- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Raspberry Pi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz snooze #35448 üzenetére
Szerintem a legtöbb esetben max. pár perc az a 72 óra. De magával a 72 órás vállalással én sem értek egyet. Ezek automatizált folyamatok, valóban max. pár perc az átfutásuk. A 72 órás határidő sztem irreális. Ha hiba van, az rögtön kiderül. Az előfizető meg csak 3 nap múlva reklamálhat? Pl. egy külföldi utazáshoz megrendelt szolgáltatásnál ez elég problémás. Sztem inkább a 72 perc lenne reális.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával