Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
MII-nél a bal elsőn kívül a többi kilincsnél az ilyen kupakokat hogy lehet levenni?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ha lehet tudni,1.5 dCi-nél melyik verziók(mikortól) az Euro6-osak?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #51429 üzenetére
Akkor guglizz rá: dci k9k 832
Vagy hívj fel egy hozzáértő szerelőt.Euro4-ben csak kevés esetben van DPF.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BLUE TORNADO #51993 üzenetére
Vagy akár legjobb esetben csak lelazult a nagyáramú tápkábel az önindítóról.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #52172 üzenetére
Válts!
Nekem a törött bal első rugó miatt cserélve lett a két első rugó és a toronycsapágyak. Ezek kicserélése óta kopog a futómű. Valamit szétvertek, tuti...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #52226 üzenetére
Nana, ez nem ilyen egyszerű!
Az, hogy 5W30, még kevés...
Az 5W30 Evolution 900 SXR-rel nem lehet helyettesíteni az 5W40-es párját.
Egy ilyen lépés kedvezőtlen lehet a hajtókarcsapágyakra.
Nincs is RN0710-es vagy RN0720-as jóváhagyása.
5W30-ból a régebbi dCi-kbe csak a Full-Tech-et tenném, de inkább maradjon az Evolution 900SXR 5W40.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #52398 üzenetére
Külföldi szürkeimportos, de eredeti, az nem biztos, hogy hologramos.
A hologram csak annyit jelent, hogy a magyar Total-on jött át.
Nekem a Kauffertől jött hologram nélküli Elf, pedig ők hivatalos viszonteladók.
Szürkézik a hivatalos partnerük?
Gondolkodtam, hogy írok a Total-nak, hogy WFT?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Így igaz, ez a két mondat a kulcs. Az 1.5-össel biztosan nem a szűk helyeken előzgetésre való.
Rob:
nekem a 82 lovas M2-ben 340-nél tart bontatlanul. Olajat 15e ciklus alatt nem kell utántölteni.
Elf olajat, Mann szűrőket meg kb. minden második tankba Spurit kap. Kop-kop. EGR-t és pipacsövet eddig kétszer kitakarítottam.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53021 üzenetére
Na, azért napi 50km-re lehet már dezsőt venni. Szerintem nincs baj, ha megy vele 2x25km-t, amiből a 2x15km pálya már + ami rájön a városban már épp jó lehet. Az ott lakóknak nem, mert elvileg azok még DPF nélküliek.
A nagyobb nehézség, hogy találjon olyan 10 év körüli példányt, aminek nem véres a torka...Nemrég említette itt 1-2 tag az 1,5dCi csipkét, hát azok adják el az autóikat családon belül!
+Remélem, a későbbi eladási hirdetésbe is beírják majd becsülettel, hogy: "az autó meg lett chippelve, mert alacsony fordulatszámon nem tolt eléggé, így nem törődve pl. a hajtókarcsapágyakkal, mi odaadtuk lent azt az erőt, amit a gyár nem(hiába, ők bent nem értenek hozzá)! Így már lent jól húz, nekem megéri, hogy tudjam használni motorgyilkos módban."http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #53025 üzenetére
Az alkatrészek a nyomatékra vannak méretezve(nyilván azért ráhagyással), látszik, hogy a 200 feletti nm-eket régebben nem is csípték a hajtókarcsapágyak, főleg, akik lent kiautózzák a nyomatékot, azoknál max. 100e km-nél nem árt megnézetni.
Igaz, a legutolsó 110LE-s széria már alapból 260nm.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #53042 üzenetére
Gajdán Úr videóit ajánlom figyelmetekbe, de másoknak is.
(mert műszaki rálátás nélkül is megérthető formába tudja önteni a dolgokat)Engem nem zavar, hogy ki-hogy csipkézik, ha eladáskor azt fel is tünteti.
Vagy csak én nem látom ezeket a hirdetésekben, vagy csak elenyésző % csipkézik.
Főleg csipkénél nagyon fontos a folyamatosan jó minőségű olaj.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #53161 üzenetére
Nekem is ilyen belsejű van, nagyon jó érzés, amíg a jó tapintás miatt gumírozott felületek nem kezdenek el mállni, ragacsosodni. A behúzón már látszik is. De ezeket szépen fel lehet újítani normális festéssel a xar gumírozás helyett, aztán megint jól néz ki, sőt akár egyedi színeket is lehet fújni, hogy még jobban nézzen ki.
A váltógombról én pl. lekapartam, most szép fekete fényes a teteje. A behúzókat, ablakemelő gombházakat lefújtam. Ilyen anyag még a műszerfal árnyékoló és a középkonzol.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53384 üzenetére
Én meg a +15-nél tolom be a tempomatot, az óra csalása miatt belül vagyok.
Nem teljesen jó az a kalkulátor, mert nem veszi bele a műszerek mérési pontatlanságát, ami miatt lehet szórás.
A VÉDA 100 km/h-s sebességig plusz/mínusz 3 km/h, 100 km/h felett pedig plusz/mínusz 3% a mérési pontossága. Azonban kedvező, hogy a hibahatárból adódó különbséget az autósok javára írja a rendőrség.
Magyarul 50-nél előfordulhat, hogy 67-nél sem jön a csekk.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53579 üzenetére
Fogadás, hogy vezmű tengely jeladó?
Ennek kicsit xarabb a cseréje, egy csavar fogja, de a jobb oldalon meg kell emelni a motort, hogy kiférjen.Babetta: a két indítózás között mennyit vártok? Ha az első sikertelen indítózás után, rögtön újra ráindításra beindul, akkor az vezmű jeladó lesz. Ha többet vártok, akkor nem fog beindulni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53582 üzenetére
Mondjuk akár az övében más szoftver is lehet, kíváncsi vagyok, hogy az újabbakban is van-e ilyen funkció, hogy a rossz szenzort félreteszi egy rövid átmeneti időre, s a szenzor jele nélküll indít rá, majd a kopogásérzékelő alapján eldönti, hogy mikor melyik hengerbe kell spriccelni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A holtpontot a másik, főtengelyen lévő szenzor adja, mert ki van hagyva egy fog.Indításkor a vezmű szenzor alapján tudja az elektronika, hogy az együtt járó hengerek közül melyik melyik ütemnél tart, mivel a vezmű két főtengely fordulat alatt tesz meg egyet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Vett valaki mostanában Elf Evolution 900 SXR 5W40 olajat?
Minden webshopban zárjegy nélküli fotót látok a kannáról, hogy van ez, mind szürke importos lenne?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53668 üzenetére
Gondolkodtam, hogy írok a Total Hungary-nek, mert direkt náluk is listázott viszonteladótól veszek csak Elf olajat.
A másik téma. Mind a 4 izzítóm ki van menve, egyelőre 30Nm-rel egyik sem jött ki, pedig két napja kapják tőbe a WD-40-et.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #53817 üzenetére
Síknak lehet, hogy sík volt az az út, de lejtett
Ilyenkor szokott az lenni, ha kiautókáznál ezekkel a csipkézett autókkal egy tankot, azt nálad kijönne a 6l-es fogyasztás, azt mondanák, hogy falábú vagy
A 2.0dCi ráncfelvarrás előtti Laguna 3 kombi 1500 kiló körüli.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #53865 üzenetére
A városi üzem megöli a fogyasztást.
Álló helyzetben alapjáraton is elmegy vagy 0,6l/óra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nemrég voltam megnézni gy 1.5-öst, de úgy rezonált alapjáraton, hogy ihaj! Aztán gázadásra abbahagyta.
Azon nyilván más a rögzítés, de lehet, hogy azon is csak ennyi lenne a gáz? Ezen kívül csak a motor túl kalapáló hangja volt a bajom vele... Jól ment, kettőstömegűt nem hallottam csattanni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
- Opel topik
- Politika
- Ukrajnai háború
- Ismét egy új Meizu modell érkezett
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen