- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi haladó szinten
- Apple notebookok
- Androidos fejegységek
- Apple asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #24031 üzenetére
Elárulom neked hogy még kint is tekernek rajta De már lerágott csont ként mondom/írom sokadjára autót nem km alapján veszünk és az az első hogy ha kintről jött akkor márkaszervizbe lekérdezed mikor mit csináltak vele plusz átnézeted ez egy 20-ast meg ér szerintem..amúgy tegnap vezettem egy a6-ot 2.5 tdi 385e km van benne de különbül néz ki mint amit 150-nel hirdetnek
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #24031 üzenetére
És ezt most nekem miért írod
Egyébként meg tisztában vagyok a dologgal.
Az enyém is 148.000.kilóméterrel volt hirdetve.
De lesz@rtam, a kompresszió a mechanikai állapota rendben volt és az elektromos kütyük működtek.
Ennél több nem is kellett beleültünk és azóta is teszi a dolgát.Egyébként meg nekem pont most volt alvázszám cserém, így azt aztán ellenőrizhetnék.
Ha nem lennék becsületes simán eladhatnám 98.000kilóméterrel, amennyi most az órában van, de ha úgy adódna, hogy eladom akkor is meg fogom mondani mennyi van benne.
Nekem ne járjon a nyakamra senki, főleg ilyen hülyeségért ne, mert amúgy a kocsi rendben van teljesen.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Sly189
senior tag
-
giigz
veterán
válasz -=Tiger=- #25717 üzenetére
A Hankook W442 14,5k, a Vredestein SnowTrac 3 15,5k, a két gumi nem egy kategória, egyértelműen a Vredestein-t venném (és vettem magamnak is), kategóriájában a legjobb, ami még esetleg szóba jöhet neked az a Nokian WR D3 16,3k-ért, de az még eléggé új keverék, nincs róla több éves tapasztalat, míg a Vredestein SnowTrac 3 már 5 éve bizonyít és a legjobbak között van. Ja igen, még ezen az áron van a Bridgestone LM32, az is jó gumi.
Tehát a Hankook-ot én felejteném a helyedben (persze biztos jó gumi, de az adott áron van nála jobb, és akkor miért ne azt?), és inkább a Vredestein (itt a topicban is többünknek ilyen van, nekem idáig eszméletlen meggyőző), Nokian vagy Bridgestone közül választanék a helyedben.
Szerk: Ja igen, ami a legfontosabb, a nagyobb nevű gumik közül már kb. teljesen mindegy, hogy melyiket veszed, túl nagy különbség nincs közöttük, Vredestein, Nokian, Goodyear, Conti, Minchelin, Dunlop, Bridgestone, Pirelli, stb. stb. olyan gumikat gyárt, hogy nem lesz velük probléma, jól fognak tapadni, csak az egyéni ízlés alapján lehet eldönteni, hogy melyik a legszimpatikusabb, az egyik ilyen útfelületen jó, a másik olyan útfelületen, tényleg bármelyiket meg lehet venni a nagyok közül, biztosan jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz -=Tiger=- #25719 üzenetére
Ha Nokian nem szimpi, és nem akarsz rá többet kiadni, akkor szerintem a Vredestein SnowTrac 3 a nyerő. Nagyon jó gumi, mindenki meg van elégedve vele (nem csak a magyar fórumokra értem, hanem a német értékelős fórumon is ez kapta a legtöbb és legjobb értékelést), szerintem ha ezt veszed, biztos nem jársz rosszul, és ha a profil megvan, akkor ez a következő 5 évben is gumi marad (megfelelő tárolással tovább is).
Jajj, még egy fontos dolog: Nem ADAC alapján választunk gumit, a realitáshoz annak semmi köze, csak tájékoztató jellegnek jó Felhasználói vélemények alapján érdemesebb
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz -=Tiger=- #25719 üzenetére
5-6mm-est eladnak 85%-nak... Hagyjuk már...
Ami ráadásul 7 éves Nyugat Európában hiába jó a gumi, ha 5 éves elmúlt cserélni kell! Mivel bármekkora is a futófelülete elöregedett! Na ezek ömlenek be hozzánk, 80-90% gumiként, közben meg a tapadásuk rosszabb mint egy noname új guminak!
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #25719 üzenetére
Ha hosszú távra veszed akkor bridgestone vagy michelin ezek nagyon korrektek.
Nekem firestone van semmi bajom velük de én nem rallyzok.
A verdi valóban jó gumit rakott most össze, esetleg még a semperitet tudom javasolni az nekem volt és a cimbi kocsiján is az van, szerintem nagyon kellemes.Szóval választék van, itt az fog dönteni, hogy mit mennyiért kapsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30006 üzenetére
Aki rátépi az olajszűrőt az egy barom.
Egyébként pedig mivel ráhurkolom és feszítem nem tud elcsúszni, magyarán amit egy fogóval le tudsz szedni azt ezzel is.
Ugyan azt a hatást fejti ki.De én sokszor kézzel lecsavarom, mert nem vagyok agyatlan, hogy megtépjem az olajszűrőt.
Az egyik srácnak ezért lőtte le menet közben az olajszűrőjét a kocsi, mert az okosok ráhúzták jól és meg is szakították a menetet benne.
Iszonyat sok a barom.Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz -=Tiger=- #30082 üzenetére
Nagy mágusnak tűnik egyébként a csóka, pár éve nagyon beleásta magát egy haverjával az autodiagnosztikába. Bármilyen ECU-t felprogramoznak vagy újabb elektronikus vezérlésű automata váltót stb. Neki van gyári eredeti CLIP is plus A és A+ is így van némi összehasonlítási alapja. + Autocom... stb.
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30085 üzenetére
Egy diagra lehet elugrok valamerre amerre jársz.
Vagy csinálunk egyszer egy mini renault talit, volt már rá példa.
És akkor némi kp ellenében, mert ingyen nem várom el, megnézhetnénk a gépet.
Sajnos ehhez a diagos részhez én hülye vagyok és ezt fel is vállalom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #30499 üzenetére
Természetesen azt vételkor megnéztem, tudod én nem kezdő renaultos vagyok , nekem beru mind a 4.
A diesel témához csak annyit, hogy semmi pénzért nem cserélném el ezt az 1.6 ot egy dieselre.
Azt aláírom, hogy többet fogyaszt de a fentartási költségekkel együtt kb, ugyan ott vagy.
Egy diesel esetében ha hozzá kell nyúlni az akár mi is legyen nagyon tud fájni, ezt gondolom te is elismered.Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz -=Tiger=- #30498 üzenetére
Természetesen az alábbi sorok csak és kizárólagosan a Laguna II ill. Megane II-re vonatkoznak. A Megane I és a Laguna I egészen más tészta. Ha valki rendesen karbantartotta és Te is ugyan ezen a vonalon viszed tovább, akkor megkockáztatom valakit élete végéig is kiszolgál benzines létére is.
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #30498 üzenetére
Jelen pillanatban ugye nálam/unk is diesel van egy francia/egy német.. annak ellenére hogy benya párti vagyok és mindig is benyás kocsim volt..viszont a rengetek km végett nekem diesel lett a kifizetődő... de "sajnos" német mert az még az a diesel ami javítható és fenntartható...ha lett volna jó kis DTi 1.9 es járgány akkor most abba ülnék Ettől függetlenül a dci-k nagyon jó motorok de zsebe nyúlósak ha valami elmegy pl porlasztó...egy régi dieselnél 40 k körül megáll a gyári 4 db míg dcinél db-je ennyi .Ettől függetlenül az 1.5 dci-t remek motornak tartom hisz tényleg rengeteget kibírnak és nagyon baráti fogyijuk van. Viszont az hogy a franciák nem tudnak benzi motort gyártani ráadásul a rönyó azt megcáfolom.. az 1.6 8 szelep még mindig gyártásban van a dácsiák alatt és az a 90 le igazán jól autózható ráadásul nagyon igénytelen.. de ha kicsit feljebb mászunk akkor ott a 2liter 16v 147 le-s megane 1 motor ami igen csak szedi a lábát és nem éhesebb mint a vag 1.6 16v je . Persze minden motornak meg van a rákfenéje pl m2 nél az okoskerék, vagy a gyújtó trafók. De aki kicsit tájékozódik az adott típuson belül milyen motor paletta van könnyen megtalálja a megfelelő ésszerű megoldást pl m1 ph2 1.6 16 v (107Le),clio 1.4 16 v (98LE ) ezeknél csak a gyújtótrafó ami hiba szokott lenni amúgy kimegy a világból és a dieseles tesóknál olcsóbb ráadásul könnyebb jobb példányt találni. Személy szerint én 2000 körüli 1.4 16v tech run cliot néznék mert 5-600k ból igen csak jókat lehet venni jól felszerelve ráadásul ennél a tech run verziónál a futómű "erősebb" (nekem nagyon tetszett) és egy kis méregzsák.. nagyon tudja szedni a lábát. Ha nagyobb kell akkor megane 1 ph 2 1.6 16 v
[link] >> ez nagyon beteg verda
[ Szerkesztve ]
-
gkawka
tag
válasz -=Tiger=- #30815 üzenetére
Megnéztem a honlapjukat, aszerint a D.Haraszti nekem pont nem jó, mert Megane-ból csak 2003, vagyis m2 és utána foglalkoznak, nekem meg egy M1P2 van...
"vállakozásunk 2008 óta működik. Renault Twingo, Clio 2002-től, Thalia, Megane 2003-tól, Laguna 2002-től, Espace 2003-tól, Vel Satis tipusú Renault bontott alkatrészek forgalmazásával foglalkozunk. "
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #31321 üzenetére
Egyszer kétszer elfér a tizenegykétezernél cserélsz főleg ha hosszútávon jársz Nekem is most lenne esedékes mert hirtelen 4-5 hónap alatt belevertem 12ezret
Lion01: ja értem mondjuk Miklóson is találkozhatunk ha úgy van, legalább megvizsgálom a lagunád vagy a megane-t
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz -=Tiger=- #31443 üzenetére
ELF Evolution SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).ELF EXCELLIUM NF 5W-40
Megfelel a következő előírásoknak:
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
Szerintem az ELF EVOLUTION SXR 5W40 tökéletes
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest