Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Depression

    veterán

    válasz Depression #80054 üzenetére

    Folytatódik a kálváriánk.
    Szombaton visszahívott a hölgy, újabb adategyeztetés, rendelés, meg minden. Vasárnap aktiválták is a drágább csomagot.
    Ma jött a futár, de a telefont nem tudtuk átvenni, mert a csomagot a régi személyigazolvány számmal küldték. Azonnal hívta a párom a telenort, de lerázták, mert személyigazolványt covid időszakban is csak személyesen lehet átiratni újra. Bementünk személyesen átiratni a az igazolványt, újra hívtuk a központot, majd ismét egy kedves hölgy, amikor elmeséltük, hogy nem tudtuk a csomagot átvenni, kérte a csomagazonosítót. Szerencsére a párom felírta, hisz semmilyen üzenetben ezt nem küldték el, csak a megrendeléskor elmondták.
    Szóval megadtuk a csomagazonosítót, és tájékoztatott a hölgy, bő 10 perces zenélés után arról, hogy kiszállítás alatt van. (WTF? :W )
    Szóval ismét elmeséltem kedvesen, hogy nem csoda, hisz ma nem tudtuk átvenni.
    Az eredmény végül az lett, hogy várju k türelemmel, míg visszaérkezik hozzájuk a csomag, és majd azután felhívják a páromat, hogy akkor mit szeretne.
    A bolt, ahova bevittük a személyigazolványt, meg elmondta, hogy ezt 10%-os kedvezményt, amit a hölgy mondott, valójában csak 1 évre kapjuk, de ezt ők is meg tudták volna adni, és 15 ilyen készülékük van raktáron. De mivel ők azt látják, hogy 2023-ig hűségünk van, így ők semmit sem tehetnek. :U

    Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Új hozzászólás Aktív témák