Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Jorus #12312 üzenetére

    Köszönöm a részletes magyarázatot! :R
    Amúgy az rémlik, hogy családba egyszer lett rendelve matrac és nem felelt meg, majd vissza is lett küldve.
    kp.-ban lett fizetve és kp.-ban is lett vissza kapva az összeg (pont az ami lett fizetve)
    A feladás/vissza juttatás költsége ügye a vásárlót terheli (a matrac esetén nem volt olcsó)
    A lényeg, hogy én is vissza juttattam (pont úgy ahogy kaptam MPL-el) és 2 csomagért fizettem (mert külön kellett feladnom és ügyeltem a teljesen megegyező vissza juttatás tulajdonságaira , mint ahogy kaptam, úgy is küldtem vissza, minden részletre ügyelve)

    Akkor nem hagyom magam, kp.-ban fizettem és amit fizettem átvételkor, azt is várom vissza. (nem még levonnak közel 4-5 ezret...) :U
    Ilyen esetben fogyasztóvédelem a megfelelő szerv akihez lehetne fordulni? (ha nem úgy jár el a bolt ahogy kell)

    MD
    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák