- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Steam Deck
- iPad topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cola111
aktív tag
Sziasztok,
Renault Mégane Limousine 1.4-es autóm jobb oldali elektromos ablaka keservesen működik, lassan lehet csak felhúzni. Ennek a javításában Budapest környékén tudna valaki segíteni?
köszönöm
-
Cola111
aktív tag
Igen. 2007-es. 72 kW
-
Cola111
aktív tag
válasz DonThomasino #81023 üzenetére
Igen. Ultras vizzel kimostam.
-
Cola111
aktív tag
Sziasztok!
Budapesten belul kit tudtok ajanlani aki inditokartya tud masolni? Csak egy db kartyaval vettem az autot, es haldoklik. Renault Megan II.
Ill. kormanymu csere kb. mennyibe szokott kerulni?
-
Cola111
aktív tag
Sziasztok!
Fékfolyadékot bármikor lehet cseréltetni vagy fékbetéttel együtt kellene? A forráspontja már indokolttá tenné, de a betétek még szinte újak.
MII 1.4 benzin
-
Cola111
aktív tag
Úgy néz ki az én kálváriámnak sem lesz vége sose.
Az egész úgy kezdődött, hogy megvettem kollégám II-es benzines 1.4-es megánját, amit anno újonnan vásárolt. Amikor megvettem 200.000 km volt a kocsiban. Megesküdött, hogy rendszeresen horda szervízbe és inkább autópályázott.
Megvétel után cseréltettem azonnal vezérlést + vízpumpát, olajat (amit azóta is rendszeresen 10.000km-ként cseréltetek), összes szűrőt, gyertyákat.
Már itt fura volt, mert a szervízbe mondták, h. szerintük nagyon régi volt a gyertya és a benzinszűrő lehet még a gyári... Nagyszerű gondoltam. No sebaj.Aztán néhány hónap múlva az első hideg indításnál rendre lefulladt... Élő adattal megnézték, hogy falsot szív a motor. Fojtószelepet takarítottak, ill. tömítéseket cseréltek. Állítólag kényes rá a kocsi.
Rá pár hétre elkezdett húzni az autó, rugótörésem lett, úgyhogy csere mk. oldalan, valamint toroncsapágyat és szilenteket is cseréltek, majd közölték, hogy lóg a kormánymű is, de ne aggódjak ezen mindenki átesik, mert az MII futóműve híresen gyenge. Rendben, akkor azt is cseréljük.
Vissza vittem, hogy ennek ellenére továbbra is kopog szerintem halkan. Mondtak, hogy lengőkar is kezdi megadni magát, majd érdemes lenne cserélni később. Itt jeleztem, hogy akkor 1 év cserélték a lengőkarokat.Minden télen átjáratom a klímát időnként, most februárban nem indult el a klíma. Szerelő: nyomáskapcsoló csere, valamint behúzótekercs csere (?). 2-3 napig jó volt, akkor - 7 fokos levegőt fújt be a klíma, majd megint nem kapcsolt. Most itt tartok ezzel.
Amiket eddig cseréltettem
3* Olaj + olajszűrő
2* Levegő- pollen és üzemanyagszűrő
Gyertyák (NGK, hézag 0.9)
Vezérlés, vízpumpa
2* fagyálló
Fékolaj
2* hosszbordás szíj
Tárcsák, betétek, fékmunkahenger, fékolaj, fékcsövek
Akkumulátor
Kormánymű, spirálrugók, szilentek, stabilizátor pálcák, lengőkarok
Hátsó dob felfogató
Ablaktörlők
Ablaktörlő mechanika
Klíma: nyomáskapcsoló, behúzótekercs
Fojtószelep takarítás
IzzókAmi még nem jó:
- klíma
- mozog a motor, szerintem valamelyik motortartó bak ki van kopva, engem zavar.
- hidegben nehezen tudok váltani 1-2-3 fokozatot.
- rendkívűl magasan fog a kuplungom, és időnként rángat, főként első indulásnálMost azt érzem, hogy rengeteg a kiadásom, és csak a pénzt ölöm bele, nagyon hezitálok, hogy eladom és soha többé francia...
Csalódott vagyok kicsit.
-
Cola111
aktív tag
válasz forceberg #81341 üzenetére
De átnézettem. Tudtam, hogy nincs költségmentes autó - ezt a bölcsességet nem Tőled hallottam először, gondolom feltűnt, hogy költöttem is a karbantartására ( ). Nekem előtte egy Subaru outbackem volt, amit akkor anyagi okok miatt el kellett adnom. Gyorsan kellett egy autó, aminek ismerem az előéletét és relative olcsó fenntartani - ez nem jött össze.
Ha bármit észlelek rajta azonnal szerelő vittem és viszem az összes autóm.
Biztos nem olvastad el rendesen a mondandóm, vagy nem értetted amit írok, hogy ezek rendszerint típushibák, így hiába okolnám az első gazdáját.
Csupán csak úgy érzem ez a kocsi csak a pénzt viszi, hiába költök rá, mindig újabb és újabb hiba jön elő, és soha nem lesz vége. Ezért gondolkodom rajta erősen, hogy megválok Tőle.
-
Cola111
aktív tag
válasz rob210 #81342 üzenetére
Előtte elvittük szerelőhöz, átnéztek rajta mindent akkor nem volt rajta nagy gond, fékek kopottak voltak és ennyi. Mivel kollégámtól vettem, akit azért valamennyire ismerek, és esküdött rá, hogy rendszeresen szervizelte, gondoltam olyan nagyon rossz nem lehet. Számlákkal igazolt mindent. Azóta 50ekm mentem vele. Az első szervízkor és most cseréltek rajta hosszbordás szíjat.