Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kl122

    tag

    válasz Viktor0610 #97739 üzenetére

    Szép dolog a szolidaritás tőled, komolyan, de ha nem tudja a kollega akkor miért nem néz, kérdez utána, miért csípőből válaszolja, hogy idézem:

    Tájékoztatjuk, hogy bejelentését kivizsgáltuk és a Yettel Tv működésével kapcsolatos központi problémát nem regisztráltunk. Tesztjeink során a set-top-box használata során az RTL és TV2 csatornákon a felirat alapértelmezetten nem jelenik meg, azonban elérhető és be- illetve kikapcsolható.
    Az Android rendszerre letölthető alkalmazás esetében ez a hiba 15.0-ás szoftververzió telepítésével oldódik meg

    Így, vastaggal kiemelve. A legszebb az egészben hogy nincs is 15.0-ás szoftververzió, a 2.13.3-as eléhető.
    És a tudatlansága után még úgy is írja alá, hogy technikai csoport

    Na most a gond az, ha nem irok be ide és adja tomp a megoldást akkor a kollegám még mindig szív a problémával.

Új hozzászólás Aktív témák