Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanchore

    senior tag

    válasz lugosi #48367 üzenetére

    Ráadásul a Vodafone ügyintézője névre szóló számlát adott, tehát kvázi egy kattintás neki ellenőrizni a számot.

    :N az ügyintéző sem kutakodhat személyes adatokban és pláne nem adhat ki róla információt. Ha megnézte volna kinek a nevén van, az sem változtatott volna semmin, mivel jelenleg nem az a törvény, hogy mindenki csak és kizárólag a saját nevén lévő számra tölthet. Ha így lenne, akkor valószínűleg ellenőriznék is, de így, hogy bárki bármilyen számra feltölthet, semmilyen ellenőrzést nem végez senki.

    Ettől függetlenül lehet, hogy az ügyintéző gépelte el, főleg ha tényleg egy ilyen flegma ügyintézőről van szó.

    ariel96: Célszerű megpróbálni ott elrendezni, ahol történt. Persze nem hőbörögve, mert akkor senki nem fog segíteni. Próbálj az üzletvezetővel beszélni, hogy történt egy ilyen, az ügyintéző félreütötte, de sajnos nem ellenőrizted le, mindketten hibáztatok, de neked sokat jelent ez az 5000 ft, és ha van rá valamilyen mód, szeretnéd visszakapni. Méltányosságból valószínűleg kompenzálnak majd és visszakapod az 5000-et a kártyára.

    [ Szerkesztve ]

    Origin / Steam: Stanchore

Új hozzászólás Aktív témák