Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    Ma hívtak a Telekomtól és kérdezték, hogy történt-e változás, mert a teljes kártya resetelve lett és jónak kell lennie a netnek (mondtam nem jó még mindig változatlan és ugyanaz van) erre azt mondták, hogy rakjam 10mp-re a telefont repülőgép üzemmódba , megtettem, a helyzet ugyanaz. Holnap reggel 8-ig nem lesz jó, akkor lejár a 72 óra és hívom is őket... (ha kell panaszt teszek megint)

    Valakinek valami ötlet? (bár már 2x voltam a T-Pontba és vagy 8-10x beszéltem velük telfonon - ügyfélszolgálat, panaszkezelés, stb..) Megoldás az nincs rá (eddig) és minden ki lett próbálva...

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák