Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Kíváncsi vagyok a véleményetekre.! Újként írok ide, legyetek szívesek segíteni. Adott egy Meane II. 2.0 DCI (150Hp) 292.000km-el, 2008-as 7.havi autó. 10 ezrenként olaj-szűrők cserélve, ez idáig Renault márka szervízben végezve. Egyetlen nagyobb javítást kapott motorikusan, 150 ezernél turbó javítás volt esedékes rajta, a saját feltöltője lett vissza rakva és az óta is üzemel benne, valamint nem régiben első kerék csapágyak lettek cserélve. Ezen kívül az autó a gyári alkatrészeivel gurul szerencsére minden féle hiba nélkül (gondolok a befecskendező elemekre és a kettős tömegűre vezérlés stb)... viszont közeleg a 'bűvös' 300e KM. Ajánlatos-e ekkor át nézetni erre a motorra vonatkozóan alkatrészeket, esetleg hiba jelenség nélkül KM után indokoltan cserélni alkatrészeket!? Ha igen, melyikek ezek? Köszönöm a segítségetek!
"Ha mindönki úgy tösz, ahogy tönni köll, akkó' mindön úgy lössz ahogy lönni köll! "
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen