Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soma01

    veterán

    Ott hibázik a Telenor, hogy nem tudja beállítani a készüléket. Az számomra vicces, hogy a beállítások lekérdezésével próbálkoznak, akkor is, ha már látják, hogy nem megy. Esetleg manuálisan nem próbálták bevinni az adatokat? Az amúgy nem lehetséges, hogy azért nem megy, mert nem mind a két SIM foglalattal lehet netezni? Vagy csak a Youtube nem ment? Esetleg meg lehett volna cserélni a két SIM-et. Vagy ezt megcsináltátok?

    Tibee86!

    Elment, de ott is csak lekérték a beállításokat. Pont ezt írom én is, hogy az üzletben miért nem próbáltak mást is?!

    "...ekkor betelt az a bizonyos pohár-ugyanis az üzletben sem tudnak többet csinálni, mint amit én: törlés, új beállítás lekérés, újraindítás, ezért megköszöntem a tanácsot és elköszöntem."

    :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák