Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PHenis
senior tag
Sziasztok,
egy Laguna1 ph1 ideges tulajdonosa vagyok. Most hoztam el a kocsit a szervizből és egy zsák pénzt fizettem.
A következők lettek cserélve: jobb féltengelycsukló, bal komplett féltengely, mindkét kormányösszekötő, mindkét trapézgömbfej, mindhárom motortartóbak, üzemanyagszűrő, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, olaj, leömlő utáni kipufogócső, középsődob, hátsódob.
Előtte az autót elég rossz volt vezetni, mert olyan érzés volt, mintha lötyögne a motor a helyén. Váltáskor koppant, motorfék és gázadás között mindig mintha megmozdult volna valami a motortérben.
Az alsó motortartóbak tényleg szét volt szakadva, de most, hogy mind ki van cserélve még talán rosszabb és indítózáskor most már a váltó is rángatózik. Van még valahol valami tartóbak amit kicserélhetek?
ha pont úgy tartom a gázt, hogy motorfék vagy gyorsítás határán, akkor rángatózik a motor a helyén...Nincs valakinek ötlete? Már teljesen kiidegel és a környéken nincs egy normális szerelő akihez vihetném...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- Ukrajnai háború
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Autóhifi
- További aktív témák...