- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Rövid videón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp Az egyik legújabb előzetesben a kadaku bolygó kerül a középpontba.
-
Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
ph A koreaiak megkezdték a nagyobb fényerőt és hosszabb élettartamot kínáló 13 hüvelykes panelek tömeggyártását.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- World of Tanks - MMO
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Diablo IV
- Samsung LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable