Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Halo

    senior tag

    Hosszúúú lesz, bocs ezért... amolyan vitaindító levélváltás:

    "Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    Ezúton kívánom felhíni figyelmüket egy szerintem kissé elhibázott
    lépésükre!

    Nagyon jó gondolat, hogy ügyfeleik számára ún. Te Ajánlatod - akció
    keretében további lehetőségeket biztosítanak.

    Nagyon jó, hogy végre áttértek az elektronikus számlázásra -
    csatlakoztam is a famegmentőkhöz :)

    S hogyan függ össze a fenti kettő? S szerintem miért elhibázott kissé?

    A Vodafone szerint ugyan miért is kerül ingyen nekem egy olyan
    "szolgáltatás" ami tökéletesen felesleges? Itt gondolok arra, ha
    bármit is választok a Te Ajánlatodból, akkor majd egy FUTÁR hozza
    házhoz...

    Jah... persze a kiszállást átvállalják... Jah, én meg el is hiszem, h.
    a promóciót, s a reklámot nem én fizetem meg... Jó-jó... lehet, csak
    10 fillérbe kerül nekem percenként, vagy akár többe is, de én fizetem meg :)

    Április 15-én fent jártam Budapesten, és az Aréna plázában levő
    boltjukba választottam a Te Ajánlatodból és az eladó korrekten kezelte
    a számomra teljesen egyértelmű gondolatot:
    - mi a búbánatos fenéért várjak előre meghatározott időpontban egy
    futárcéget, aki X kilóméterről érkezik, hogy aláírjak 2 lapot 4
    helyen, s máris mehet vissza X+Y kilóméterre, mert ugye valamelyik
    vodafone-os boltba viszi vissza a papírjaimat...
    - vidéki vagyok, de járok pl. Békéscsabán, mint ahogy ma is, meló után
    elmentem az Andrássy úti boltba (Csaba Center), ahol közölték velem,
    hogy fenti Te Ajánlatod csakis neten keresztül lehet - és a
    kollegájukat, aki megcisnálta nekem, meg a többi csabait is fegyelmi
    elé állítják, mert az ügyfelekkel jót cselekedtek - szerintem
    ügyfélbarátként, rugalmasan álltak hozzá egy felesleges
    túlbonyolításhoz, akár mondhattam volna azt is, mint ahogy a Vodafone
    honlapján olvasható: környezettudatosan reagáltak :)
    - ma tehát még 3 előfizetést szerettem volna 2 évre hosszabbítani a
    havi 600 ft-os kedvezménnyel ékesítve. Fentiekből adódóan mindezt nem
    tehettem meg, mert ééén kis botor, teljesen környezettudatlanul, ha
    már amúgyis egy Vodafon bolt mellett mentem el, ugyan betévedtem,
    sorba álltam és igen előadtam a fenti kifogásom, amit ugyan a kedves
    eladó respektált valamilyen szinten... de sajnos nem tudta
    megcsinálni, félt a retorzióktól :)

    Elhiszem, hogy a Cégnek nem kifizetődő, hogy élőmunkaerejüket teljesen
    fölösleges dolgokra fogják - értsd: idétlen futárbigyó helyett
    személyesen kellett ügyféllel foglalkozni - húúúúhaaa... és mindez
    biztosan sok-sok pénzébe, bocsánat... pénzembe(!) kerül. :)
    (pláne így ugye, hogy a rám áldozott cirka 20 perc egyetlen huncut
    forintot se hozott a konyhára...)

    De fő a környezettudatosság, és fő az hogy át lehet térni az
    elektronikus számlázásra, ezáltal mennyi-mennyi fát lehet megmenteni!
    Az nem baj, ha a futárautók tucatjai robognak országszerte nyamvadt 2
    lapokkal, hogy 4 aláírást besöpörjenek :)

    Nem is tudom... kell egy ilyen céggel hosszabbítást kötni? Tudom, egy
    előfizető nem előfizető (itt most épp 3-ról is szó van, mint fentebb
    írtam...), és tudom, egy fecske nem csinál nyarat. És polemizálhatunk
    még hasonló népi okosságokon, s ha nem hosszabbítok, akkor vállat von
    a cég - nem az én havi 10e HUF környéki számlám fog hiányozni ennek az
    Óriásvállalaltnak :)

    Csak szerettem volna rávilágítani a -- szerintem -- kissé elhibázott
    megoldásra.

    Ennyi erővel már védhették volna úgy is a fákat, ha kilövik a
    hódokat... hm? Vagy a futárcégek miatt ültetnek majd gumifákat és
    újabb olajkutakat üzemeltetnek, hogy legyen majd kerék és benzin!

    Ha mindenképpen aláírásokra szeretnének vadászni, akkor megtehetnék,
    hogy e-mailben elküldik az aláírt szerződést, amit én is aláírok, majd
    beszkennerezek és visszaküldök Önöknek. Mivel van már aláírásom a
    cégnél, (nem új előfizetőről van szó, már látott ügyfélszolgálatos
    engem, s a személyi igazolványom) így egy újabb e-mail üzenetben már
    közölhetik is, hogy minden OK, ketyeg tovább a 2 évem, vagy akár
    a nemleges választ is, hogy valami nincs rendben, küldjem el újra,
    vagy fáradjak be személyesben, vagy nem - nem lesz semmi mert
    hátralékom van, stb.
    Mindez ma már Magyarországon működik BANKNÁL, TŐZSDÉNÉL!

    Egy, bocsánat a kifejezésért, de egy "csak" telefonszolgáltatónál, aki
    ráadásul környezettudatos is, nem tudna működni?

    Szerintem pedig igen, tudna!

    Sőt, remélem a későbbiekben fog is így működni! :)

    Köszönöm a türelmüket, további kellemest!
    válaszukat várva:"

    erre jött is a válasz, (tegnap 19 után küldtem el, 22 előtt válaszoltak is, ez korrekt):

    "Tisztelt V Úr!

    Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!

    Tájékoztatjuk, hogy a telefonszámához tartozó adatok, így a hosszabbítási lehetőségek ellenőrzéséhez is szükség van Vodafone-os hívószámára és ügyfélbiztonsági kódjára.

    Az ügyfélbiztonsági kód egy négy-, öt-, vagy hatjegyű szám, ügyfeleink előfizetői szerződésük megkötésekor adják meg, és a szerződésen szerepel. Ha a kódot időközben megváltoztatta, üzleteinkben van lehetősége információt kérni, ahol munkatársaink személyi igazolványa alapján tudják Önt azonosítani.

    Általánosságban szeretnénk tájékoztatni, hogy a havidíjkedvezmény alapú szerződéshosszabbítási lehetőséggel lakossági és flottás ügyfeleink 2010. március 3-ától kizárólag a Te ajánlatod oldalon keresztül élhetnek. Ezzel kapcsolatosan részletes információkat az alábbi hivatkozási címen talál.
    http://www.vodafone.hu/rendeld-weben?ecmp=AAA585

    Mivel üzleteinkben ezt a kedvezményt jelenleg nem tudjuk biztosítani, a szerződést futárcég segítségével tudjuk eljuttatni címére, akik előzetes egyeztetést követően, egy Önnek megfelelő időpontban, díjmentesen szállítják ki a szerződést.

    Szeretnénk megköszönni elektronikus levelében tett észrevételeit, melyeket továbbítottunk munkatársainknak, így a jövőbeli folyamatok kialakítása során ezek a javaslatok is rendelkezésünkre állnak majd.

    Szíves megértését köszönjük!

    Tisztelettel:

    J G
    Vodafone Magyarország zrt.
    levelezési csoport"

    Kezd megint elegem lenni abból, hogy teljességgel hülyének néznek, és teljességgel elbeszélnek a problémám / felvetésem mellett... ehh...
    Vélemények?

    Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

Új hozzászólás Aktív témák