Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • The Goth

    tag

    válasz Nerd #70241 üzenetére

    Azért nem mondanak konkrétumot mert a törvény semilyen tól-ig határt nem ír elő nekik, hogy meddig kell megtartaniuk a lezárt csomagokat. Az hogy ilyen esetben mennyire jogos az előfizető felháborodása, az azért kérdéses, mert felajánlottak neki még élő csomagokat. Az, hogy ezt ki mennyire szarja le, az a döntések és következmények kategória. De a végleges kivezetés előtt kötelesek a pontos dátumot közölni az ügyféllel, csak amíg ugye ez náluk sincs eldöntve, maradnak az ilyen hivogatások.

    "Amikor kozlik hogy itt a vege, mennyi idot adnak a valtasra? Mi a torvenyi eloiras?"

    Ennek nem néztem utánna, de szerintem olyan 15 nap körül lehet.

    [ Szerkesztve ]

    "A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"

  • viktorhu

    veterán

    válasz Nerd #70241 üzenetére

    A sales-esek részéről teljesen kamuzás ez a csomagmegszűnés.

    Nem tárgyalunk direkt marketingessel!

    A verzió: körülnézek a weboldalon, hogy melyik díjcsomag felel meg legjobban, és kiválasztom + megnézem, hogy máshol lenne-e jobb ajánlat számomra.

    B verzió: az előző pont után ügyfélmegtartóval tárgyalok, hogy ennél jobbat tud-e nekem mondani.

    C verzió, szerintem kb. minden HD-s ügyfél esete: elégedett vagyok a mostani csomagommal, és nem váltok. És nem érdekel, hogy mivel hívnak. Majd egyszer, ha tényleg megszűnik, akkor majd kapok egy értesítést, hogy milyen másik csomagba kerülök át, és akkor jöhet az A pont, de addig (meg azután sem) nem érdekel, hogy milyen ajánlatokkal hívogatnak.

Új hozzászólás Aktív témák