- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Melyik tápegységet vegyem?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
nekem a shellel meggyűlt a bajom a lukit tankoltam eddig most 3 hónapja omv nél nyomom a nyálat azon kívül, hogy pörgősebb lett a kocsi meg szebben jár a motor más változást nem érzek, de ez elég is, hogy átpártoljak hozzájuk.
Sajnos nagyon elkezdtek a lukoil kúton cigánykodni.
A shellt meg meg se említem azokkal elég sok bajom van.Renault power
-
tresh
addikt
Tedd össze a képletet Ha visít a riasztó mit fog elsőnek kiiktatni ? Ezt meg akadályozza a motor zár és még evvel tököl az autó visít és nem hiszem hogy senkinek nem tűnik fel hogy barátunk ott hackeli az autót és az meg ordít...másik fel amit mondtam műholdas védelmet is tehetsz bele ha vinni akarják vinni fogják sajnos...
mondjuk még egy plusz indításgátlót megérhet a dolog + ez meg az előbbi kombó bőven elég.. (kártyás röncivel nem fognak tökölni jön a másik kocsi azt viszik..
szerk: listával kapcsolatosan avval egyet értünk hogy nem csak megane van a renaultból
Másik megoldás állj VW-en mellé
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Rablásgátlós immo + váltózár + motortérzár szemét leszek de ezt egy szaki kb 5 perc alatt megoldja
Bocs lemaradtam erről az infóról...de ekkora távot miért is nem autóval teszel meg ? vagy nincs parkoló vagy valami a közeledbe vagy te mondtad hogy állomásig ki meg vissza van használva az autó ?
Mellesleg nekem gyári központi, plusz egy indításgátló és ennyi a receptem:..ja meg hogy VW mellé állok vagy szuzuki
szerk: grat a ranghoz
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
én nem csinálok mást csak: tisztítás, ekkor jön a sampon, (utána szivaccsal áttörölgetem a samponost cuccot) majd öblítés. ez összesen 300Ft, 100+200.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Javaslom a gőzborotvát az OMV-kúton én is ilyen rendszerű mosóba szoktam csapatni a gépet, de az OMV-s az valóban le is szedi a koszt.
Nekem 600-max.800.- ból olyan szépen csillogó szokott lenni a gép, hogy ihaj csuhaj.
Csak azért remélem ilyen időben garázsba tettétek a gépet, mert holnap nem szeretném, a befagyott az ajtó bassza meg üzeneteket olvasniRenault power
-
rob210
Topikgazda
Csapj a tenyerembe én is ezért álltam le a shellel.
Mint írtam nem voltam velük megelégedve.
Vagy nem bírja a renault az általuk használt adalékot, vagy valami nagy pancs van a benzinjeikkel.
Nekem az OMV-s től egyébként még csendesebb mint a shelltől volt, valamit 4 decivel jobb a fogyim is.Egyébként már láttam olyat, hogy hajszárítóval nyomta az emberünk az ajtókereteket, hogy nehogy vizes maradjon.
Marha jó látvány, de igaza volt, reggel nem kellett szentségelnie.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
just
aktív tag
Ceglédi agip kútnál kipróbáltam a normális gázolajat meg a dieseltech fajtát is. Különbséget nem tapasztaltam csak árban. Forensis kártyát használtam, akkor még 700ft-ot spóroltam egy tankon. Shelles nyállal tovább megyek.(itt is kipróbáltam az új prémium üzemanyagot 2 tankkal egymás után de semmi) Omv-s gázolaj nekem túl száraz a motornak. Molos cuccról nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Reaper04
aktív tag
Hogy rohadnának meg.
Tudom hogy a szomszéd volt. 3/4 órán keresztül nem tudom hány zacskó rakétát ellőttek.
A fagyott földbe beleállt az udvarunkon a rakéta rúdja. Most ha az a szélvédőre esik nyíl egyenesen?Francba hát. És az a sz@r hogy még szólni se lehet úgy mond, mert nincs bizonyíték hogy ők voltak....
Ez a jégkár és horpadás javítás meg nem olcsó mulatság.
Végigsétáltam az utcában minden autó tetején hamu van, vagy mi ez nem tudom, néhányon egy kupac vörös por is még meg rakéta fejek. Mintha valami ítélet idő lett volna
-
biker
nagyúr
Zoltán által megbízott 2 szerelő, XVII. kerben
de nem sokáig. Kicsit be vagyok rágva, rájuk is, kocsira is, már nagyon eladnám, de nincs vevő ráElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Zoli meg kikapcsolja pénteken 5kor, és hétfőig szevasz.
2x volt már, hogy "este megyek a kocsidért" és nem jött, telo kikapcs
most ez az emberek munkája...
Mondjuk jó volt, szombaton mikor mentem át hozzá 29-én, mert ugye telo kikapcs, én meg átmentem, becsöngettem, nem volt őszinte a mosolya, de nekem sem...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
aktív tag
Akkor jo Csak mar gyujtom, hogy mit kell megnezetni a szerelovel, ha viszem olajcserere.
Amugy a lefulladas szerintem az elektromos gazpedal miatt (is) van: azt eszre vettem, hogyha csak kis gazt nyomok neki, akkor 750-es fordulatrol felugrik 1.2-re, de utana vissza esik az alapjarat ala. En ezert inkabb egy "batrabb" gazzal indulok el.
Meg mivel irtam mar, hogy az enyemnek egyesben hulye hangja van, igy csak huzatok rajta egyet,es el is valtom 2-esbe.Amugy egy ideje en is eszrevettem, hogy picit balra huz, de szerintem ennek ket oka van: az egyik az ut lejtese, a masik, hogy legtobbszor csak bal kezzel vezetek, jobb kez a konyoklon (nagyon flash, imadom!). De utana valamikor picit jobbra megy el, igy en nem foglalkozok vele. De amugy nagyon finom a kormanyzasa a kocsinak, szinte nulla a holtjatek, nagyon tetszik!
-
Laraxior
titán
Nekem még nem sikerült
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Az enyémben van görgő, amin lehet piszkálni a rádiót a kormány mögötti vezérlőn
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mycso
Topikgazda
Nos, akkor ilyen van neked is --> a hátulján van egy görgő!!!
Nem olyan, mint a régebbi renaultoknál, hogy egy kb. 20ft-os nagyságú kerék egyik oldala kiáll és azt tekered.
Hanem, itt konkrétan az egész kapcsolóegység hátulján, a műszerfal felé van egy henger beépítve, és azt tudod fel-le tekerni.
Nem találok neten képet, az autóhoz most meg nem megyek le setétben fényképezgetni.
Az oldal, amit linkeltél,nekem semmit nem ad --> nem jön be semmi.
Régebbinél, így festett és a gombok mögött van a tekerő, az anyósülés felé néz:
Nekünk ilyen, és ha ezt teljesen megfordítanánk, teljesen a hátoldalán van egy henger keresztben (bordázott):
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
aktív tag
De! A fulenek a jobb oldali kis pocke tort le, es ezert kiesett a "rugo". Igy vegulis be lehet zarni, csak ha valaki az anyosulesrol "beleterdel", akkor kinyilik. Javitashoz van utmutatom, de ahhoz kette kell fesziteni a ragasztott muanyagot, azt meg nem igazan szeretnem, egyszerubb lenne egy bontott darabot beszerezni. De egyelore sehol nem talalok...
-
aktív tag
MMA87: Azt is en is lattam, de nekem mukodo kell Meg kellene egy kupak a hatso ablaktorlore.
Apropo! ha mar ablaktorlo: Ti milyet javasoltok, mert lassan megerett a cserere.
Reaper04: Nekem olyan van, hogy 16 db .pdf -bol all, a legnagyobb 990 oldalas, meg utana van egy Technical Notes mappa 86 file-al. Ha erre gondolsz, irj ram privatban, adok egy torrentet hozza
-
FerNandor
őstag
hát az szerintem nem normális, hogy hátrafelé akarod nyomatni és egyszer csak elöre kezdi spirccelni. szivattyú?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Meg kell kompresszorral fújni, de óvatosan nehogy ellődd a csövet vele.
A hátsó nekem is be volt dugulva, el se hittem volna mi jött ki belőle.
De jó 30 perc volt amíg kis nyomáson sikerült kijátszogatni a koszt belőle.
Én nekem van benne toldás a hátramenő csőnél, mert az a tetőkárpitban ér véget.
Így egyszerűbb volt, nem tudom a II-esnél hogy van.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Uh... az nem egészen jó ha az első kezd el működni.
Nekem is II-esem van, két állása van a kapcsolónak, egyet le fordítok, akkor megy a hátsó ablaktörlőm és utána egy olyan állás amin nem marad ott hanem vissza ugrik ha elengedem, ha lehúzva tartom akkor 1-2 sec után fúj a hátsó fúvóka. (az első nem)Kipróbálhatod hogy leszeded, próba cseresznye. Veszteni való nincs.
Kétirányú szivattyú van bent, szóval ha az első szélvédőre jól nyomja, akkor hátra felé is jól kellene, viszont ez azt jelentheti hogy eltömődött valahol. Persze ez nem biztos. -
aktív tag
Na, sikerult megoldani a letort kesztyutarto-nyito problemat: befuttesgumit kotettem a kilincsre, amit aztan athuztam a masik oldalra (kesztyutarto belseje) es egy gemkapoccsal rogzitettem, igy most nagyon jol mukodik!
Annyi esztetikai hiba van benne, hogy igy a kesztyutarto belso oldalan latszik a befottes gumi. Majd ha tobb idom lesz, akkor megprobalom a gumit valahova a kilincs belsejebe rogziteni, hogy ne latszodjon. Sztem keresztbe teszek majd egy femdarabot, es oda kotom a gumit. -
aktív tag
Okes, csinalok majd kepet, de ne varj semmi nagyot Eleg csunya belul, hogy ott a befottesgumi, de legalabb ha utas beul az anyosulesre, nem nyilik ra a kesztyutarto... bele meg ne nyuljon
Mai kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nekem a futesszabalyozonak a ket szelso tekerojet nehez csavarni, illetve ha a jobb oldani tekerot megnyomom, akkor kb. 1 centire is be tudom nyomni. Szerintem valami csavar hianyzik belole.Nektek milyen? Szerintetek megerne ezt megvenni: [link]
Otthon ezt ki tudom vajon cserelni? Mert multkor mar a fejegyseget sikerult kiszednem, le akartam venni a panelt, de nem volt torx csavarkeszletem. -
rob210
Topikgazda
Az az autó amiben egyszer az ember csalódott soha nem fog a szívéhez közel állni.
Peches autót érdemes eladni, akár mennyit vesztesz rajta, mert az csak úgy vonzza a bajt.Haver megane I-ese volt ilyen 1.9 diesel mindene tönkrement amit el tudsz képzelni.
Megcsináltatta mert szerette, de már a bizodalmát elvesztette a kocsi felé.
Sokszor sok helyen ott hagyta.Erre amikor már több mint 3 hónapja semmi baja nem volt végre ment ahogy kell.
Összetörték jobb elől, kapott akkorát hogy abból autó már nem lesz.
Szóval az ilyen kocsit ami nem akar szolgálni az istennek se el kell adni. Annak másik gazdát keresni, akinél lehet majd jó kocsi lesz.Lehet hülyeségnek tartod, de ez tényleg így van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
aktív tag
Lehet
Ez a futesszabalyozo. A kozepso az teljesen konnyeden megy, azonban a ket szelso (amivel azt szabalyozod, hogy hova menjen a levego, es mennyire keverje kulso levegovel) abba rendesen kapaszkodni kell, hogy allitani tudjam. Neked is nehezen csavarhato a ket szelso?
Illetve ha a jobb oldali tekerot (amivel azt allitod, hogy hova menjen a levego) ha megnyomom, akkor bele lehet nyomni kb. 1 centit. Minta egy csavar hianyozna onnan.
[ Szerkesztve ]