Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz balazs1011 #42241 üzenetére

    Én csak évi 3-4 hetet vagyok külföldön. Ami nekem bevált, a két sim kártyás (logikusan független és az összes európai mobil frekvenciát ismerő) telefonkészülék, sőt pluszban van még az autóban egy független Mifi is. Így nem kötődöm kizárólagosan a hazai szolgáltatómhoz.
    A Telenor adott roaming szolgáltatásáról a következőt lehet tudni:
    Szolgáltató a Szolgáltatást a normál felhasználásra vonatkozó feltételek betartásával bocsátja az Előfizető rendelkezésére, ezen feltételek betartását az Előfizető a Szolgáltatás megrendelésével magára nézve kötelezően vállalja. Szolgáltató minden, a normál használattól eltérő nem rendeltetésszerű használatot az Előfizető részéről megvalósuló megtévesztésnek tekint, és erre tekintettel a nem rendeltetésszerű használat esetén a Telenor a Szolgáltatást megtévesztésre hivatkozással, a roaming szolgáltatásra (hang- és adatszolgáltatásra egyidejűleg) is kiterjedően korlátozza, melynek tényéről az Előfizetőt értesíti. A korlátozás feloldást az Előfizető személyes ügyfélszolgálaton kérheti amennyiben indokolja a normál használattól eltérő felhasználás okát.
    Magyarul simán lekorlátoznak és azt csak itthon tudod feloldatni, ha nem felelsz meg a feltételeknek, pl. nincs meg a havi 1 hazai alkalom. Mint írtam, taxival ne akarj végigmenni a kék túra útvonalán. Ha találsz is egy hülye taxist, néhány hegycsúcs után úgyis kitesz az autóból, mert rájön, hogy nem éri meg neki. Jövő nyáron elméletileg változni fog a helyzet, gyakorlatilag majd meglátjuk. Addig viszont a szolgáltatónak komoly és nehezen kontrollálható költség a roaming, így nem vállalja fel, hogy neked veszteséggel biztosítsa. Ezért ezek az ajánlatok NEM a külföldön dolgozóknak szólnak, hanem az itthon élő, de sokat utazó előfizetőknek. Hazai szolgáltatónak jelen pillanatban NINCS olyan előfizetése, ami tartósan (értsd: 30 napnál többet egyfolytában és évi 90 napnál többet külföldön tartózkodó) előfizetőknek szól.
    Ami nálad még külön gond lehet, ha a mostani flottás csomagodra még van hűséged. Remélem nincs (alapcsomagod van és nem is vettél rá igénybe készülékkedvezményt)...

Új hozzászólás Aktív témák