Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    válasz Prien #35169 üzenetére

    Tulajdonképpen nem változtak a sebességek, nézz meg egy korábbi, mondjuk fél évvel ezelőtti ászf 1/A mellékletet. Mindössze korábban promócióban nagyobb elérhető sebességet kínáltak, de ezek szerint megszűnt a promóció, vagy tudja a fene.

    #35166) B.i.L:
    A MyTelenorba be tudsz lépni? Milyen hibaüzenetet kapsz, ha kapsz? Tettél már panaszt ez ügyben a 1220-on, vagy írásban? Adtál nekik lehetőséget, hogy megoldják a hibát, vagy csak vársz, hátha történik valami? Általában a meglévő profil törlése, majd az újra regisztráció megoldja a belépési problémát. A meglévő profilod törlésével az adatok nem vesznek el, az új regisztrációt követően továbbra is elérhetőek lesznek. A profil törlését kérheted a 1220-on. Akár hiszed, akár nem, segítség miatt kérdezem ezeket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák