Hirdetés
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
RZozo
aktív tag
Tiszta idiótákkal futok össze a Voda ügyfélszolgálatánál.
GO csomagra váltanék flotta csomagból, de egymásnak ellentmondó információkat adnak. Szerettem volna karácsonyig elintézni a váltást két telefonszámnál, de hála a Voda telefonos és személyes ügyfélszolgálati embereinek, akik össze-vissza küldözgettek ez már nem sikerülhet, így marad a drága flotta csomag, ami hálózaton kívül használva ugyebár még drágább.
Flottából az egyik számot készülék vásárlással viszonylag egyszerűen átvezettem GO csomagba. Ez így rendben is volt. A másik flottás telefonszámnál már ez a vicckategóriát súrolja, amit ebben az ügyben intéznek nekem
Voda partner üzletben közölték, hogy ők nem tudnak módosítani, mert a másik számnál már módosítottam és csak számlazárás után tudok, de telefonon ügyfélszolgálaton módosíthatok, majd a telefonos ügyfélszolgálaton közölték, hogy menjek be Voda márkaképviselethez és ott tudok módosítani.
Voda márkaképviseletnél közölték, hogy nem tudok váltani számlazárásig (?), amúgy is van rajta valami opciós hűség a netre, amelyet a szerződésembe elfelejtettek beleírni, de náluk persze a rendszerben szerepel, szerződésemet nem látják, mert nincs feltöltve a rendszerbe (?), így még kártyásra sem tudok váltani.
Online ügyfélszolgálaton szintén nem tudtam díjcsomagot módosítani, amire a telefonos ügyfélszolgálat kérte, hogy hívjam fel őket, ott aztán közölték, hogy ők a módosítást elindítják és 48 órán belül aktiválódik. Hurrá!
De korai volt az öröm, ismét felhívott az ügyfélszolgálat, hogy nem tudják a GO csomagra váltást elvégezni, mert ePack-kal kértem, ami 2 év határozott idő, ezért azt csak üzletben tudom megcsinálni. De üzletben meg nem állnak velem szóba, csak a számlazárás után (?).
Nekem vannak túl nagy elvárásaim vagy ez egy normális ügyintézés?Amúgy majdnem kértem visszamenőleg a telefonos ügyfélszolgálat hangfelvételeit, hogy végre rámutassak az tájékoztatási hiányosságokra, aztán elmondták, hogy persze első alkalommal ingyenesen átvehetem CD-n, aztán 10.000Ftot kell fizetnem a következő kikérésért.
Bocsánat a hosszas szövegért, kikívánkozott belőlem.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen