Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79621120

    törölt tag

    válasz dptrsk #67538 üzenetére

    Észrevettem . :(

    szerk.

    • A Magyar Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével összefüggő műszaki okból előfordulhat, hogy az eddigiekben, a Telekom otthoni szolgáltatások számláján fizetett készülék törlesztő részlete(ke)t, átmenetileg nem tudja rendezni a Távszámla felület használatával.
    Amennyiben csoportos beszedési megbízással rendezi az esedékes havi részleteket, Önnek semmilyen teendője nincsen, az összeg a megszokott módon kerül levonásra bankszámlájáról.
    Abban az esetben, ha eddig a Távszámlán keresztül fizette be a részleteket, de most nem adódik hozzá a számla fizetendő összegéhez a befizetési folyamat végén, kérjük, eseti átutalással (Távszámlán kívül) rendezze azt.

    Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetése miatt a Telekom otthoni szolgáltatásokkal rendelkező ügyfeleink korábbi 14 jegyű Szolgáltatói azonosítója 9 jegyű folyószámlaszámra változott, ezért korábbi regisztrációja deaktiválódott és az új azonosítóval automatikusan új regisztráció jött létre.
    A változás technikai jellegű, nem érinti a szolgáltatásokat, vagy a Távszámla használatát, azzal ügyfeleinknek semmilyen teendőjük nincsen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák