Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MarkLD77

    újonc

    válasz ron8 #728 üzenetére

    Szia!
    Sajnos az ország másik végéből írok, ezért nem tudok helyben megoldást javasolni. Nem pont ilyen, de hasonló problémával küzdök és érdekelne, hogy sikerült-e orvosolni. Nálam évekig működött tökéletesen, aztán tegnap elkezdett kikapcsolni néhány perc után. Először azt hittem, nincs hűtése és "biztonsági okokból" áll le a túlmelegedés elkerülése miatt, de megnéztem, a hűtő ventilátora működik. Most viszont már be se kapcsol. Ha kihúzom a hálózati dugót és szünet után újra bedugom, akkor a BOOT felirat jelenik meg, de ott is marad. Ha meg bekapcsolom, akkor a PLEASE WAIT felirat fut folyamatosan, akár órákon át. A termékem ugyanaz, mint a tiéd, csak PX verzió. A szoftver frissítése nálam is reménytelen.
    Az LG Service központtal ma egyeztettem e-mailben, azt javasolták, vigyem be márkaszervizbe, ott meg tudják oldani. Ha lesz infóm, jelentkezem. Addig is, ha nálad történt közben valami, megköszönném, ha megosztanád.
    Üdv.
    Laci

Új hozzászólás Aktív témák