- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
- Raspberry Pi
- Milyen videókártyát?
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
válasz
Sanyo77 #50671 üzenetére
Anno a legelső nagy szervizem 400e ft körül állt meg, abból ~100 volt csak a munkadíj, utána 1 hétre rá még elvittem egy másik szerelőhöz mert a vezérlést még szarul is állították be. Akkoriban sopánkodtam is rajta, hogy miért nem egyből anyám szerelőjéhez vittem el. Ma már nem jut eszembe különösebben a story, de akkoriban azért bosszantó volt. Ezeket az óradíjakat itthoni viszonylatban tényleg nem értem.
-
Gabady
aktív tag
válasz
Sanyo77 #50762 üzenetére
Kiveszed a termoszt, és elkezded melegíteni hőlégfűvóval, közben pedig méred a hőmérsékletét multival vagy bármi mással... És persze figyeled, hogy mikor nyit ki
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sanyo77 #53053 üzenetére
A lanosos példát nem értem.
A többi meg oké, de ezt senki nem is vonta kétségbe.
Elmondtam mi a rejtett veszélye a városi diesel használatnak, ez meg tapasztalat ....Én senkit semmiről nem akarok meggyőzni, de ha kérdeznek elmondom a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
GrooveHero
addikt
válasz
Sanyo77 #53315 üzenetére
Ha arra gondolsz, hogy ott leszek, amikor a srác csinálja, akkor igen, ott fogok állni mellette, nem csodálkoznék, ha nem az elf olajat rakná bele. Na meg az olajcsere sem csak 5 perc lesz ám, szépen megvárod öreg, ráèrsz, ne siessé sehova, hadd csöpögjön ki rendesen az a szar
Ha nem muszáj úgysem fogja tapogatni a kocsit mindenféle fajta szutykos kezű "szerelő". Az elektromos gondokat sajnos a srác nem tudja megcsinálni, vinni kell máshova, de hát ez ilyen.
Meg kell értenetek, első saját autó, cliot akartam, de amikor megláttam ezt, akkor nem tudtam ott hagyni, féltem is mint a rosseb[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz
Sanyo77 #53326 üzenetére
Köszi
Én is imádom, megy mint a golyó, nem hiába mondta az előző tulaj, hogy csak okosan vele, mert észre sem veszed és kimegy alólad, húz mint a disznóMeg még fel is van szerelve minden földi jóval, úgyhogy öröm é bódottá
Visszatérve....itt a müszaki ilyen, nem engedik, hogy bemenj, apum autóklub a hordja a megane II-ét, fénykép készül a megtett kilétéről, stb...itt kint nem mehetsz be, szóval kb tényleg azt csinálnak az autóval, amit akarnak. Sok volt a vesztegetési ügy. De mivel ez a hivatalos műszaki, ezért semmit nem lehet tenniWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Gabesz87
veterán
válasz
Sanyo77 #53857 üzenetére
Google Térképet navira még sosem használtam, de a Waze (bár tudom, ez is Google alapú) nekem eddig tökéletes bejött, sokszor lehozott autópályán baleset okozta dugó előtt. 1-2 alkalom volt, hogy hülye kerülőt csinált, de az ilyen utcaszintű, pár száz méter inkább. Na ennyit a renault naviról, szumma szummárum: nem veszek előfizut
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Sanyo77 #55006 üzenetére
Az a pöcök egy villa, a tetejét kellmegnyomni a villának, befelé. A cső csatlakozóján van 3 rés, két kicsi és egy széles, a két kicsi a villa két szára a széles a teteje. Jó erősen be kell nyomni és közben húzni a csatlakozót lefelé.
Itt megnézheted, hogy lehet oldani. A csövek majdnem minden márkánál azonos csatlakozókkal vannak, szóval ne zavarjon, hogy egy golf van a videóban.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sanyo77 #55013 üzenetére
Pollenszűrő cserénél a haver elátkozta az összes Francia tervezőt aki részt vett a projektben. 3x.
Ráadásul megvan az esélye, hogy rosszul lesz berakva a 2db szürő, mert pontosan kell felnyomni a helyére, ha kicsit is rosszul van betéve, az máris érződik. Abból lehet észrevenni, hogy a ventilátor befúvása csökken, elég jelentősen. Tehát elzárja szinte a levegő útját. Talisman-ban meg már szinte gyerekjáték a csere. Elbaxni se lehet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
gooool
őstag
válasz
Sanyo77 #55602 üzenetére
Helló!
A Cabasse azért nem szól rosszul, nagy hangerőn meg szerintem puffogni fog más is az ajtóban, ha nem tömöd ki vagy szigeteled pluszban. Arról nem beszélve, hogy a gyári fejegységgel jó eséllyel minden aftermarket hangszóró csak rosszabbul fog szólni (haverom is a kettes Lagunába ki akarta cserélni JBL hangszórókra az elsőket, aztán egy nap után visszarakta a gyárit, mert a navis, eredeti fejjel irtózatosan sz@rul szólt).
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sanyo77 #55612 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű, van olyan hangszóró ami csak hangváltóval fog szépen szólni, mert úgy van hangoova.
Van olyan ami csak erősítővel, mert a fej nem tudja kihajtani.
És van olyan, hogy szimplán rosszul van bekötve.
A mély hangok akkor puffognak, ha egy ütembe vannak kötve a mélyek és a közepek.
Ezért szokták a mély hangszórókat a dobozba befelé fordítani, így megszűnik a puffogás, csak a szép tiszta dübörgés marad.
Illetve kevésbé szerelő emberek szokták azt, hogy megfordítják a polaritást, azaz ellenütemben dolgozik a láda, cső a többi hangszóróval.
Az elhasználódás az más akkor zörögni vagy sisteregni szokott a kopott tekercs miatt.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sanyo77 #55611 üzenetére
Annó én is cseréltem a megane-ban a gyári első hangszórókat valami mac audiora, hát olyan borzalmas lett a hangzás, hogy majd sírva fakadtam.
Szerintem az egyetlen megoldás, ha nem akarod a gyári rendszert megbontani, hogy valami kis mélyládát egy kis erősítővel belöksz az autóba. Így a mélyeket visszább lehet venni az autó hangszóróiról és akkor elfogadható lesz a hang.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sanyo77 #55602 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ezek a hangszórók gyárilag szegecselve vannak, tehát le kell fúrni mindegyik hangszórónáll a 4db szegecset, majd új keret és csavarok is kellenek utána az újhoz, mármint, hogy egyáltalán cserélni tud.
És ahogy írták is, nem az puffog, hanem a kárpittól kezdve szinte minden. Vedd le a kárpitot, dynamat-tal ragaszd/szigeteld (mint a képen mind a 4 ajtót minimum) , amit csak lehet. Utána kárpit vissza és teszteld, valószínűleg nem akarsz már hangszórókat cserélni olyan mértékű lesz a javulás.[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz
Sanyo77 #55835 üzenetére
Én ebayes delphi olvasót vettem. Nem volt probléma a szállítással. Ára kb.10e ft-ra tehető. Autocom, Delphi, WOW programok viszik. Élőadatokat nézni, hibakódokat olvasni/törölni, programozást(pl. guminyomás szenzor, tempomat) enged.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sanyo77 #55844 üzenetére
Először is nem oktattalak ki, nálam ez másképp néz ki, de mivel nekem válaszoltál és úgy, hogy az említett típust egy másikkal degradáltad, úgy jött le, hogy a konwei szar és ezt a 808-ra alapozod.
Pl írhattad volna így, hogy nem ismerem a 902-est, viszont nekem a 808 van, de az obd-t értelmezni sem tudja, csak hibát generál,
-----------
Mielőtt legközelebb leírod több módon (kioktatsz másokat) előtte értelmezd a szöveget.Erre meg írhatnám azt, hogy fogalmazz érthetően! :-D
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sanyo77 #55848 üzenetére
Értem.
Dehogyis! :-)
Ne magyarázz bele...
Aki itt magyarázkodik, az pontosan te vagy, de elég jól belebonyolódtál már. Ráadásul írsz itt már 909-ről is. Az még mindig 902.
De akkor utoljára, hogy végre megértsd. Nem kioktatásnak szántam, de te hoztad fel a a kütyüdet még az árat is feltüntetve ezzel is nyomatékosítva a válaszomra, hogy 10 rongy volt, akkor tuti nem hamisítvány. Nem az, csak épp a 808 nem a lagunához való. A 902 meg eleve Nissan kompatibilis, ami szinte egyenlő a rönóval, ezért szinte 100%-os megbízhatósággal működik és gyorsan e a torque pro programmal, amit össze sem lehet hasonlítani az elavult 808 kijelzőjével .Ha ezt összekötöd egy 8, vagy 10 colos tablettel, olyan információkat kapsz napra készen, amit a clip sem tud. Illetve tud, de az jóval körülményesebb a megjelenítése. Laptop, usb kábel meg a tkm tudja mi.Gondolj, amit akarsz, de azok után, hogy leírod a 808 használhatatlan, elkezded a topikban hirdetni.Okos...
De most valahogy elegem lett, hogy minek forszírozod további megmagyarázással a saját sárba lépésed.
Részemről már eddig is túl sok időt pazaroltam erre a...nem is tudom, frankó eszmecserére.Tehát...
[kilépett ebből a csevejből]
-------------
Tegnap kipróbáltam a kollégám Koleos autóját. Azt hittem ez olyan, mint a Talisman, vagy nagyon hasonló, csak más a forma.
Hát nem. A 175 LE nekem inkább tűnt 100 körülinek, mintha nem iskart volna menni az autó, ráadásul, ahhoz képest, hogy fél éves, elég sok minden máris zörgedezett benne. Egyébként szép, de a fenti dolgok, így hirtelen elég nagy csalódás volt. Ezt a motort gyárilag egyszerűen nem optimalizálták, vagy nem is tudom....[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz
Sanyo77 #56183 üzenetére
Gondolom ebben fűtőszál van:
[link]szerk.:
szerintem nincs, de pl. talán a 178LE-sben vízhűtés is van a turbón. Ha jól tudom, vannak autók, amik a motor leállítása után még keringetik az olajat egy ideig.
Ha autópályán úgy állsz meg, hogy pl. 130-150-nél elengeded a gázt, aztán 6-ban kigurulsz úgy 70-ig, majd szépen beállsz, akkor a kigurulás alatt a menetszél szerintem épp eléggé visszahűti a rendszert. Én inkább pl. hegyre 2-3-ban erőltetett felmenet után szoktam feléréskor járatni a motort, mert olyankor nincs menetszél, ami visszahűtene.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Plero
tag
válasz
Sanyo77 #56183 üzenetére
A fűtöradiátor előtt a belépő vízkörben van 4db izzítógyertya. Ezzel segítik az utastér fűtését. Laguna1Ph2
Turbo védelem nincs, de sok autoban a napellenzőben van egy figyelmeztető felirat, hogy erőltetett menet után 1-2 percig kell járatni alapjáraton megállás után.
Ha leállítják az autót hogyan keringtetik az olajat a turbo-ban? Turbo Timer a megoldás! Utolagos beépítéssel."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Steven
addikt
válasz
Sanyo77 #56559 üzenetére
márka szerízbe kapcsoltattam ki véglegesen... amúgy ki lehet kapcsolni,de minden indítás után szvl ... beindítod a kocsit és kikapcsolod akkor (de attól párom kiborult ezért lett a végleges)... semmi értelme...még csak kevesebbet sem fogyaszt az autó...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Xantomas
őstag
válasz
Sanyo77 #60625 üzenetére
Ha van kedved, és időd, kézügyességed bíbelődni, akkor ki kell venni a kijelzőt, egy tapétavágó pengéjével alávágva leműteni a felső polár szűrő filmet (a matt réteg, kb 0.3-0.5 mm vastag), IPA-val, és mikroszálas törlőkendővel tisztítod, majd felraksz egy ebayről rendelt filmet, amit szépen kimérsz, hogy helyes szögben álljon, jók legyenek a színek, majd méretre vágod, és laminálod. Utóbbi elhagyható, de nem garantálja semmi, hogy nem lesz buborékmentes.
Van pár TV szerviz itthon akik csinálnak ilyet. Ugyan ilyen módszerrel javítják a megkarcolt TV-ket, monitorokat is, ha nincs értelmes áron bele panel.
Ha nem akarsz szívni vele, akkor bontott.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Sanyo77
tag
válasz
Sanyo77 #78994 üzenetére
Hátha valaki így jár majd ne kelljen két napig idegeskedni:
Gyanús volt a dolog, mert testzárlatnál a bizti megy ki, tekercszárlatnál nem esik le az akkufesz.
Az akkusaru nem érintkezett az akku negatív pólusával megfelelően. Kis áramnál még rendben volt, indításnál viszont leesett a fesz.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Sanyo77 #79399 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben? A nappali menetfény nem egyenlő a tompított fényszóróval, azaz a fényereje is kisebb. Mit szeretnél vele látni sötétben?
Nekem Osram LedFog 101 van; arra jó, hogy egy sötét udvarból kitaláljak vele, de közútra éjszaka kevés."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- További aktív témák...