenetére
Igen ez történhetett itt is. Igazából számomra ez volna az ideális router, tudom arany ára van. De ez nem világít mint egy karácsonyfa, ès mehet nonstopp.
Jövőre talán meglesz az ára.
[link] brutáljól nèz ki. Cat6.
Na mindegy majd jövőre.
Muszáj fejleszteniük, ha nem akarnak sok panaszt látni a Vodafone postafiókba. -
4Grider
nagyúr
válasz Marcsello31 #76057 üzenetére
Még egyszer: A mostani routered is Cat6-os, így semmi értelme nem lenne a mostani netedhez ilyen routert venned. Még ha a távoli yeti netre szeretnél vadászni vele, akkor megérteném...
-
4Grider
nagyúr
válasz Marcsello31 #76060 üzenetére
Nálam a fekete alkoholos filc csodát tesz az erősen világító ledek esetén.
-
Luna73
tag
Sziasztok. Miután Esimre váltottam a minap felmerült bennem 1 kérdés. Azt értem h itthon a voda hálózaton tudom használni(támogatja),de mi van ha külföldre megyek? Ott is tudom megfelelően használni a készüléket? (pl:szlovénoknál,olaszoknál)
-
fredike2020
csendes tag
Nálunk levizsgázott a voda ismét. Abony településen (16 ezer lakos) egy egész napig , (múlt héten péteken napközben), nem volt vodás térerő. (szomszéd települések tornyai nem látnak át) Az nem derült ki, hogy hibajavítás vagy karbantartás. Mindenesetre pdf fájlban semmilyen nyoma nem volt karbantartásnak, az ügyfélszolgálatos szólta el magát, hogy karbantartanak... Persze az ügyfélszolgálat elérése is 2*40 perc várakozás után sikerült (másik szolgáltatóról). Panaszt tettünk, jó sokan. A válaszban a 2*40 perc várakozásra semmi reakció, a kimaradásra meg azt mondták, hogy ÁSZF: 72 órába belefértek, jóváírás egy nagy fityisz. Szerencsére már csak egy céges mobil van a vodánál, na az sem sokáig lesz így. Nagyon dühítő az egész hozzáállásuk.
-
#73820095
törölt tag
Számhordozáskor vajon hánykor jön az sms, h sikerült?
És ha nem sikerül, smi nem is jön?
Elvileg ma este esedékes, de még smi se... -
SztiviVander
őstag
válasz fredike2020 #76064 üzenetére
aztán átmész a másikhoz és rájössz hogy az is detto ugyanilyen, addig vagy csak kedves ügyfél amíg még csak lehetséges ügyfél státuszban vagy.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz fredike2020 #76064 üzenetére
Az cink, bár lehetett olyan karbantartás is amit valami miatt nem terveztek be.
Lehet volt valami olyan hiba ami nem érintette volna az ügyfeleket, viszont a rendszert meg igen.
De a 24 óra meg szerintem sok.. -
zzola
titán
válasz fredike2020 #76064 üzenetére
Mégis mit szeretnél, fizessék ki a havidíjadat? Ha az ÁSZF-ben 72 óra van megadva, akkor annyi. Más szolgáltatóknál is van karbantartás és üzemzavar is...
-
zzola
titán
válasz aprokaroka87 #76074 üzenetére
Hogy szerinted mi a sok, az nem releváns. Lehetett egy optikai vezeték tépés, vagy a villamos hálózat hibája is akár...
-
fredike2020
csendes tag
válasz SztiviVander #76070 üzenetére
12 éves tapasztalat, a voda szemétségeinek se szeri se száma. Ha mind leírnám, nem lenne elég egy oldal sem arra, amiket műveltek velünk. Több vodás előfizunk volt, mára már csak egy maradt... A többi szolginál nem tapasztaltam ennyire negatív hozzáállást.
-
zzola
titán
válasz aprokaroka87 #76078 üzenetére
Mire gondoltál? Minden ügyfélnek menjen egy SMS, hogy hálózati hiba van? Hogyan képzeled el a normális tájékoztatást?
-
fredike2020
csendes tag
-
zzola
titán
válasz aprokaroka87 #76081 üzenetére
Na azt inkább hagyjuk.
Nem tudom miben gondolkodsz, nekem '94 óta van mobiltelefon előfizetésem, de még egyszer sem kaptam értesítőt, ha hálózati hiba volt. Sem mobil oldalról, sem vezetékes oldalról. Fel kellett hívni a hibabejelentőt és elmondták, hogy szolgáltatás kiesés van.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz fredike2020 #76080 üzenetére
Tudjuk, mindent is szeretne a magyar, jóváírást mindenre....
Ha sok volt a hívó, akkor nem tudsz mit tenni a várakozási idővel... -
zzola
titán
válasz fredike2020 #76084 üzenetére
Értem amit mondasz. Ügyintéző függő a jóváírás. Aki empatikus, ő ad, mások viszont nem adnak...
-
#73820095
törölt tag
válasz SztiviVander #76068 üzenetére
Szóval akkor még lehet izgulni...
A tré/blue legalább megmondta előre anno, h mi a helyzet...@zzola: Elvileg így illene, de...
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz fredike2020 #76087 üzenetére
Azt hiszem ha panaszt akarsz tenni, akkor 5 percen belül kapnod kell valakit, minden más esetben talán nincsen limit (?). Egyébként manapság elég jó az ügyfélszolgálat, nem jellemző a hosszú várakozási idő.
-
zzola
titán
válasz aprokaroka87 #76091 üzenetére
Azt én sem tudom...
-
zzola
titán
Jelentem nekem 20:00-kor sikeres volt a számhordozás a Telekomhoz.
-
Marcsello31
őstag
Van Egy olyan èrzèsem, hogy nem kel lemondanom a a másik netszolgáltatást, lehet hogy mèg szipi szupi a mostani netem de mi lesz ha nálam is gebanc jön?! Azèrt sokfelől hallom èn is, nem csak a fórumon hogy nem.olyan üde ez a Vodafone...
[ Szerkesztve ]
-
patex1983
őstag
válasz fredike2020 #76090 üzenetére
Nem tudom mit hiszel egy szolgáltató ügyfélszolgálatának működéséről, de ha józan paraszti ésszel belegondolsz a történtekbe, akkor rájössz, hogy ha kiesik egy nagyobb körzet és mindenki egyszerre akarja elérni az ügyfélszolgálatot, ahol van X számú ügyintéző, akkor nem létezik olyan (sehol), hogy neked egyből felkapja valaki a telefont, mert minden ügyintéző folyamatosan hívásban van.
Ez ennyi.X
-
-
fredike2020
csendes tag
válasz patex1983 #76095 üzenetére
Ezek szerint Abony városa megfektette a voda ügyfélszolgálatát, ez szép.
Amúgy az egyből és a 2*40 perc között is van még átmenet.
A másik, hogy az ügyfélszolgálatot miért nem tájékoztatták a kiesésről, miért kapcsoltak tovább a műszaki kollégákhoz még órák múlva is? Erre kellett várni sokat. Ez sima bénázás szerintem.
A harmadik, hogy ennyi kavarcs után illene adni némi jóváírást, még ha hivatalosan nem is jár. -
pjen
félisten
válasz fredike2020 #76097 üzenetére
Mért kellene? Ez egy profit orientált cég. Ha minden kiesés után kapnának az előfizetők jóváírást meg kéne emelni a havidíjat.
-
Marcsello31
őstag
Ahogy elképzelem azt hogy mi lenne egy kb országos kiesèsnèl. Te jajj...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest