- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
legenda
válasz Kolondrum #67751 üzenetére
idegen számok esetén is adott lehet külön is, hogy tartoznak valamihez, de ha nem erről van szó, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra és kiderül, hogy mi a helyzet, mert jelen állás szerint így a telefonszámok nem jogosultak folyószámla ügyintézésre.
ez lehet persze a rendszer hibája is - ha csak a frissítés óta ilyen, akkor biztos arról van szó -, azzal meg csak tudnak majd kezdeni valamit.
több előfizetésem is van, az egyik a "főszám", a másik kettő társkártya volt anno, de már régen nem társkártyás díjcsomagban vannak, viszont továbbra is csak a főszámmal vagy fiókos bejelentkezéssel lehet számlát megtekinteni és befizetni, ha a másik két telefonszámmal próbálom, akkor azt dobja a rendszer, amit korábban beidéztél.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Thome
veterán
Mit jelent az, hogy kiemelték a számlám? Valami megfigyelést magyarázott nekem a hölgy a telefonban hogy nem tilthatják a számom amíg ez van, de nem egészen tiszta.
(Sztori még mindig ua: Befizettem online a számlát, sikeres visszaigazolás, de még azt jelzi a rendszer, hogy fizessem be újra)
-
kerxy
senior tag
Sziasztok!
Szükségem lenne a mostani micro SIM helyett egy nano-ra új telefon vásárlása miatt (de azt nem a T-nél veszem), mit mondjak, hogy ezt ingyen megtegyék nekem? Hivatkozzak esetleg olyasmi dologra hogy dobálja a hálózatot? Akkor kötelesek ingyen cserélni ha jól tudom, de nano méretet adnak?
Köszi előre is
-
legenda
-
Tamás34
senior tag
Sziasztok!
Nekem MoveXS van barátnőmnek EcoXS! Van valamilyen opció, hogy ingyen hívjuk egymást?
Köszönöm!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Garmin instinct 2-Amazfit Balance Grey
-
zsoltzsolt
addikt
Előfizetéses számot, hűség nincs rajta, át lehet tenni dominóssá?
-
syl5
őstag
Sziasztok,
az ECO-ban tényleg 81 Ft lett 39 Ft-ról a hálózaton kívüli percdíj, vagy ez valami elírás? -
Zeki
nagyúr
válasz zsoltzsolt #67759 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz zsoltzsolt #67759 üzenetére
semmi akadálya.
syl5; szia, melyik eco díjcsomagra gondolsz, illetve hol látod az elírást?
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Nescafé
őstag
Belépek a honlapon, irja hogy tudok venni kedvezményesen telefont, ott a dijcsomagom, és ugye meglévőnél nem adja ki a csomagokat hogy mennyibe kerülne.
Nem jó a honlap még mindig..? iPhone 15 Pro , IOS 18 , Fénix 7 Pro Solar
-
legenda
válasz Nescafé #67765 üzenetére
lenyitod az eltérő kategóriákat és úgy mutatja, a meglévőnél nem, mert akkor marad a jelenlegid.
amennyiben másra gondolsz, úgy dobj be képet, hátha kisilabizáljuk a dolgot.Tamás34; bekértem olyat, ahol van részlet;
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Tamás34
senior tag
-
legenda
válasz TheMarci #67768 üzenetére
a céges passz, magánt néztünk, céges nem ugrik be az ismeretségi körben sem, hogy ránézhessek kíváncsiságból.
korábban ezt sem mutatta, de ahogy nem olyan régen írtam, a számla befizetését követően megjelent a részlet is.
régebben párhuzamosan is futott a kettő, illetve a részlet sokszor megjelent korábban, akár már a hónap utolsó napján is az, ami a következő hónap utolsó napjáig volt határidős, az új rendszer most másként működik, legalábbis jelenleg, de esetlegesen átállhat majd később ez is a régi módira, az lenne a jó.
azt örömmel tapasztaltam meg, hogy ma már a számlák részleteit is látom, illetve letölthetők azok a my telekom felületen is, tegnap ez még nem működött.Tamás34; nem egyre rosszabb, csak erőltetik az átállást és azzal vannak gondok, de alakulgat.
nektek viszont megszűnnek úgy itt a gondok, máshol persze minden szép és jó lesz, sosem lesz hiba.
biztos belenézel akkor néha a leendő szolgáltató témájába is, hogy sehol sem fenékig telfel az élet...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Tamás34
senior tag
Természetesen már rég nézelődöm a konkurens cégeknél, egyik sem tökéletes, ez így van, de olcsóbb amit én kinéztem! Nem akarom megnevezni, mert valaki biztos elkezdené fikázni! Sokkal jobban járok és ez a lényeg!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Garmin instinct 2-Amazfit Balance Grey
-
syl5
őstag
Sima ECO csomag. Nem ECO XS, és nem is ECOSurf.
A havi részlet nekem sem jelent meg btw, de egy facebook-os komment alapján feltettem a telekom appot, és azzal befizettem a számlám és a részletet is.
Egyébként óriási nagy blődség, hogy nem szórt ki a Telekom legalább egy tájékoztató e-mail-t, hogy nyugodjon le mindenki a picsába, dolgozunk, ha nagyon akarod fizesd be mobilapp-al a számláid. Semmibe nem került volna nekik, de az gáz, hogy egy huszadrangú Facebook kommentből kell értesülnie a Zembernek.
[ Szerkesztve ]
-
legenda
eco;
Havi díj 2190 Ft
Hálózaton belüli percdíjak 32 Ft
Vezetékes és más mobilhálózatba irányuló hívások percdíjai 42,6 Ft
SMS küldés díja
Hálózaton belül küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Más mobilhálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Külföldi hálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 56,9 Ft
forrás: linka honlapon szerepelt a tájékoztatás a főoldalon, illetve nem is mindig és mindenkinek volt gondja, így feleslegesnek gondolom, hogy mindenkit külön csesztessenek vele e-mail útján.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
addikt
Amit írtál az tökéletesen jellemzi a Telekom hozzáállását a kenyéradóihoz. Sajnos.
(#67776) kali:
Még életemben nem kezdtem a böngészést a főoldalukon, mindig a mobil oldalukon indulok... akit nem érdekel, az egy mozdulattal tudta volna törölni az sms-t/e-mailt, de nem lenne annyiunknak a "le vagytok ti sz@rva, csak fizessetek nekünk" érzésünk, továbbá akinek valami nem sikerült volna ügyintézésügyileg, az tudta volna, hogy nem ő a balfácán.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
legenda
válasz dedike #67777 üzenetére
mobilos nézetben is láttam a tájékoztatást - nem szeretem azt használni, de alapban azt dobja fel.
tegyük fel, hogy mindenkinek küldenek tájékoztatást, de aki meg pont nem tapasztalt problémát - mert nem folyamatosan és mindenkinél volt gond -, az meg azon háborog(hat)na, hogy minek csesztetik, ha nem is (teljesen) úgy van.
ilyen esetekben nincs garantáltan jó megoldás, mindig lenne olyan tábor, akinek verzió másik lenne az elvárt, ami persze fordítva is igaz.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
addikt
Mondjuk visszaolvasva többen panaszkodtak arra, hogy rossz az oldal, mint arra, hogy szuper. Persze mindenkinek mások az igényei ilyen téren is, nekem inkább kétszer szóljanak előre, mint utólag kelljen keresgélnem valaminek az okát.
Mindegy is, kommunikációból biztosan nem az ötösért indulnának.
Jó szerencsét!
-
Tamás34
senior tag
Telekom nem tudhatta-tudhatja, hogy kinél rossz a Weboldal és kinél jó, ezért mindenféleképpen tájékoztatni kell az előfizetőket ilyen esetben, ráadásul a telefonos ügyfélszolgálat sem volt nagyon elérhető! Telekommunikációs cégtől ez szégyen, hogy egy Weboldalt nem tud a megígért időre elkészíteni, és még mindig nem tökéletes, ez a mai világban elfogathatatlan! Ami a lényeg, hogy ők vannak miértünk, mivel mi fizetünk, így is kéne hozzáállniuk!!!!!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Garmin instinct 2-Amazfit Balance Grey
-
legenda
válasz dedike #67782 üzenetére
nem találkozom már semmilyen hibával, ma már a számlákat is megtekinthettem, tegnap ez még nem ment, de más gondom már tegnap sem volt, gyanítom, nem csak én vagyok így vele, akinél meg van még hiba és olyan jellegű, aminél nem ér rá számára az orvoslás, annak adott a lehetőség több módon is az intézkedésre.
más területeken is így vagyok vele, feleslegesnek tartom az eltúlzott és erőltetett tájékoztatást, bm sms lenne lenne belőle, ami több problémát okozhat, mint jót...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
addikt
Örülök neki, hogy nálad működik. Én például nem tudok lejárt hűségidejű előfizetéssel készüléket váltani, mert egyszerűen nem mutatja a lehetőséget. Nem mutatja továbbá a részletre vásárolt készülékek részleteit (olvastam, hogy a havi számla kifizetése után fogja, de ugye nem ez volt az elmúlt időszakban megszokott.) Aztán nincsenek meg a régi számlák sem sehol.
Ha neked ez tökéletes működés, akkor -mint már írtam- örülök neki. Sajnos nekem nem az.
Jó szerencsét!
-
syl5
őstag
válasz Tamás34 #67781 üzenetére
Egy telekom cégnek nem sok köze van a szoftverfejlesztéshez, márpedig egy weblap tutujgatása az. Az más kérdés, hogy házon belül oldják-e meg, vagy sem, de alapesetben nem ez a fő szakterület. Olyan sincs, hogy valakinél jó, valakinél nem. Olyan esetleg van, hogy bizonyos időpillanatokban jó, aztán betolnak egy új release-t és megint fos lesz bizonyos ideig.
Tény, hogy tájékoztathattak volna jobban, de olyan nincs hogy elfogadhatatlan, nem létszükségletről beszélünk még a mai világban sem.
Nem védem a Telekomot, mint céget, de a fejlesztőket igen.
Gondolom mi mehet ott is, fele annyi emberrel csináltatják, folyamatosan baszogatva őket, túlórázva, széthajtva a belüket. Így borítékolható a hiba, ami aztán még több baszogatást, és éjszakázást jelent, ami egy öngerjesztő folyamat.
Mindezt az ilyen idióta hozzáállás miatt... -
Tamás34
senior tag
Kinek fizetem a számlát? Telekomnak! Tehát, akkor kinek kell ezt megoldania? Telekomnak! Az, hogy melyik céggel kivitelezteti ezt a projektet az engem pedig nem érdekel! Őket sem érdekli ha munkanélküli lennék és ezért nem tudnám befizetni a számlát! Ennyi! Magyarország-Norvégia 1-0
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Garmin instinct 2-Amazfit Balance Grey
-
#99546112
törölt tag
Mennyit lehet csúszni 1 tablet törlesztővel? Minden 30-31-én kell befizetnem az a havit, de a múlt havit nem fizettem még be, hó végén lesz 1 hónapja, közben itt a novemberi is, viszont most hó végén kifizetem mindkettőt egyszerre plusz az utólsót, mert decemberben jár le a hűség is és a törlesztők. A számla természetesen kifizetve, azzal nincs elmaradás. Bármilyen kedvezményt veszítehetek e ezzel, hogy csak a törlesztőt később fizetem be max 1 hónappal?
Köszi a helpet.
-
dokee78
félisten
Move XS-hez 1590 a NetpluszL
Eco XS-hez 1090 a NetpluszSEcohoz többe kerül a net?
-
zoli62
addikt
válasz zsoltzsolt #67746 üzenetére
Megkérdeztem az ügyfélszolgálaton: e-mailen sosem küldenek ki számlát.
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezekkel a T-mobile Stickekkel lehet úgy internetezni, hogy egyből beleteszek egy feltöltőkártyás T-mobile Sim kártyát és már mehet is a net?
Illetve ennek milyen tarifái vannak?Live poor, die rich.
-
zoli62
addikt
Friss info: az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy az online felületen a számlamegjelenítési hiba még mindig fönnáll.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest