- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Chromecast topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Táp ventilátor csere
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #47370 üzenetére
Komoly.
Viccet félre téve:
"Sajnos a csere nem egyszerű művelet, megfelelő műszer szükséges hozzá. Abban az esetben, ha utólagos, tanítható szenzort szereltetünk be, akkor klónzoni kell a gyári szenzort, továbbá egyes márkáknál az autó tanítása is szükséges lehet."A TPMS szenzorok átlagos életkora:
kb: 4-5év vagy 160000Km, ha a benne levő akkumulátor lemerül, a szenzorokat újra kell cserélni.
A szenzorokat minden átszerelésnél szervizelni kell.
• A tömítése légzáró legyen – gumitömítés
• A szeleptest korrózióját elkerüljük
• Cseréljük a kifáradt alkatrészeket – külső nyakrész
• A szeleptű cseréjével szintén a légzárást segítjük elő – (Nikkel bevonatos szeleptű)A TPMS szenzorokat az adott autóhoz kell programozni (feltanítani) abban az esetben, ha a kerekek pozíciója megváltozott, vagy ha új szenzor beépítésére kerül sor Pl: felni csere esetén, vagy ha a szenzor sérült vagy elromlott.
Néhány típus automatikusan felismeri a szenzorait és újratanulja ha a kerékpozíciók megváltoznak. (BMW, Mercedes, Landrover, Jaguar…) Néhány típusnak az OBDII csatlakozón keresztül kell feltanítani a szenzorok azonosítóit (ID) ha a szenzorok, vagy a kerekek pozíciói változnak. (Peugeot, Citroen, Renault, Toyota, Lexus…)Számodra a lényeg:
Direkt rendszer esetén 15.000 Ft-ba kerülnek a szelepek kerekenként.
Amennyiben szükséges, az OBD2 programozás 5500 Ft-ba kerül autónkéntRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Rendszergazda topic
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Metal topik
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó