Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    senior tag

    válasz x1port #25464 üzenetére

    Az a baj, hogy nagyon nem akarod érteni a dolgot.
    Azért próbálok példákkal élni, hogy hátha belátod az inkorrektséget, szolgáltatói oldalról ...
    Akkor még egy példa:
    Mesterembert hívsz. Megállapodtok x összegben egy munka (pl. járólapozás) elvégzésében. Megállapodtok, hogy amennyiben a teljes lakás járólapozását ö végzi, úgy kedvezményt ad. Az árban is megállapodtok. Abban is megállapodtok, hogy minden helység elkészülte után fizetsz. Majd a munka felénél közli, hogy 10%-al emeli az árat. SŐT: azt is közli, hogy ha nem vagy hajlandó a fennmaradt munkát vele végeztetni hívja a haverjait és leveri rajtad a teljes fennmaradt pénzt (kötbér) és arra hivatkozik hogy őt kár érte.
    Ja, és etikusnak mondja a mester a dolgot, mert nem helyiségenként emeli az árat.
    Szerinted ez így belefér? Szerintem és sokak szerint nem. Az ilyen fajta üzletpolitika magasabb pigmentációra utal.
    Még egyszer mondom: nem az emeléssel van a baj, hanem azzal, hogy ÉLŐ HŰSÉGidőben egyoldalúan árat emelnek. A hűségidő azt kellene jelentse, hogy egyik fél se nem piszkálja meg a szerződést a másik kárára. Ha a szolgáltató mégis megteszi, akkor az nem hűségidős szerződés, hanem rabláncos szerződés.
    Ez a szolgáltatói magatartás tőlünk 300 km-re nyugatra ismeretlen fogalom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák