Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisninja #64248 üzenetére
Passz, a kereket lekaptam, de én nem láttam semmit, sajnos nincs lehetőségem garázsba állni. Ezért csak Gyorsba meglestem -2 fokban. Ezt egyébként észre sem vettem volna, ha nem jeges a garázs előtt.
Megálltam és még járattam a motor egy picit pálya után. Egy nagyon picit lejt és azt vettem észre, hogy az autó "gurul" hátra talán fél méter se.Kiszállok és a jeges úton én is tudtam tolni az autót. A jobb hátsó állt, a bal hátsónál semmi.
De még így az egy is annyira fékezi, hogy durva emelkedőn is megtartja az autót, ezért nem is tudom, hogy ez mióta lehet...Olyan is lehet, hogy csak az egyiknél szakad a bowden? Nem tudom, nyilván ezt majd meg kell nézni...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #64262 üzenetére
Én eddig szinte csak olyan problémát olvastam, hogy nem enged ki. Olyat, hogy az egyik kereket szinte nem is fogja ez az elcseszett elektromos kézifék, na olyat még sehol. Mondjuk még mindig jobb, mintha nem engedne ki.
És az az 1 pár bowden 40 ezer? A videó alapján lépem az oldalra és [link]
Ugyanakkor az ebay-en meg 25 ezerért árulja, érdekes.... [link] De a szállítási költség itt meg +7000.-Ez az autó nincs használva és, kb azóta jönnek hibák. xD
Viszont, most komolyan, elkezdtem nézegetni a volvo s90 alkatrészeit, olcsóbbak, némelyik nem kicsit.
A renault alkatrészárak, főleg használt esetében, k...ra nincs balanszban már az autó értékéhez képest, de még egy újnál sem, mert felesleges is hasonlítani egy S90 volvo mellé...
-----------Szóval...
Már megint vannak itt nyestek, elképzelhető, hogy elrágta a bowden-t, vagy megrágta aztán elszakadt?
Kamerát visszanézve, ki-be szaladgálnak az autó alatt.
Szóval, nem lennék meglepve.
A tél és a garázs hiánya miatt ezzel most nem tudok mit kezdeni, megbízható szerelő, mint olyan ezen a környéken meg egyenlő a nullával. Kell valakivel beszélnem, akinek van egy redvás aknája, legalább addig míg megsasolom, hogy vajon látható-e valami egyáltalán...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #64269 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy rendelni akarok megtekintés előtt bármit is. De mivel eddig két opció merült fel, hogy bowden szakadás, meg fogaskerék elnyalása, hát megnéztem az árakat. Vagy szerinted milyen hibája lehet még ennek, ami miatt felesleges volt ezek árát megnéznem, amiről eddig azt sem tudtam, hogy a rákba működik?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #64315 üzenetére
Értem és köszi az ajánlást, de ilyenkor próbálok úgy gondolkozni, hogy nekem emiatt ki kell szerelnem, összekoszolom magam, aztán el kell vinnem, meg kell várnom, hogy legyártsák, majd utána megint vissza, aztán újra az autó alá. Számomra ez az olcsóbb nem éri meg, mert akkor megrendelem ebay-en 30 ezerért a szerelő meg kicseréli, feltéve, ha ez egyáltalán problémája.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Talán 15 ezerért megérné vele bajlódni.
Egyébként, még milyen hibalehetőség lehet itt, hogy az egyik kereket egyáltalán nem fogja?
Ha tegyük fel, a bowden lesz a ludas, muszáj vennem párt, mert darabra is meglehet venni ebay-en, vagy ajánlatos ilyenkor már kicserélni párban? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #64369 üzenetére
Egyáltalán milyen körülmények között mérted ezt? Szerintem egyáltalán nem normális, nálam a 2.0 dci -5-ben üzemin lesz simán 7 km-nél, vagy előbb, úgy, hogy rögtön benyomom neki a full fűtést, mert utálok fázni. 15km-nél meg ülhetek alsógatyában, miközben kint a mínuszok röpködnek, valami Istentelen forró levegőt fújj be, ha HI-re van állítva, ilyenkor visszaveszem 21-22 fok körülire.. De lehet, hogy a Nálad az 1.6 nál ez normális, viszont +5 fokban szerintem ez még így is lassú. +5-nél, nálam ez max 3 km.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #64446 üzenetére
Mint írtam, lehet, hogy ez 1.6 dízelnél normális (ha jól emlékszem olyan motor van a tiedben). Nálam ez jóval előbb megtörténik. Bár az autót szinte nem is használom, a múltkor mentem vele azért pár száz kilométert, de még direkt figyeltem is, hogy mennyi alatt éri el a Volvo-hoz képest, mert annak meg, kb 1km, ha kell. Bár ritkán van, hogy úgy ülök bele, hogy esetleg kint áll a hidegben és azonnal kell vele indulnom.
Párszor volt rá példa, ezért is tudom, hogy nagyon hamar felmelegszik és ebben is elég durva melegítőegység lehet, mert azonnal küldi az utastérbe a meleg áldást, de általában távirányítóval kiküldöm a garázsból és addig be nem ülök, míg nincs bent szobahőmérséklet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kihangosítás, BT kapcsolat téma...
Talán valakinek van ötlete. Eddig mindig, ha hívtak, akkor a Laguna III saját "csengőhangja" szólalt meg, nevezzük így.
Ma, illetve mától, mert most vettem észre, b@szik így jelezni, helyette a telefonon hallható zene szól (elég halkan) a hangszórókban, ha hívnak. Tehát a gyári Laguna csörgés helyett, a telefonon lévő és csörgésre beállított zene szól helyette, mint írtam, elég halkan.
Van valakinek ötlete, hogy mi a franc történt, mert SEMMIT nem állítottam se a telefonon, se a Laguna kihangosító rendszerén, de még olyan menüpontot sem találok egyiknél sem, hogy csak ez, vagy csak az szóljon....
Laguna telefonbeállításoknál is csak annyi van, hogy ringing volume... "oszt jóvan"...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én -4-ben indultam, 5km múlva full középen állt. Ekkor még nem értem ki a városból.
De ma nagyon morgós hülye hangja volt, amíg nem menetem vele legalább 20 kilométert. Letudtam volna hányni, aztán elhallgatott. Mivel a múltkor elmarad, most beleborítottam egy flakon verylube turbo-t az olajhoz.
Lehet, attól fogta be a száját, de bekussolt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
F@sza!
Csak az a kár, hogy nekem nem ilyen a menürendszer. Mármint ilyen, illetve hasonló, csak nincs ott ez a válaszható lehetőség, hogy telefon, vagy autó. És mivel egy nap többet beszélek angolul lényegében, mint magyarul, elég égés lenne, ha ezt nem láttam volna. Mint írtam a ringing volume kivül semmi nincs ott.
Lényegében a telefon felülírta az autó gyári csörgését egyik napról a másikra. És közben azt is megtudtam, hogy droid 8.0-ról frissült 9-re a huawei készülékek a Dacia-nál is ezt csinálták, az meg ugye lényegében rönó.Szóval úgy néz ki, hogy itt a PITE az, ami bekavart most a Laguna-nak. Mert a többi telefonon meg simán az autó csörög, nem a készülék (hangja).
Azért, még egyszer kösz, hogy megnézted.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #64544 üzenetére
Attól függ milyen feles? A múltkor megkínáltak egy házival, na most az odabaxott, mert azt hittem szétmarja a pofám is, hát még amikor lenyeltem, rögtön éreztem a hatást... Még 1 pohár és az olajbetöltő sapkát tekertem volna le az ablakmosó helyett. Nagyon ritkán szoktam inni egyébként töményet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz tigerscorpio #64548 üzenetére
Laguna-nál, én max az üzemanyagszűrőre tudom ráönteni, kapott is már jó párszor, mert az van alatta, kb 20-30 centire. Annak meg tökmindegy, abba úgysem tud belemenni. De ha ilyen közel lennének hozzá a "dolgok" , azért ott csak tölcsérrel cseszekednék.
Ez nem az én autóm, arról enni lehetne, nem is értem ez, hogy lehet ilyen mocskos? Szerintem nyitva volt a motorháztető és esett rá a poros eső, vagy valmi ilyesmi...Szóval ott elől (szemből bal oldalt) semmi "komolyabb" nincs a közelében.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BigBlackDog #64568 üzenetére
Na ebben igazad van, csak csatlakozva néztem. Lehet, ha nincs csatlakoztatva, akkor ott lesz...Majd holnap kiderítem, kösz az ötletet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64639 üzenetére
Ha ennél feljebb nem megy, akkor szerintem át, nekem akkor szokott pont a felétől, kb erre a pontra mutatni, amikor nyit. Aztán pár perc és megint középen van. De én ezt inkább OBD alatt nézném meg, lehet a mutató csal. Ezért lehet, hogy nincs is ott gond...
-----------------------
Tegnap egy kettes kigyorsításkor, kaptam az arcomba egy CAPS (check antipollution blablabla) hülyeséget újra.
Hiába, ezt az autót használni kell(ene), mert fasságokat generál. Jah úgy, hogy új EGR van benne. Tehát felesleges volt megvenni és erről nem is írtam, mert szétszedve tiszta volt. Érdemes volt ki...szni az ablakon 70 ezret. Mert az állást és a hideget, de a kettőt együtt egyszerűen utálják ezek. Már most le merném fogadni, hogy plusz 10 körül, vagy felette az életbe nem fog ilyeneket dobálni. A hibát töröltem, a többit letojom...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah és megnéztem kapcsolat nélkül, hogy van-e választható opció a csörgésre. Sajnos nincs, tehát a telefon egyszerűen felülírta a PIE frissítéssel a Laguna csörgését.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64669 üzenetére
Nekem szinte középen áll, ma direkt azt figyeltem. Videóztam is, abból ollóztam a képeket, csak szemből sajnos sütött a nap, szóval ez szinte nálam alig észrevehető, mikor nyit (zöld) és zár (piros), ekkor pont középen van a mutató.. Az autó már-már kibírhatatlan forró levegőt fújj be 26 és felett, HI-ra állítva kész szauna és akkor most csak 2-3-as venti fokozatról beszéltem. A Laguna fűtése mindig is kiváló feletti volt nekem.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #64697 üzenetére
Bevallom őszintén, ha nem tartottam volna szokás szerint túlzottan nagy féktávot amiért állandóan megy a hiszti, akkor összetörtem volna a francba mindkettőnket, és még a hibás is én lettem volna, mert ott meg nem állapítják utólag, hogy nem égett a féklámpa.
Nincs olyan, hogy bebizonyítod/megállapítják, csak szólók.
Még akkor sem, ha felvételed van róla, mert a KRESZ-ben benne van, hogy erre számítani kell, hogy az előtted haladó féklámpája nem működik és/vagy hirtelen fékez etc.... Szóval a követési távolság. Ha valaki belemegy hátulról egy idiótába, akinek semmilyen lámpája nem működik, akkor is Te vagy hibás. Ettől még lehet jelezni a hatóságoknak, hogy így járkál az autójával. Ez engem is ki tud akasztani, mikor egyértelmű, hogy fékez, de a háromból egy sem világít. Na, olyankor kell gyorsan lelépni mellette, vagy hagyni hadd menjen...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #64724 üzenetére
Most, hogy nem utazok (vezetek) annyit, mint sok éven át, sajnos attól még nem lettem időmilliomos. Csak most már itthonról intézünk mindent. 9-től 3-ig "meló", utána család. Bár, amikor "4 nő letámad", mikor belépek az ajtón, az nagyon jó is, de 2 óra múlva már azt sem tudom, hogy kit kell figyelnem, hallgatni. Apa figyelj, appa gyere nézd meg, apa ez a történt ma, apa olyan ruha, játék, rúzs kell (igen már rúzs, pedig 9 éves a legidősebb) , . És akkor az iskola, óvoda, barátnők mit csináltak millió történet és kérdések, de válaszolni azt nem hagynak közben a feleségem is mondja a 3 kislányom mellett mellett a napi dolgait...
Én meg rájöttem, hogy nekem itthon kb, kuss van.Pest is oda-vissza majd 700km, talán majd nyár körül, addigra talán az óra is átfordul 600 ezerbe, de még mindig 597700 körül van. Nagyon nehezen megy így, hogy nem használom a Lagunát, csak időnként...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64755 üzenetére
Mindig ez az olajmizéria. :
Ez vajon még tartja magát, vagy azóta 3-ból 3 lett. 2013 óta....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64760 üzenetére
A gyártók dolga lenne és igen kérjen egy 5 literesért, pl 1000-1500 forinttal többet, de az ne legyen hamisítható!
B...ák meg, hogy ez a ország olyan lett, mint egy pöcegödör, olajból hamis, tévéből rengeteg a selejt, autóval mindenhol átvágnak és lehetne sorolni minden termékre, hogy a "nagyon gazdag magyarokat" lehet még ezzel is szivatni, mert engedve van![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #64794 üzenetére
Én is újra átpártoltam a Shell-hez, eddig OMW volt, amit ugye sokáig szidtam, mint a bokrot, de meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen jó lett. Pár hete vettem észre, hogy egyre xarabb és dízelesebb a motor (már) megint a kotyvalékuktól.
Az adalék ellenére is. Ráadásul nem is úgy lépett, ahogy megszoktam. Amióta Shell-nél tankolok, azóta el is kussolt, meg persze ott az érzés, hogy 1700-nál mint akit durván ...csán rúgtak.
A mol-t nem próbáltam most, mert kb mindenki szidja, mint a bokrot.
Persze írom ezt úgy, alig használom az autót, de jó a memóriám, a hallásom meg túlságosan is, hogy ne halljam egyből, ha valami nem tetszik a 2.0 dCi-nek.A S90-nek meg nekibaxta (gondolom) parkolóba az ajtóját egy idióta, mert durva karc van egy kis mélyedéssel is a jobb első ajtómon. De, hogy mikor, azt nem tudom, ezt is tegnap vettem észre, mikor lemostam, mert ez is hányinger volt már ahogy kinézett a latyakos sós dzsuvától. Tehát emiatt nem is látszott.
A sors biztos távol tart, hogy ilyet észrevegyek, mert ott helyben lerendezném az ilyen agyvelőgyulladásokat.
Holnap viszem kijavíttatni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #64791 üzenetére
Az fb-on az iq szint az már olyan és annyira alacsony (lett), hogy a totális hülyék gyülekezete megnevezés is kevés lenne rá. 1 héten egyszer felmegyek rá, beleolvasgatok és nem hiszem el, hogy nem csak ebben az országban, mennyi k..szott idióta van. Mindenki veszekszik mindenkivel, mindenki jobban tud a másiknál mindent. A magyarok helyesírása annyira gáz, hogy visszaülhetne az általános első és második osztályt újratanulni.
Laguna fórumokban is, ahogy osztják az észt és lerí, hogy nem ért hozzá, de külön fordítóprogram kellene, hogy kibogozza mi a lófüttyöt akar írni az Istenbarma. De ez bármilyen témára igaz, viszont sajnos a magyarok tényleg egyre jobban hülyülnek. Tisztelet a kivételnek és persze szerencsére ebben a topikban ilyet egyáltalán nem tapasztalni. 2001-ben regisztráltam ide (is), 99-óta van netem (akkor még betárcsázós brutál lassú volt). Ketten a testvéremmel használtuk a nick-et, ő csak piacozásra, aztán én 2007-ben csináltam egy új reget, azóta ezt használom. De...Kb 2008-ig lehetett nagyon jó beszélgetéseket bonyolítani a sztrádán, utána beszabadultak a hülyék, ahogy olcsóbb lett a net, azóta pedig, hogy fillérekbe kerül az iqlájtagymosottzombik tömkelege csatlakozik napi szinten a sztrádára.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Nordik #64804 üzenetére
Egyszer használtam az olajukat..., de én csak XADO-t teszek bele.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Volt nekem is olyan kollégám, aki majd, hogy lebaszott, hogy ennyi pénzért hogyan vehettem meg ezt a szar francia lagunát, mikor ennyiért már szuper A6-os...
A kollégád xart se tud jól, csak annyit lát A6. Tegyük fel, amikor megvetted a lageszt, akkor a jó állapotot simán rá lehetett pecsételni. Csak épp ezt az állapotot, hasonló évjáratú A6-nál, BMW-nél közel 3-5X-ös árban tudnád a mai napig megvenni, vagy még drágábban. A többi lerugott fos, vagy összetákolt gané visszaállított órával.
Egyébként meg, amikor megvettem az autót 10 éve, és közel 10 milióért kigördültem vele a szalonból nem gondoltam volna, hogy eltelik 5-7 év és ezen minden szar zörögni fog, amiket folyamatosan el kell kussoltatni, ha nem akarok kényszerzubbonyba kerülni. A fene azt a nagyon jó hallásom.De hát tudod miről beszélek.
Egy példa... egyik Ismerősöm 2011 ww passat 2ezres dízel, alig törődik vele és ez nagyon hallatszik a hangján mikor beindítja. Kint valami kicseszett hangos, én beindítom a lageszt olyan finom és halk járása dízel létére 600 ezer környékén is, mint ha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. A kettő egymás mellett szinte ég és föld.
Beülök a passat-ba és ki nem szarja le kint milyen hangos a motor hatás lesz úrrá rajtam, mert úgy le van szigetelve az autó és semmi nem zörög, érződik, hogy k...ra összerakták a köcsög vévések az a passat-ot.
Ezzel szemben a halk, sima járású és még mindig bődületes erőben lévő Lagunam-ba beülök és bent hangosan hallom a motort. Pontosabban egyszerűen jóval szarabb a hangszigetelés, ami az évek alatt nagyon sok helyen megadta magát, ezért ba...hatom a csendes motorom meg úgy az összes többi gagyi, amivel teleb...ták ezt a frankó autót, ahol megszámolni könnyebb, hogy mi az ami éppen nem zörög, rezonál, hupog vagy az Isten tudja milyen hang szűrődik ki és adódik hozzá, ezzel is felerősítve az utastérbe beszúródó/beszűrődő motorhangot és tovább rontva az élményt, hogy ezt az autót a középkategória felsőbb szintjéhez lehetne sorolni.Na, emiatt lehet mondani rá, hogy szar francia és az a baj, hogy ez igaz is rá és annak gyorsan terjed a híre, mert mi a retek anyjukért nem lehetett volna rendesen megcsinálni ezeket anno? Miért kellett bele ezernyi olyan gagyi, amitől az az autó szintje lerohad egy 30-40 éves zörgős ganévá? 8.7 millió minden szarral együtt? Akkor kérjél érte 9.2-öt te idióta francia seggfej, de húzd meg jobban a csavarokat, tegyél bele több szivacsot, gumit, és minőségi hangszigetelő cuccokat, amik legalább 15 évig bírják ezzel is "kitámasztva" a többi belső dolgokat, amik egy idő után a nem kezdenek el pofázni, főleg hőmérséklet változásra, vagy csak úgy alapjáraton.
És ugye ebben a 2.0dci az japán, amihez végképp semmi közük, de még egy kicseszett kis csavar sem, honnan a francból tudjam, ha az renault fejlesztés lenne, nem-e döglött volna meg már rég a motor?
Tehát emiatt, igen lehet sajnos a Lagunát is szar franciának nevezni, illetve helyesebben...viheti tovább a franciákról alkotott "tévhitet", hogy ne tartsák az árukat.
Mostanra olyan ársávba kerültek a Laguna III-sok (IS), hogy az alkatrész árak valami brutálisan nincsenek balanszban az autó tényleges árával! Az S90-hez több (nagyobb és komolyabb) alkatrész is olcsóbb, mint a hozzá képest "filléreket" érő Laguna. Ez az alapprobléma és ugyanez a gond a Talisman-nal is. Független attól, hogy a feleségem totál csak városban használta, majd 90 ezer km után kb több minden is zörgött már rajta.
Ettől függetlenül a Lagunam most is állat jó vezetni, tegnap mentem vele, kis túlzással addig kell füldugó, míg ki nem érek a pályára, mert ott vérszemet kap és felgyűri a betont, de olyan szinten, ami miatt a mai napig egyszerűen imádom, ahogy ez megindul és beletol az ülésbe a nyomaték, ekkor a kis pofázók is elhallgatnak és mindenki csöndben is van a motornak meg csak a józan ész és az én lábam vethet véget a kb 250-ig tartó eszement gyorsulásának. Nyilván sokat segít a sok kis pofázónak a magyar utak kiváló minősége városban, hogy zöröghessenek, de ez főleg a franciák gagyi alkatrészek beszerelésének számlájára írható, mint írtam, mert ugye a passat ezt letojja, hogy milyen a magyar út. Kussban van és kész. Ahogy letojja az audi, bmw, opel, merci etc, mert nem zörögnek...A fenti iromány nem kirohanás és üvöltve lett írva, hanem nyugodtan, csak az erősebb szavak a latba nyomás miatt kerültek oda.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #64992 üzenetére
Kellene hozni egy passat szintet és ennyi.
Mint írtam az én motorom jóval jóval csendesebben jár, mint a srác passat dízele, beülve a kocsijába meg kb mint a süketszoba. Oké, hogy megcsinálod/m magunknak, de neki meg nem kell ezzel foglalkoznia semmilyen szinten. Akkor viszont az autót nem lehet halknak nevezni pontosan emiatt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #64995 üzenetére
Azt mondod, hogy olyan hangtartományban hallani bent a wv dízelt, ami miatt én csendesebbnek hallom és el is nyomja a zörgő alkatrészeket? Ez lehetséges, de bakker (mint hangmérnök...is) mondom/írom, hogy nagyon sok összetevőnek együtt kell lennie ehhez.
A volvo-ban a múltkor a hátsó ülésen felejtett számla úgy kapta a szellőzőnél azt kis minimális levegőt, hogy cicergett. Ezt hallottam, rajtam kívül senki, már el akartam vinni szervizbe, nyilván nem tudom, hogy lett volna ott még egy olyan "süket", aki ezt meghallotta volna (kétlem), de engem két napig megőrjített, mert nagyon szeretem hallani, illetve nem hallani az autó csendes suhanását, szóval örültem, mint majmom a farkának, hogy rátaláltam, hogy ez okozta.
Sajnos, vagy nem sajnos, van egy olyan kivételes adottságom, hogy meghallom a 20khz (és néha feletti) hangokat. Hogy érthető legyen, a legtöbb ember 16 felett már szinte semmit, lófüttyöt annyit nem hall. Nekem utcán, ha jön a mentő szirénával be kell fognom jó erősen a fülem, mert szinte kínzás a füleimnek.
Szóval ilyen kivételes "állat" vagyok fülre és hangilag, de amit írtál az lehetséges, viszont ezt majd újra meg kell hallgatnom, hogy valóban így van-e, mert ahogy írtam itt sok mindennek együtt kell "ütköznie" és ezáltal az emberi fület átcseszni, nevezzük így, hogy így halljam.Kb, mint amikor valaki búgó hangot hall, ezt okos szerkentyűvel bizonyos hertzen lehet halkítani, sőt teljesen meg is szüntetni, hátránya, hogy mindig fülben kell legyen. Egyébként az egyik legőrjítőbb betegség lehet az ilyen...
Na majd megfülelem...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #65000 üzenetére
Ahhoz azért nem kell BAT-nek lenni, hogy jelen esetben egy lagesz hármasban meghalljuk ezt a sok zörgő, nyöszörgő gagyikat. Meg különben nem készülne hozzá az Isten tudja hány leírás és videó, hogyan kell szétkapni a szellőzőket, boxot, műszerfal és dolgait és hogyan kell kitámasztani, zsírozni, betömködni és a többi, ha nem lennének jelen ezek a hibák.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ne szopass már, nem ez volt az egész lényege, hogy besértődj! lol
A passat meg akkor is többe kerül, az audi még jóval többe, a bmw még többe etc... ha ott esik szét a lagesz mellett, ez ellen nem lehet mit csinálni már. Független attól, hogy jók, vagy nem jók a francia autók.
Nyilván, ha átlagsüket lennék és is pnt telibexarnám, de túl jó a hallásom...
Ha engem érdekelt volna, pedig a kicseszett rossz hírű laguna kettesek elég ok lett volna rá, szóval, ha érdekelt volna, akkor szerinted újonnan veszek lagunát? Na, hát ez sem érdekelt. Elmentem, több autóba beleültem, ez volt a legkényelmesebb, ez húzott már alapból is jobban meg akkor k..va csendes volt beltér.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen