- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- A Plus modell gyengébb lett
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Halo
senior tag
Hosszúúú lesz, bocs ezért... amolyan vitaindító levélváltás:
"Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Ezúton kívánom felhíni figyelmüket egy szerintem kissé elhibázott
lépésükre!Nagyon jó gondolat, hogy ügyfeleik számára ún. Te Ajánlatod - akció
keretében további lehetőségeket biztosítanak.Nagyon jó, hogy végre áttértek az elektronikus számlázásra -
csatlakoztam is a famegmentőkhözS hogyan függ össze a fenti kettő? S szerintem miért elhibázott kissé?
A Vodafone szerint ugyan miért is kerül ingyen nekem egy olyan
"szolgáltatás" ami tökéletesen felesleges? Itt gondolok arra, ha
bármit is választok a Te Ajánlatodból, akkor majd egy FUTÁR hozza
házhoz...Jah... persze a kiszállást átvállalják... Jah, én meg el is hiszem, h.
a promóciót, s a reklámot nem én fizetem meg... Jó-jó... lehet, csak
10 fillérbe kerül nekem percenként, vagy akár többe is, de én fizetem megÁprilis 15-én fent jártam Budapesten, és az Aréna plázában levő
boltjukba választottam a Te Ajánlatodból és az eladó korrekten kezelte
a számomra teljesen egyértelmű gondolatot:
- mi a búbánatos fenéért várjak előre meghatározott időpontban egy
futárcéget, aki X kilóméterről érkezik, hogy aláírjak 2 lapot 4
helyen, s máris mehet vissza X+Y kilóméterre, mert ugye valamelyik
vodafone-os boltba viszi vissza a papírjaimat...
- vidéki vagyok, de járok pl. Békéscsabán, mint ahogy ma is, meló után
elmentem az Andrássy úti boltba (Csaba Center), ahol közölték velem,
hogy fenti Te Ajánlatod csakis neten keresztül lehet - és a
kollegájukat, aki megcisnálta nekem, meg a többi csabait is fegyelmi
elé állítják, mert az ügyfelekkel jót cselekedtek - szerintem
ügyfélbarátként, rugalmasan álltak hozzá egy felesleges
túlbonyolításhoz, akár mondhattam volna azt is, mint ahogy a Vodafone
honlapján olvasható: környezettudatosan reagáltak
- ma tehát még 3 előfizetést szerettem volna 2 évre hosszabbítani a
havi 600 ft-os kedvezménnyel ékesítve. Fentiekből adódóan mindezt nem
tehettem meg, mert ééén kis botor, teljesen környezettudatlanul, ha
már amúgyis egy Vodafon bolt mellett mentem el, ugyan betévedtem,
sorba álltam és igen előadtam a fenti kifogásom, amit ugyan a kedves
eladó respektált valamilyen szinten... de sajnos nem tudta
megcsinálni, félt a retorzióktólElhiszem, hogy a Cégnek nem kifizetődő, hogy élőmunkaerejüket teljesen
fölösleges dolgokra fogják - értsd: idétlen futárbigyó helyett
személyesen kellett ügyféllel foglalkozni - húúúúhaaa... és mindez
biztosan sok-sok pénzébe, bocsánat... pénzembe(!) kerül.
(pláne így ugye, hogy a rám áldozott cirka 20 perc egyetlen huncut
forintot se hozott a konyhára...)De fő a környezettudatosság, és fő az hogy át lehet térni az
elektronikus számlázásra, ezáltal mennyi-mennyi fát lehet megmenteni!
Az nem baj, ha a futárautók tucatjai robognak országszerte nyamvadt 2
lapokkal, hogy 4 aláírást besöpörjenekNem is tudom... kell egy ilyen céggel hosszabbítást kötni? Tudom, egy
előfizető nem előfizető (itt most épp 3-ról is szó van, mint fentebb
írtam...), és tudom, egy fecske nem csinál nyarat. És polemizálhatunk
még hasonló népi okosságokon, s ha nem hosszabbítok, akkor vállat von
a cég - nem az én havi 10e HUF környéki számlám fog hiányozni ennek az
ÓriásvállalaltnakCsak szerettem volna rávilágítani a -- szerintem -- kissé elhibázott
megoldásra.Ennyi erővel már védhették volna úgy is a fákat, ha kilövik a
hódokat... hm? Vagy a futárcégek miatt ültetnek majd gumifákat és
újabb olajkutakat üzemeltetnek, hogy legyen majd kerék és benzin!Ha mindenképpen aláírásokra szeretnének vadászni, akkor megtehetnék,
hogy e-mailben elküldik az aláírt szerződést, amit én is aláírok, majd
beszkennerezek és visszaküldök Önöknek. Mivel van már aláírásom a
cégnél, (nem új előfizetőről van szó, már látott ügyfélszolgálatos
engem, s a személyi igazolványom) így egy újabb e-mail üzenetben már
közölhetik is, hogy minden OK, ketyeg tovább a 2 évem, vagy akár
a nemleges választ is, hogy valami nincs rendben, küldjem el újra,
vagy fáradjak be személyesben, vagy nem - nem lesz semmi mert
hátralékom van, stb.
Mindez ma már Magyarországon működik BANKNÁL, TŐZSDÉNÉL!Egy, bocsánat a kifejezésért, de egy "csak" telefonszolgáltatónál, aki
ráadásul környezettudatos is, nem tudna működni?Szerintem pedig igen, tudna!
Sőt, remélem a későbbiekben fog is így működni!
Köszönöm a türelmüket, további kellemest!
válaszukat várva:"erre jött is a válasz, (tegnap 19 után küldtem el, 22 előtt válaszoltak is, ez korrekt):
"Tisztelt V Úr!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatjuk, hogy a telefonszámához tartozó adatok, így a hosszabbítási lehetőségek ellenőrzéséhez is szükség van Vodafone-os hívószámára és ügyfélbiztonsági kódjára.
Az ügyfélbiztonsági kód egy négy-, öt-, vagy hatjegyű szám, ügyfeleink előfizetői szerződésük megkötésekor adják meg, és a szerződésen szerepel. Ha a kódot időközben megváltoztatta, üzleteinkben van lehetősége információt kérni, ahol munkatársaink személyi igazolványa alapján tudják Önt azonosítani.
Általánosságban szeretnénk tájékoztatni, hogy a havidíjkedvezmény alapú szerződéshosszabbítási lehetőséggel lakossági és flottás ügyfeleink 2010. március 3-ától kizárólag a Te ajánlatod oldalon keresztül élhetnek. Ezzel kapcsolatosan részletes információkat az alábbi hivatkozási címen talál.
http://www.vodafone.hu/rendeld-weben?ecmp=AAA585Mivel üzleteinkben ezt a kedvezményt jelenleg nem tudjuk biztosítani, a szerződést futárcég segítségével tudjuk eljuttatni címére, akik előzetes egyeztetést követően, egy Önnek megfelelő időpontban, díjmentesen szállítják ki a szerződést.
Szeretnénk megköszönni elektronikus levelében tett észrevételeit, melyeket továbbítottunk munkatársainknak, így a jövőbeli folyamatok kialakítása során ezek a javaslatok is rendelkezésünkre állnak majd.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
J G
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport"Kezd megint elegem lenni abból, hogy teljességgel hülyének néznek, és teljességgel elbeszélnek a problémám / felvetésem mellett... ehh...
Vélemények?Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Társasjáték topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen