Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magyarlovag0

    csendes tag

    Sziasztok!

    Előre is elnézést a hosszú hozzászólásért, de hátha akad valaki itt a fórumon, aki már volt hasonló helyzetben.
    November 9-én rendeltem egy kártyás Samsung Galaxy Ace 4-et a telenortól, November 14-i házhoz szállítással. A pénzt egyből utaltam nekik interneten keresztül.
    14-én pénteken vártam a telefont, de nem érkezett meg. Gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot és megkérdezem, hogy hol akadt el a folyamat. Fél óra zenehallgatás után azt tanácsolták, hogy várjam csak meg azt a szombati napot, valószínűleg akkor fogja nekem az MPL meghozni a telefont. Persze az MPL hétvégén nem is szállít, de gondoltam legyen nekik igazuk, hátha jobban tudják. Természetesen szombaton is hiába vártam, a telefon nem jött.
    Felhívtam így másnap ismét az ügyfélszolgálatot, hátha mondanak valami újat. Ismételt fél óra zenehallgatás, pörögnek a percek és azzal együtt a pénz is a számlámról, végül azt mondta egy nő, hogy ők biztosan átadták a postának a csomagot, várjam meg a hétfőt, akkor már meg kell hogy érkezzen a telefon. Megvártam a hétfőt, de sehol semmi, telefon nuku.
    Mivel már nagyon elegem volt az ügyfélszolgálatosokból, így gondoltam megkeresem őket személyesen. Elmentem az egyik üzletükbe, ahonnan egyből átküldtek egy másikba. Majd ebben a második boltban azt mondták, hogy nekik semmi közük nincs a webshophoz, azt a telefonos ügyfélszolgálat intézi. Zsákutca.
    Tegnap utolsó megoldás gyanánt ráírtam a telenorra facebookon. Egyből válaszoltak, majd megígérték, hogy a mai nap folyamán feltétlenül kiderítik mi lett a telefonnal, és majd felhívnak. Persze várhattam a hívást, semmit nem csináltak. Ma ismét rájuk írtam, ugyanazt a sablont megkaptam, hogy hát legyek már egy kis türelemmel, holnap biztosan felhívnak. És itt tartunk most.

    Szeretném kérdezni, hogy ilyenkor mit lehet tenni, hiszen láthatóan egyáltalán nem érdekli őket, hogy nekem fontos lenne ez a telefon. Folyton megkapom, hogy várjak és várjak, már rengetek pénzem ráment a telefonálgatásokra, és még mindig semmi. Ráadásul a legszebb az egészben, hogy ők egyszer sem kerestek fel, hogy bocsánat, de valami közbejött és nem sikerült elküldeni a telefont. Nevetséges.

    Előre is köszönöm a segítségeteket, mégegyszer bocsánat a hosszú hsz-ért, de szerintem ez már szánalmas, ahogy ezt kezelik.

    Üdv
    Dávid

    [ Szerkesztve ]

  • magyarlovag0

    csendes tag

    Lehet, hogy a posta nem a legmegbízhatóbb vállalat Magyarországon, de nekem valami azt súgja, hogy ez a dolog már a telenoron belül megakadt. De ha nem így van, akkor is illene már nekik valami választ adniuk, hogy mi a helyzet, nem csak az ígérgetés.

    Szerk.: Telekomról váltottam erre, az nem kifejezés, hogy megbántam. De sajnos a pénz nagyúr.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák