Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaveBishop

    csendes tag

    Kíváncsiságból felhívtam az Ügyfélszolgálatot ezzel kapcsolatba, érdekes beszélgetésen vagyok túl:

    Én:
    - Érdeklődnék, hogy mi a hivatalos eljárás azzal kapcsolatban, hogy ha jelezni szeretném, hogy nem értek egyet a június 1.-vel tervezett tarifacsomagok áremeléseivel kapcsolatban?

    Üfsz:
    - (mély hallgatás) A meglévő tarifacsomag ára nem tud maradni, mert ez emelkedni fog, de ettől függetlenül tehet panaszt ezzel kapcsolatban és tud díjmentesen tarifacsomagot váltani.

    Én:
    - Tarifacsomagot semmiképpen nem szeretnék váltani, az ÁFSZ ide vonatkozó bejegyzése alapján nekem erre lehetőségem van és a ráutaló magatartást nem szeretném gyakorolni, ezért telefonáltam, hogy ennek mi a hivatalos módja.

    Üfsz:
    - Máris megkérdezem, kérem tartsa a vonalat.

    10 perc zenehallgatás

    Üfsz:
    - Utána is néztem, a rendszer mindenképpen felajánl egy 3 hónapos ingyenes Deezer zeneszolgáltatást, ezzel élne?

    Én:
    - Köszönöm, nem.

    Üfsz:
    - Akkor a tarifacsomag váltás sem érdekli, ha jól értettem, tehát mindenképpen ragaszkodik ehhez a tarifához?

    Én:
    - Így van, szeretném megtartani mind a 3 előfizetésemre a jelenlegi konstrukciókat.

    Üfsz:
    - Ühüm, esetleg egy ilyet tudok felajánlani, hogy 3 hónapig egy 500 Ft kedvezményt tudok biztosítani, ha elfogadja a módosítást.

    Én:
    - De nem szeretnék ezzel élni, maradjon minden a régiben.

    Üfsz:
    - (mély hallgatás) 6 havi kedvezmény se érdekelné?

    Én:
    - Nem, az ÁFSZ szerint szeretnék eljátrni.

    Üfsz:
    - Ühüm... Rendben, akkor máris továbbítom kollegáknak és visszahívják ezzel kapcsolatban.

    Én:
    - Rendben.

    Üfsz:
    - Rendben, akkor tartsa kérem, rögzítem és továbbítom a nyilatkozatát a kollégáknak.

    Én:
    - Rendben.

    5 perc zenehallgatás

    Üfsz:
    - Továbbítottam a kollégáknak, visszahívják ezen a számon és tájékoztatják a továbbiakról.

    Én:
    - Köszönöm és várom a hívásukat.

    Ez már mi? Persze még nem hívtak vissza.

  • DaveBishop

    csendes tag

    válasz St3ven #32697 üzenetére

    6 havi kedvezményt is beajánlott, meg Deezer csomagot, csak fogadjam el :K én meg hülye vagyok szerinte... :D na mindegy, ha ma nem hívnak, akkor becsattanok a helyi üzletükbe próbálkozni tovább, de egy telefont mindenképpen meg akartam ereszteni. :)

    írásban, most posta vagy e-mail, vagy galambbal is küldhetem, azokra soha sem reagálnak. :(((

    Szerk.: Most jött egy SMS, hogy 0-10 - ig mennyire ajánlanám a Telenort telefonos ügyintézésem után...

    Aranyosak :D

    [ Szerkesztve ]

  • DaveBishop

    csendes tag

    válasz DaveBishop #32696 üzenetére

    Nemrég benéztem hozzájuk, pont arra volt dolgom... Kellemest a hasznossal.

    Szimpatikus fiatalembernek említettem, hogy ma már bájcsevegtem egy sort 1220as kollegával, de még mindig nem hívtak vissza, mi ilyenkor a teendő. Több dolgot is megtudtam.

    1.) A telefonon történő bárminemű panasz bejelentése ugyanolyan joggal bír, mint ha levélben hivatalosan postán feladott formában történne, - így bizakodom hogy reggeli hívásom elég volt.

    2.) A MyTelenor https://online.telenor.hu oldalon történő regisztráció után az Ügyfélkapcsolat menüben történő bejelentés is teljes mértékben megfelel minden hivatalos procedúrának.

    3.) Ne aggódjak, 72 órán belül hívnak

    A fiatalember nagyon felkészült volt, mindenre tudott válaszolni, tudta mi az az ÁFSZ és azt is tudta melyik pontról beszélek. Kiszámolta, hogy pontosan mennyivel nőne a havi számla, hogy képben legyen ő is. Tőle is kaptam volna 3 havi Deezert, de még mindig nem kell, mert nincs rá szükségem.
    Önindító és Morning Show letöltve bőven elég egész napra.
    Továbbá beregisztrált a MyTelenor-ba, hogy ügyfélszintű hozzáférést kapjak a telefonszámaimhoz.

    Le a kalappal előtte, nem gondoltam volna hogy a munkanap végén ilyen türelmesen segítenek majd bent.

    :R

  • DaveBishop

    csendes tag

    A beígért visszahívás a mai napon megtörtént, először tájékoztatott hogy ő mit tud az ügyemmel kapcsolatban. Meg akarom szüntetni az előfizetést. Hát mondom azt nem, de az áremeléssel nem értenék egyet. ÁFSZ, blablabla...
    Aszongya, ja az más, áremelés mindenképpen lesz, ÁFSZ ide, ÁFSZ oda, de viszont felajánlotta, hogy nézzük át a 3 számra milyen lehetőségeim is vannak.

    Pl.:
    Mivel Smarttarifa 3-am van ott 50-50%ban osztódik meg a 180 perc és ő úgy látja, hogy ezt nem használom ki sokszor a többi hálózaton és ha szeretném akkor a 2 x 90 percet összevonja, így csökkentve a számlám összegét :Y Mondom oké, ha ilyet is lehet.
    Mivel 500Huf-fal emelkedik a havidíj, ezt jóváírja a szerződés végéig, ergo marad az előfizetési díjam. Na és ebben a formában végigmentünk 3 telefonszámon, 45 perc beszélgetési idővel.

    Komolyan mondom, nagyon kellemeset csalódtam, a végére nem hogy nőtt, hanem csökkent az előfizu díja összesen mindegyik számra. :C

    Nem jött SMS hogy értékeljem, kár... 10-es ugrott volna.

  • DaveBishop

    csendes tag

    válasz Beri78 #32826 üzenetére

    Igen, pontosan így van, eddig 90 perc volt hálón belül és 90 hálón kívül.

    Kövi számlaidőszakban 180 lesz bármerre: 20, 30, 70, vonalas.

    Az egyik legjobb csomag volt anno
    cca 5900HUF
    + 500 MB net, (ingyen navi, facebook, email, böngészés)

    [link]

    Még jó hogy nem cserélem le :DD

    [ Szerkesztve ]

  • DaveBishop

    csendes tag

    válasz Varszegig #32840 üzenetére

    Ezt a részét én sem értettem, egyértelműen le van írva az ÁSZF-ben, de többszöri rákérdezés után sem volt hajlandó azt mondani, hogy ok akkor neked nem emelünk. Viszont megoldotta azzal hogy bekompenzált ugyanannyi kedvezménnyel, ezért nem is firtattam tovább. Én úgy éreztem hogy ez így volt megálmodva. Emelik a díjat és aki problémázik az kap kedvezményt.

    [ Szerkesztve ]

  • DaveBishop

    csendes tag

    válasz #79335424 #32848 üzenetére

    Érthető is... Mert alapjáraton nagyon sokan nem is tudnak arról, hogy áremelés lesz, mint ahogy én sem tudtam az előző előtt. Ezzel kieseik a jelenlegi előfizetők X%-a. A maradék nagy része aki meg tud róla, hogy lesz, az vagy nem tudja, hogy van lehetősége ebbe beleszólni, vagy pedig magasról tesz rá. Máris nagyon kicsi arányban maradnak azok, akik élnek az ÁSZF adta lehetőségeikkel, így a szolgáltató mindenképpen jól jár a csekély mennyiségű kedvezményekkel, ha az össz előfizetői létszámot nézzük.

    És az, hogy ezt programozói szinten hogy érik el, teljesen lényegtelen, számtalan lehetőség adott hozzá és talán nem is ez a része a legfontosabb az egész históriának.

Új hozzászólás Aktív témák