Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #50573 üzenetére
Ez a vibrál ez hol és mi vibrál?
Lehet kontakthibától kezdve haldokló generátorig bár mi.
Mikor csinálja, pontosan mi az ami villog, csak álló helyzetben vagy menet közben is.Az egy komoly gép szeret inni de megy is mint a barom
A nemindulás meg valószínűleg a felső holtponti jeladó lesz, vagy a kártyaolvasó kopott.Renault power
-
imibogyo
veterán
válasz Shamat #50575 üzenetére
Nekem most ugyanez volt Twingoval. Jeladó ki, alaposan megtakarít (WD40 + féktisztító, de mind a kettőt alaposan le kell mosni, mert megehetik a műnyagot/gumit), visszarak és azóta pöcc-röff...
Már csak azt a nyamvadt Km jeladót kellene kicserélnem, de mivel itt sem tudott senki semmi okosat mondani, szerintem marad a szerelő...
-
mycso
Topikgazda
válasz Shamat #51234 üzenetére
Beraktalak.
Jó látni, hogy a környéken van valakinek ilyen szörnyetege.Más:
'99-es twingorol mit kell tudni? Aki képben van vele, írja már meg, hogy mire érdemes figyelni. (amit tudok az a rozsda, meg a tető beázás)
(#51235) meroly: itt az autós/gumis topikokban dícsérik. A széria elején voltak olyanok, hogy kevesebb futás után is ledobálta a mintablokkokat, de talán ez már nem jellemző. Nagytömegű autó alatt (~1.5t) nem muzsikálnak jól.
Illetve ami kérdés, hogy mennyit mész egy évben?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
a8l
aktív tag
válasz Shamat #50575 üzenetére
Ez a nem indulás megoldódott neked? Felső holtpont jeladó volt?
Nekem is van egy ilyen Lageszom v6(2001-es) és eddig nagy ritkán előfordult hogy nem indult, 2.-ra igen, néha leállt indulás után nem sokkal. Mostanában viszont romlott a helyzet. Tegnap pl egész nap nem indult be, kint hagytam a napon. Este meg elsőre indult, semmi hibaüzi, semmi lámpa nem világít.Nem tudjátok pontosan hol találom ezt a felső holtpont jeladót?
Kivenném, megpucolnám, meg vennék is bele egy újat. -
a8l
aktív tag
válasz Shamat #52093 üzenetére
A szenzor képe szerint csak 1 csavar tartja amit a v6 hoz írnak.
Tehát akkor a lényeg hogy hátul keressem a légszűrő és a fojtószelepház közötti szívócső alatt valahol.
Látni lehet a cső kiszedése nélkül is?
Most beálltam vele, majd ha lehűlt akkor nézem tovább, kikapom a csövet is.
Ma sikerült a bal hátsó kerékkel beletoltani egy árokba, jó kis beton széle volt és elég mély. De szerencsére ki tudtam mászni belőle káresemény nélkül, pont a futóműtartóra ült fel. Megemeltem az emelőjével, aláraktam egy bútorlapot a keréknek(ami persze eltört) és padló gáz, leugrattam az emelőről, pont sikerülttalajt fognia a keréknek. De jó hogy ezzel voltam és nem a másik autóval.Rendeltem egy hella márkájú szenzort a unixból. 4700ft kedvezménnyel.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Shamat #52096 üzenetére
Igen ki lehet szúrni, de azért le kellett venni a csövet és még úgy elég szarul lehet hozzáférni. De azért sikerült kicserélni. Az érintkezők elég jól néztek ki, talán az eleje volt egy kicsit koszos. Raktam bele egy új hellát 5900ft volt. Hiába kérdeztem meg hogy erre is van e 48% kedvezmény mint mindenre a unixban, a válasz igen volt, fizetéskor meg közölték hogy csak 35% van rá mert akciós, a tetvek. Mindegy lényeg hogy ki van cserélve, most várom hogy jelentkezik e a nem indulás. Néztem a vezt tengely szenzorokat is de az nem okozhat ilyet, mert ha lehúzom a csatit róla akkor is beindul a motor, még csak a MIL-t se dobott rá.
Ha már nyitva volt az eleje akkor kicseréltem két gyújtótrafót is, januárban vettem két új ngk-t, mert vacakoltak, de az itthoni használtakból találtam olyat ami jó. Viszont ne úgy járjon le a garija az újnak hogy nem is ment. Délelőtt meg elindultunk vele lapos jobb hátsó gumival(guminyomás rsz nem jelezte, tehát ki van kapcsolva). Szerencsére 400m után észrevettem és kértem egy kis levegőt, felfújtam azóta tartja a nyomást, nem lett baja a guminak. 1 hónapja volt egy ugyan ilyen. Meg kell nézni majd alaposan azt a gumit szelepet mi lehet vele. Eddig indult egyből azóta, remélem el lehet felejteni a nem indulást.Neked a váltó tökéletes? P-ből D-be nem késik vagy hasonló?
-
a8l
aktív tag
válasz Shamat #52096 üzenetére
Szia
Neked megoldódott ez a néha nem indulás probléma?
Kb 2 hete cseréltem ki a felső holtpont jeladót eddig indult mindig, ma megint nem indult, amikor reggel a boltba akartam elmenni vele. Kénytelen voltam A8-al menni.
Az érintkezőt írják még, nálam az tök szépen néz ki, de azért beszerzek egy kontakt sparyt és megfújkálom.
Annyit vettem észre hogy nagyon melegben ha kint van hagyva az utcán akkor nem indul. Este amikor hűvösebb van akkor pöcc röff. Múltkor pár alkalommal ez volt. -
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #55591 üzenetére
1.6 benzines laguna kombi keveset igyon
Ne haragudj ez az év poénja volt.1.6 benzin nem elég ehez a kasznihoz, pörgetni kell és az bizony kihat a fogyasztásra.
Ezt a kasznit egy 2.0 dci vel érdemes megvenni.
De az meg városban meghal, az hosszú távokra való.
De majd hallgass meg másokat is.Renault power
-
diablo1984
addikt
válasz Shamat #55594 üzenetére
Az 1,6 nem rossz motor, de valszeg nem rakèta a kombi laguna kasztnijával, a faceliftes lagunákbas jópár tipushibát javítottak, ezzel a motorral nem egy megbízhatatlan konstrukció! A motorban a frafók ès az okoskerèk tud meghalni, egyèbkènt jó motor, bár az 1,8 benzin mèg jobb ezzel a kasztnival.
-
eTrade
tag
-
Nordik
őstag
válasz Shamat #57891 üzenetére
Egyszer egy nő munkahelyi nagy parkolobol úgy jött ki, hogy először letolatott egy bóját utána egy autót majd nekiment a vele szembe lévőnek is, majd elhajtott. Nem hittük el kollégával és többen is látták, mintha mi se történt volna...
Engem azért huztak meg forgalmi vizsgán anno mert hatalmas útépítés, nem működő lampak, athelyezett gyalogatkelo helyen nem vettem észre a várakozó gyalogost. Nyilván jogosan. De akkor az ilyenek akik ennyire nem éreznek egy autót hogyan kapnak jogosítványt? Sokszor észre se veszik, főleg a nők, hogy baleset helyzetet teremtett. A vezetés nem erről szól folyamatos figyelmet igényel minden apró reszletnek döntő szerepe lehet és mégis.
-
valaki_xy
tag
válasz Shamat #59743 üzenetére
Nekem is ilyen volt a megtehető távolság, mikor meg lett véve a Clio. Nálam az működött, hogy óracsoport tesztelés közben nulláztam a computert. Ha jól sejtem neked Lagunád van, ott elvileg valahogy így néz ki. Mikor így ugrálnak a mutatók a kijelző melletti kis gombot kell hosszan nyomni, és ennyi az egész.
u.i.: Minden fogyasztási adatot töröl!
[ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
válasz Shamat #59920 üzenetére
Ha még aktuális, rendszám alapján érdemes lekérni, hogy valós e futás. Ha valós, akkor el kell vinni egy állapotfelmérésre Renault szalonba, ahol meg tudják mondani a szerviz előéletét (mivel a leírás szerint szervizkönyves).
Ha nem volt benne még kuplung cserélve, akkor zsebbenyúlós, mivel a 2.0 benzinek java része (tudomásom szerint) kettős tömegűvel vannak szerelve. A vezérlésben van "okoskerék", tehát azt is bele kell kalkulálni a vásárlás utáni kötelező vezérléscserébe.
Amúgy ki meg kell nézni, ki kell próbálni. Érdemes a fékeket megnézni, a hátsó egyben van a kerékagycsapággyal, nem olcsó a cseréje. A többi ugyan az, mint bármelyik másik használt autónál. -
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #61464 üzenetére
A motor alatt amotor mellett és a motor mögött valamint a váltónál.
De elkeserítelek annál a motornál otthon nem fogod tudni kicserélni.
Állj meg a kocsival szemben, fogd meg a motorkiemelő szemeket és rángasd meg, ha lötyögős az érzés akkor csere.
Ezeket sajnos egyszerre érdemes cserélni, mert átveszik egymástól a terhelést, akkor meg az új is odalesz, hamar.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Shamat #63099 üzenetére
WD40-nek nem az a baja, hanem nem kenőanyag. Csak annyi van benne ami a folyási képességét javítja, azon kívül ha eltűnik csak a száraz felületet hagyja maga után és minden szétkopik miatta. Arra jó, hogy kipucolja az adott pontot majd utána valamivel be kell zsírozni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Politika
- Motorolaj és szűrő topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen