Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mokalade

    tag

    Sziasztok!
    Jó régi információim vannak erről, tudjátok-e mi mostanában, hogy megy a Yettel garanciális ügyintézés?
    Van egy mobil 3 év garanciával, Yettelnél lett vásárolva. A három év alatt a Yettelhez vagy garanciális szervizbe kell menni vele, esetleg megosztva pl. 1-2. év szakszervíz, 3. év Yettel?
    Mi kell a garanciális ügyintézéshez? Garancialevél nem elég, számla is kell feltétlen? Még más?
    Más is eljárhat az ügyben vagy csak, aki vette a mobilt?
    (Sok éve még Pannonnál a garanciális ügyintézéshez még az eredeti vásárló ügyfél biztonsági kódja is kellett, ami persze alig lett meg, mert a vásárlás óta nem volt használva.)
    Köszönöm előre is, ha megosztjátok a tapasztalatokat!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák