Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    válasz SocketA #15681 üzenetére

    Tehat en remenykedek, hogy ki lehet fogni olyan kocsit, amibe csak atulok, es megyek.

    Igen, úgy hívják h szalon :DD

    Amit írtam is, láttam én már 1.8 millióért vett Octavia-t és 1.5 M -ért vett C Vectra-t is baszakodni, azokra is költött már a gazdájuk vagy 300-400 ezret fél éven belül, a használt autó az ilyen. Tehát olyan autót nem, vagy csak nagyon nehezen fogsz találni, amibe átülsz és kész, nincs vele gondod. Ahogy írták is, vezérlés (ha csak nem láncos autót veszel), szűrők, folyadékok stb csere muszáj. Ezeket ha tettszik, ha nem ki kell cseréltetni (kivéve szalon autó).

    Megnyugtatlak, szerintem a Te váltó akadásod, az nem is akadás, hanem csak be kell tenni sebességbe emberesen, tehát nem csúszik bele, mint pl egy Ford vagy Audi VW Skoda váltónál, és neked ez a problémád, nem 2 ujjal peckelős. Ahogy írták, ez Renault váltó, ez ilyen. Nekem most hidegben is van úgy, hogy kicsit bele kell tennem, főleg vissza váltásnál érzem, de ahogy bemelegszik a váltóolaj meg az autó, nincs gond. Én nem bántam meg, hogy lecseréltem váltóolajat meg kinyomót, azóta nagyon jól viselkedik az autó, de csodát nem kell várni.

    Őszintén amit linkeltél autót, na attól az isten óvjon meg. Már a külseje elárulja, h szarrá hajtották, tuningolták, de legalább az igénytelenebb fajtából. Látszik a gazdája a tuningalkatrészeket a tesco-ban vásárolta. Őszintén nem értem, minek az a vasalódeszka a hátuljára.

  • tresh

    addikt

    válasz SocketA #15681 üzenetére

    Ezt a mondatot nem láttam..."Azert annyit csendben megjegyeznek, hogy mar fel eve megvan a kocsi es csak most csereltunk olajat benne, vezerlest meg mindig nem."

    Nem akarok rossz indulatú lenni de csak egyszer szálljon el a vezérlés hogy rágyere milyen összeget ölel fel a javítás már ha lehet...

    Mint mondtam te döntésed de a te autódra mait költeni kénem max 100k ra saccolom és kimenne alólad a világból..:))

    (#15682) SZATA: generátora full terhelés mellett mérjetek rá lehet gyengélkedik ;)

    [ Szerkesztve ]

  • rob210

    Topikgazda

    válasz SocketA #15681 üzenetére

    Ne haragudj amit írok nem bántani akarlak, de ne autó cserén gondolkozz.
    Egyszerűen hülyeség lecserélni, jobban semmikép nem jössz ki a cseréből, ha csak nem felszereltség miatt akarsz cserélni, akkor be kell nyelni a különbözetet, és örülni a komfortosabb kocsinak.

    Ezek a hibák, szerintem a kopott kuplung és a kopott kutyacsont miatt van.
    Azt hiszem legalábbis, hogy a te váltód kutyacsontos.
    Ez az az elem ami két gumibakban végződik, és a váltókarral köti össze a váltót.
    Ennek szokása szétszakadni és utána nehezen lehet sebességbe tenni az autót, viszont nem minden esetben, mert ahogy terheled a kocsit mozog a motor és a váltó ez ugye egyben van.
    Na most a különböző rezgések következtében van, hogy simán beakad sebességbe, van, hogy akad kicsit szorulósabb.
    Szvsz amíg a sebességeket nem dobálja el nem aggódnék a váltó miatt.
    A kuplungcsere viszont első lenne a listámon.

    Illetve ne tessék elhanyagolni a megane-t szűrők olaj vezérlés időben legyen cserélve.
    Meghálálja az autó a gondoskodást.

    Én vétel után 1000km-en belúl mindent cseréltem, kivéve a benzinszűrőt, az valahogy kimaradt :B meg is lett az eredménye, lefulladtam párszor egyből eszembe jutott mi lehet a baj:)
    Iszonyat milyen juice volt benne.

    Amit linkeltél azt meg messzire kerüld el még ha a csere mellett döntesz is.

    [ Szerkesztve ]

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák