- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz szabonagyur #55518 üzenetére
Nagyságrendileg azonos/hasonló árak lesznek. Ha nem kellett fizetned a számhordozáskor, akkor van rajta egy belépési kedvezmény kötbér a szerződésesen (5000Ft) - ha ezt kifizeted személyesen, akkor vehetsz készüléket.
-
Soulfly842
addikt
válasz Nordik #55595 üzenetére
Alapesetben nincs egy dominóra sem jelszó beállítva.
Ezt személyes/telefonos ügyfélszolgálaton beállítani nem lehet, csak a meglévőt - a megfelelő jogosultság ellenőrzését követően - törölni a már meglévőt.
Beállítani jelszót hozzá a 1777-es önkiszolgáló telefonszámon tudsz.
-
Soulfly842
addikt
válasz Nordik #55599 üzenetére
Az már inkább méltányosság alapú megoldás, mivel általában az emberek nem jutnak el a dominó jelszó beállításáig.
Azért is kezelik lazábban azt a részét, mivel a családbarát opció dominó elemének a költség viselője úgyis a havidíjas előfizetés lesz, s ezzel lényegi kár, díjtétel nem okozható a dominó elem tulajdonosának.
A dominó önnön maga után meg ugyebár úgysem tudja viselni a 1066 Ft-os költséget
Viszont hivatalosan a dominó elem 'gazdájának' is igazolnia kellene magát.
Ha dolgoznék éppen, akkor tudnék segíteni menüpontokkal, hogy pontosan hol is található a dominó jelszó beállítása, de most éppen nem dolgozok Neten meg már csak egy régi 1777-es menütérkép található meg.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz >Deego.. #55606 üzenetére
Üdv!
1, Bármikor kifizetheted - ez többlet költséggel nem jár. Ez csak úgy mond egy többfelé bontott szla, ez nem hitel
2, "Egy előfizető csak egyszer vehet igénybe részletfizetői kérelmet?
Illetve párhuzamosan 2 részletfizetési igénybevétel futhat egymás mellett?"Ez így elég tág.Tv készüléket szeretnél másikat? Azt lehet, ha kifizetted a készüléket, de egyidejűleg csak egy tv készülék futhat rajta telepítési címenként-tv szolgáltatásonként.
Lehet egyidejűleg egy Tv szolgálatatásra vállalt hűséggel, ill. internetre vállalt hűséggel is kamatmentes részletfizetésed, de az otthoni vezetékes internetre vállalt hűségidővel viszont csak két évente lehet kedvezményesen új eszközt vállalni (szemben a tv készülékkel)
-
Soulfly842
addikt
1, Domino díjcsomagod van
2, Mix típusú előfizetés (Eco Mix, Fun, Eco Surf stb.)Ez esetben nem elég a hangposta szolgáltatást törölni, a hívásátirányítást is törölni kell a hangpostára....
Simán írd be a tárcsázóba:
##002#
Majd egy hívásindítás gomb.
Ezzel minden átirányítás törlésre kerül.
-
Soulfly842
addikt
válasz Laraxior #56086 üzenetére
Privát ment...
Ún. integrált aranytárskártya darabszámmal kapcsolatban a közelmúltban frissültek a szabályok. (egyelőre promóciósan, de jó eséllyel ez maradni fog hosszabb távra).
Otthoni mellé (kiemeltségi szint nélkül): 3 aranytárskártya kapcsolható.
Arany mellé: 10
Platina mellé: 20Feltételekben az szerepel, hogy arany mellé 1 db lehet, ami már meglévő előfizetés, platina mellé kettő (ezek díjcsomag váltással is bevonhatóak), a többinek új előfizetésnek kell lennie.
-
Soulfly842
addikt
Te inkább a percdíjakra kapod a kedvezményt és nem a készülékekre Ez tény.
Kicsi a szerződés alap havidíja is, mindezek alapján jobbról balra a második oszlop érvényes rád.
Hát... egyébként az, hogy engedi és hogy engedte az kicsit elkülönül
Aranykártyás kedvezmény fejében havi 80Ft lejön azért a törlesztőkből!
Egyébként kis érdekességként mindenkinek:
Rövidesen a Huawei P7 rövidesen egy érdekes 'összecsomagolósdiban' lehet várható
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Telekom Otthoni szolgáltatás esetén a 6%-os kedvezmény a szolgáltatás megrendelésekor hatályos díjszabás szerinti díjából kerül levonásra, további telekom otthoni kedvezmény jóváírása a százalékos kedvezménnyel csökkentett árból történik.
A hoppá díjcsomag kivételével minden díjcsomagra érvényesíthető, de csak személyes ügyfélszolgálaton 'aktiválható' a kedvezmény.
Nem régiben frissíthették egyébként a keretmegállapodást, mivel egy-két pontban 'frissült'.
Korábban csak az önálló mobilinternetes kártyákra (Net&roll díjcsomagok) volt érvényes a százalékos kedvezmény. Az alapján ahogy idézed viszont nem kizárt, hogy most már a publikus netplusz díjcsomagokra is...
A díjcsomag paraméterek ismeretében nem tartom kizártnak, hogy a te flottádban tiltott is lesz az önkiszolgáló felületen a készülékvásárlás.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz lugosi #56191 üzenetére
Egyidejűleg a két mobilinternet nem élhet a domino sim kártyán. Amikor felkerült a netplusz csomag deaktiválásra került a napinet. Így nem kell aggódnod, ha kihasználtad a rendelkezésedre álló adatforgalmat, akkor csak lassulsz, de ezt követően is használhatod tovább többlet költségek nélkül.
Abban az esetben, ha kikapcsolod a netplusz csomagot, akkor az internet nem lesz elérhető.
(#56214) bostone
Néhány érdekes információ a Net&roll Teszt kártyáról:
- Ez egy hűségidő nélküli promóciós/próba internet;
- Egyszeri aktiválási díja van (490 Ft), amit induláskor kell fizetni;
- A kiírt adatforgalom felhasználást követően az internet nem használható tovább még lassítás mellett sem;
- 60 napig használható fel és jelenleg csak üzletekben ill. létesítő kollégáknál lehet igényelni (korábban volt szó arról, hogy webshopos felületen elérhető/megrendelhető lesz, de legjobb tudomásom szerint ez jelenleg még nincs érvényben);
- Önálló sim kártyát adnak hozzá, amiről csak adatforgalom bonyolítható;
- Díjcsomagot váltani erről csak Net&roll mobilinternetre lehetséges;
- Mivel ez is 'előfizetéses elven' kerül aktiválásra, ezért új előfizető esetén Hitelképességi vizsgálat történik. -
Soulfly842
addikt
Virtuális szolgáltatónak hívják szép szakzsargon szerint.
A Telekom mobil hálózatot használják, de az ügyfélszolgálati folyamatok és minden más a Telekomtól függetlenül történik.
(#56308) St3ven
"Ha blue mobile-os előfizető vagy, a Telekommal kötsz szerződést."
Ez így nagyon nagy badarság.. még ha az önkiszolgáló felületek technikai kivitelezésében kaphattak is segítséget (bár ez csak találgatás lenne részemről is) a telekomtól ez teljesen függetlenül működik.
Szeretnék köszönetet mondani minden itteni fórumozónak. Kimondva-kimondatlanul, de sokszor - a sok ismétlődő kérdésen túl - sok egyedi problémával, felmerülő kérdéssel, illetve probléma megoldással szembesültem itt. A személyes ügyfélszolgálati folyamatokon túli folyamatokból relatíve kevés van -mivel a személyes ügyfélszolgálaton, mint végső végponton minden egyedi helyzet kezelésében magasan kvalifikáltnak kellene/kell lennie a kollégáknak - de sok háttérben zajló folyamatról, ügymenetről, illetve az ügyfélszempontból tetten érhető nyomon-követhetőségről itt is elég sokat tanultam.
Ennek is tudható be, hogy a 2014-es évet - kb. 400 személyes ügyfélszolgálaton dolgozó T-Pontos kollégám közül - a top 9-ben zártam (ennek köszönhetően egy egyedi 'élményút' vár rám - Erről ennyit és nem többet! )
Imígyen: szeretnék köszönetet mondani az itteni fórumozóknak *virtuális 'pacsit' adva sokaknak*.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Értem, akkor az biztos csak véletlen, hogy ügyfélszolgálati folyamatok teljesen függetlenül működnek és az ilyen típusú ügymenet nem intézhető a 1430-on, vagy a személyes ügyfélszolgálati pontokon (semmi sem látható ezzel kapcsolatban)
Ha egy Blue Mobile-os számot Telekom mobil irányba akarsz tovább vinni. Tudod, hogy hogy oldható meg? Számhordozással. Sehogy máshogy.
Ahogy fentebbiekben történt a megfogalmazás az több mint félrevezető - csak erre akartam felhívni a figyelmet.
Technikai Supportot biztosan kapnak ügyviteli folyamatokhoz, ill. hálózati használat is adott, de ettől függetlenül a fent kommunikált kontextusok. Finoma szólva: félrevezetőek voltak.
HofiZoli, Vangelis
Köszönöm!
(#56315) Teko001
"branded resellerek"
Ez a branded megfogalmazás ez jó. Tehát tovább-branded
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Ez viszont így korrekt.
Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ez nem redukálható le logikailag egy szimpla díjcsomagra a Telekomnál. Jobb tisztázni ezt mivel félreértelmezhető.
Pl. egy Lidl kaliberű cég megfizeti szépen gondolom a rendszerhasználatot, a supportot, a közvetítői felületeket, stb, avagy testre szabja és létrehozza magának - de a piaci irányelvek a kiszabott percdíjak az akciók, stb. viszont nem a telekom függvényében jönnek létre - hanem csak maximum gondolom egy szabályozói környezeten átesnek.
(#56319) cris78
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Hát nem tudom... üzletben biztos, hogy kezelhetetlenek az ilyen ügyfelek. Nem kevés telefonost is ismerek, de ilyenről én még életemben nem hallottam
Lehet csak privatizáltam, s azzal, hogy nálunk nem kezelhető maximum kapott egy elérhetőséget az ügyfél és ennyi. Igazából ez információ és hírértékkel nem szolgált.
(#56322) Vangelis
Nem kell az arcos-harcosság... Az a kettő-öt százalék is fontos! Nem kell a kiforgatás! Csak gondoltam - így tiszta
És jó a többrétű ügyfél-nézőpont is Hogy sok oldalról látható legyen egy azon dolog
Ahány ügyfél, annyi nyelv és szeretem ezt a sok nyelvűséget
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Na jó, ez már komolytalan. Hagyjuk
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz dptrsk #56336 üzenetére
Egy-két simet azért cserélni kell, sőt, kisebb sérülésnél is előfordulhat, h. az újat is cserélni kell.
Az apn-en kívül az apn típushoz célszerű beírni még vesszővel elválasztva, hogy DUN. Sok készülék érzékeny erre is.
(#56337) dedike
Ha már viccelődtünk...
Érdekesség:
Ha valaki fejhallgatót akar venni, akkor a Telekom oldalán a Skullcandy és a Marley fejhallgatók között nézzen körül mindenképpen. Egész jó áron vannak most
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz djculture #56388 üzenetére
Ezt tudod hogy hívják djculture?
Statisztikai kozmetikázás...
A prepaid alapú kártyák száma folyamatosan csökken, de a %-os piaci részedés kimutatásában ez mégis súlyos relevanciával bír.
Most ahogy nézegettem ezt a statisztikát ez is szembetűnő volt (elég sikeres volt a 2013 év végi 30% kedvezmény minden készülékre (kivétel iPhone)):
Forrás:
[link]Egyébként egy kis érdekesség:
Domino kártyával univerzális egyenleg terhére lehet elvileg vásárolni a Play áruházban. Gyakorlatban még nem tudtam kipróbálni, de elvileg már élesben megy
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem mellékes információ:
Milyen díjcsomaggal, ill milyen internet csomaggal használod a kártyát?
(#56436) St3ven
Neee... ez komoly? Úgy milyen funkciója lesz? Az tisztán csak egy webkártya, más forgalom nem bonyolítható róla.. ennyi erővel akár egy inaktív sim kártyát is használhatnál!
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz polonic #56442 üzenetére
Szia!
Ennek igazából nincs tétje és súlya.
A Move M és a Move M ATK azonos tarifakategória.
Az utólagos váltás gondolata jó, de mivel nem tudom, h. engedi-e úgy inkább más irányból javaslom a megközelítést:
Mindezek alapján vedd meg nyugodtan a készüléket Move M-re vállalt tarifahűséggel és mivel a díjcsomagkategória azonos - ügyintéző segítségével áttudnak váltani Integrált társkártyára, avagy társkártyára.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz St3ven #56444 üzenetére
Az a baj, hogy ahhoz nem egy szimpla internet van egy domino webes kártyán, hanem egy olyan speciális szolgáltatás, ami a díjcsomagnak is egyfajta logikai jelölője. Többek között ennek a speciális internetes jelölőnek is köszönhető szerintem az, hogy a díjcsomagot nem lehet átváltani, ill. hogy nem lehet az internetet letiltani róla.
Ha sikerül, akkor mindenképpen jelezd. Hasznos infó lenne
Próbálkozz be egy *111# -vel, hátha...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz polonic #56447 üzenetére
Az otthoni arany/platina, vagy van másik 'főkártyás' előfizetésed?
Az otthonihoz meglévő előfizetés esetén
Aranynál egyet lehet
Platinánál kettőtEgyszerű díjcsomag váltással bevinni aranytárskártyás díjcsomagba. A többinek újnak kell lennie.
(arany max 10 kártya, platina max 20)
-
Soulfly842
addikt
válasz polonic #56449 üzenetére
Akkor az úgy hibátlan. Más nem - ha foglalt az otthonihoz az aranytárskártyás 'lehetőség' - platina mobil efi mellé (mobilnet) vihetsz díjcsomagváltással akár több előfizetést is..
Én csak elméleti szinten tudok segédkezni. A webshop technikai hátteréhez nem értek. Nálam az ügyfél bármit azonnal megtud csinálni
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #56463 üzenetére
Tőlem hívhatod akár pr-nak is, de szőrszálhasogatásba nem megyek bele. A konxtust mindenhol ki lehet forgatni, de ez egy fórum, s bocsi, ha nem írtam le úgy, hogy bármit meg lehet csinálni, ami a szabályzási környezet megenged és ami az általános szerződési feltételelben foglaltak mentén kivitelezhető. Nyögvenyelősen, támadóan, kereshetünk kákán is csomót - de nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Something_ #56735 üzenetére
Telekom alkalmazásban ingyen nyomonkövetheted, hogy hogy álsz a hálózaton kívüli percekkel. Van egyébként USSD kód, ill. zöld szám is h. ingyenesen lekérdezd ki melyik szolgáltatónál van.
-
Soulfly842
addikt
válasz lugosi #56711 üzenetére
Régebbi kártyáknál nagyobb a chip felület, de azokat is még éppen hogy lehet vágni.
Szerintem valószínűleg a jobb oldali vágott, a bal normál Micro.
(#56679) Imilenni
Ha még nem került kiosztásra, akkor létezik olyan a Telekomnál is, hogy Egyedi hívószám megrendelése és havidíjasként visszakérheted.
Ha csak Sim Only-ként aktiválod, akkor utána 5000 Ft-os belépési díj kifizetése ellenében megszüntetheted.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz szabogabor10 #56850 üzenetére
4.2-es android vagy attól újabb szükséges rá mindenképpen. Ettől korábbi verziókat nem támogat az applikáció.
-
Soulfly842
addikt
válasz cris78 #56853 üzenetére
Igen, azt tudom. De ez elég fogós kérdés
Utánaolvasva kicsit: A támogatott készülékek között BB termék nem szerepel egy sem.
Mindezek alapján:
A, tényleg nem támogatottak a BB termékek.
B, erre az eshetőségre nem gondoltak(#56854) szabogabor10
Jelenleg az Xperia L, M2, SP, Z1 Comp., Z2, Z3 Compact van feltüntetve a támogatott készülékek körébe...
Tény, hogy elég sok készülék nem szerepel ezek között. De korábban is voltak olyan esetek, amikor szembesültem azzal - pl. a TV Go kapcsán találkoztam ilyennel - hogy gyártó oldali tiltás miatt nem volt támogatott egy adott alkalmazás használhatósága.
(#56846) A@ron
Látom még nem kellett szabályozási környezetekkel egy Multinál szembesülnöd
Nem az a kérdés, hogy mi vizsgálható és mi nem. A szabályzások értelmében kell eljárni. Minden más csak szőrszálhasogatás. A gyakorlati példák itt semmit nem érnek. Megvannak ennek is a miértjei és válaszai.
A Sim kártya bemutatása kötelező. Máskülönben hogy lenne ellenőrizhető, ha volt egy normál simed ellopták és ezt követően kéred a kártyacserét? Mondjuk Microra. A microsim kitörhető microként és normálként is és Sim adapter is létezik a világon.
Mindenki:
Anno régen-régen - egy messzi-messzi galaxisban - még úgy oktatták, hogy a lecserélt sim kártyát rituálisan még az ügyfél színe előtt rituálisan meg is kell semmisíteni, de szerencsére ez utóbbi momentumhoz kapcsolódó leírás már nem szerepel a szabályokban. Ez így van rendjén, hiszen az ügyfél számára fontos adatok szerepelhetnek rajta és a lecserélt kártyát már úgy is csak az adatok elérésére tudja használni.Még egy-két érdekesség:
1,
Sokszor olvasok itt arról, hogy mi alapján lehet cserélni díjmentesen kártyát és hogy más-más típusú eljárásokkal szembesülnek az előfizetők.Régen - kb. 2014 jan előtt - még úgy szóltak a szabályzások, hogy díjmentes kártyacsere abban az esetben biztosítható az ügyfélnek, ha vásárlási számlával tudja igazolni, hogy készülékmodernizálás miatt kéri ezt és hogy a Telekomtól vásárolta.
Ezen viszont enyhítettek. Hiszen a fent említett dátumot követően már minden esetben díjmentesen kell biztosítani a kártyacserét, ha készülékmodernizálás miatt történik a kártyacsere (és nem elveszett/rongált indokkal - ez utóbbi 4500 Ft).
Elég érdekes szituációt teremt az - és ilyennel rengeteggel lehet találkozni - amikor az ügyfél bejön és közli, hogy nem működik a mobilinternet, a 4G, eldobálja a hívásokat, instabil a háló stb. Majd kirakja az asztalra a vagdosott/szabdalt kártyát.
Alap esetben ilyenkor díjmentes lett volna a kártyacsere, de az ügyfél a rongálással felülírta ezt. Ez esetben 4500 Ft a kártyacsere díja.
2, a kártyacserét szigorúan csak az elő-, szlafizető kérheti (régen csak az előfizető kérhette). Jelszó/ a kártya felmutatása nem elégséges hozzá.
Több ok miatt sem:
- Pl. ügyfél találta a kártyát az utcán....
- Jogilag ezek szigorúan szabályozásra kerültek, hiszen az adott hívószám valakinek a tulajdona. Annyi erővel - ahogy sokan bemennek üzletbe (kicsit banalizálva a kérdéskört) - Ha valaki tudja Orbán Viktor számát, akkor bemehet egy kártyacsere miatt?
- A legjobb: De hát én a fia/felesége/gyermeke vagyok. Igen ám, de sokszor ebből vannak a legnagyobb gondok (válás alatt a két fél, stb)Abban az esetben, ha az előfizető nincs jelen személyesen, akkor közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett meghatalmazással lehet csak és kizárólagosan eljárni
Sokan összekeverik a Számlafizető-t azzal, hogy ők vannak beállítva postázási címként és kézbesítési információként az ő nevük szerepel. Ez nem azonos viszont az elő-/szlafizetővel.
Megkülönböztetnek mindenhol: Előfizetőt, Számlafizetőt és postázási címet (amin esetleg kézebesítési információ is szerepel). A postázási információkba viszont személyes adatok nem szerepelnek és ügyintézéssel kapcsolatban ő nem járhat el.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #56855 üzenetére
Szépen felsoroltam egy-két példát
Fia/felesége/gyermeke... No de, értjük, nem?
Sok olyan eset is van, amikor hosszasan bizonyítja valaki egy Dominónál, hogy ő vette a kártyát és már pedig az ő nevén van. Több perces bizonyítási eljárást követően viszont felismeri a tényt, hogy pontosan melyik használt mobilosnál vette...
Ilyen esetben ügyet nem lehet intézni. 30 napos 'ideiglenes' felhasználóként lehet rögzíteni - ez alatt tájékoztatás történik az eredeti előfizető irányába - s ha a korábbi előfizető/felhasználó nem jelentkezik, akkor átírásra kerül a SIM kártyát felmutató ügyfél részére.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Kispotter #56876 üzenetére
Március 1-től hivalatosan is elérhető lesz az LTE domino csomagban, illetve a mix típusú előfizetéseknél az LTE mobilinternet (lásd az ÁSZF változások összefoglalóit). 2 napja viszont amikor frissen csatlakoztattam fel MIX típusú előfizetést a hálózatra engem is meglepett a 4G kiírás. Valószínűleg tesztüzemben hamarabb elérhető lett a 4G több dominó és mix típusú előfizetéssel rendelkező előfizetőnek a 4G/Lte hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem kell feltétlenül más díjcsomagban gondolkodnod. Havi 690 Ft-ért plusz 200 MB-t kaphatsz és ha nem használtad ki még korábban a netplusz promóciót, akkor bővül a lehetőségek tárháza.
tárgyhónapig és még egy hónapig 190 Ft-ba kerül a 200 MB mellé +500 MB adatforgalom és a promóciós időszak lezárultát követően 990 Ft-ra jön ki +500 MB adatforgalom. A promóciós időszak után akkor viszont jobban megéri már 1190 Ft-ért 1 GB plusz adatforgalom. Abban az esetben, ha online fizeted mindkét esetben (promóciót is belszámolva mindhárom esetben) 5000 Ft alatti haviköltség alatt tudsz maradni.
Persze, ha nem akarsz a promóciós időszakkal vacakolni, akkor mehetsz egyből a +1GB adatforgalomra.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz dptrsk #56930 üzenetére
Minden T-Pontban csak Univerzális egyenlegre töltenek alapesetben!
(#56931) taip
Itt tudod beállítani!
[link]Itt lehet többek között a nagyösszegű, univerzális egyenleg terhére történő vásárlások biztonsági jelszavát is, ill. ellenőrizhetőek a tranzakciók is.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Másik szerződésen van?
Ha Igen, akkor vagy Magyar telekom szintű regisztrációval lehet, vagy ha aranykártyás a szerződés, akkor az egyikről a másikra személyesen üzletben, vagy 5 számjegyű jelszavak v. folyószámlaszintű jelszó ellenében áttudják helyezni az egyik szerződésről a másikra.
-
Soulfly842
addikt
válasz #21715712 #56956 üzenetére
Igazából az extra váratlan eseményre vonatkozik, az Extra plusz, ha hosszabb ideig van kitéve adott körülményeknek akkor arra is áll...
A történtek igazából a perdöntőek, mint ahogy az sem mindegy a biztosító számára, hogy ki lett-e mosva a mosógépben a telefon, vagy megbotlottál és beleesett a mosószeres vízbe
Szervizeléskor, átnézéskor csak azt láthatják, hogy nedvesség érte.
(#56938) Kispotter
Ennek a mérésére szerintem lehetőség nincs. Ha a Telekom alkalmazás nem mutatja (bár ezt még a gyakorlatban nem néztem, hogy kiírja-e), akkor maximum az adott okostelefon alakalmazástárából tudsz erre alkalmatos alkalmazást keresni (Ami az adott dátumtól mérni tudja az adott hívásirányba történt beszélgetéseket).
-
Soulfly842
addikt
válasz erdoke #57050 üzenetére
Nem, Polonic írta jól.
(#57057) JoHnni
Szerintem csak az ismerősnek erősen javasolták, hogy mivel elérhető a gyártói szerviz is, úgy gyorsabb lehet az ügyintézés. Ez sajnos igaz is.
(#57058) Aaron14
Nem, nem mindegy. Bár volt/van a neten az online ügyintézésre vonatkozó leírás egy többkörös futammal, de élő ügyfelet még nem láttam, akinek ez sikerült volna úgy.
A Sim kártyáknak is van kb. 8 alaptípusa és dominóról havidíjasra váltásnál pl. ált. még rossz kártya kiküldéssel is találkoztam már
Üzletben egyből megcsinálják pár perc alatt. 1000* könnyebb lesz a kivitelezése. Tehát: erősen javasolt!
-
Soulfly842
addikt
(#57133) kali; (#57136) n@p@lm
Igaza van ForRedGlory-nak ezzel kapcsolatban. Az Applenek a szerz.feltételei csak úgy teszik lehetővé, ha a fent leírtak szerint járnak el.
Ez olyan, mint az egy éves jótállás a készülékre. EU-s szabályzások értelmében ez elfogadhatatlan, de az Apple az megteheti hosszú évek óta... különösebb szankciók, büntetések nélkül.
Ahhoz, hogy az Apple termékeket forgalmazza nem kevés kitételnek kell megfelelni.. Nem véletlen ment ez a Telenornak is ilyen nehezen. Nem magyar, vagy szolgáltatói sajátosság ez - mindenhol így működik.
Ez örök téma - nem mehet így mert ezt meg azt sérti... az Apple mégis hosszú évek óta így csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz vwpolopg #57250 üzenetére
Senkinek.
Egyidejűleg egy azon diákigazolvány számmal nem lehet két Like díjcsomag, illetve díjcsomagváltással sem lehet egyéb díjcsomagról sem váltani (még a rendszerek szempontjából is kiírja ilyen aktiválási szándék esetén, hogy ez a diák.ig szám már használatban van). Kivételt képez a like-ról nagyobb likere vagy Music XS-re váltás.
-
Soulfly842
addikt
válasz killzone1987 #57847 üzenetére
A hűségidőhosszabbítással vásárolt készülékről - hogy milyen szerződésértékre vállaltál hűséget - arról még semmit nem tudunk a fent leírtak alapján
1, Egyfelől ugyebár adott a Next díjcsomagoz kapcsolódó kötbér, ahogy fentebb is írták ez időarányos.
Teljes - a díjcsomagban eltöltött - hónaponként (tehát amikor tárgyhó első napjától a hónap utolsó napjáig a next díjcsomagban voltál) 3000Ft/hó.
2, A minőségi készülékcseréhez kapcsolódó szerz. mód. -ban benne van, hogy milyen szerződés értékre vállaltál hűségidőt (tarifahűség esetén forintálisan is le van írva a tól-ig, hogy sávosan milyen havidíjú díjcsomagot kell tartanod két évig).
Ha ezt felrúgod (kisebbre válasz), akkor
a, ki kell fizetned a minőségi készülékcsere dok.-ban leírt fix kötbért
b, ki kell fizetned a fennmaradó készüléktörlesztő részleteket egy összegben.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #57861 üzenetére
3990
(#57858) pietrasko
Csak teljes hónapokra kell. Amikor tört hónap volt arra nem számolnak időarányost sem.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
-
Soulfly842
addikt
Egyszerű a helyzet.
Be kell mennie egy T-Pontba és a kártyát kirakva az asztalra közölheti, hogy a fiam akinek a nevén van külföldön van, s szeretné kérni, hogy rögzítsék 30 napos felhasználóként.
Ez egy biztonsági időintervallum, ami alatt kiértesítik az eredeti tulajt az ismert címén, s ha az eredeti tulajdonos nem jelentkezik, hogy nem járul hozzá a felhasználó rögzítéshez, akkor 30 nap leteltével a rögzített felhasználó eljárhat a kártyacsere ügyében, s később is teljes körűen eljárhat a kártya ügyintézésével kapcsolatban.
Jogilag nevetséges lenne, ha bemondásra cserélnének kártyákat. Ezt te sem gondolhattad komolyan
Ha tudnád hány meg hány olyan ügy van, amikor akár közeli hozzátartó is visszaélne ezzel...
-
Soulfly842
addikt
Igazából még soha nem láttam még olyat, akinek sikerült a webes folyamat a dominóról havidíjasra váltásnál.. küldözgetősdi, rossz HLR-ek, stb-stb.
(#58100) Lacko84
Azt javaslom, hogy mivel úgy is új kártyával lesz csak életképes menj be inkább egy T-Pontba.
Ott pár perc alatt megoldják.
Ha nem saját néven van a kártya, akkor célszerű azzal bemenni, akinek a nevén van.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest