Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
ph A gyártó pozicionálható kijelzővel szállított üdvöskéjét variálható világítással vagy anélkül egyaránt választhatjuk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
"Az átlapolt hálózatot 1971. október 31-én tervezték életbe léptetni, de a hirtelen jött hideg és egy elszakított régi gázvezeték miatt a Szt. György téri állomás nem készült el időben, ezért november 7-ig tolták ki a határidőt. Tarjánba és a Szt. György térre könnyűszerkezetes épületek kerültek. A végállomásokat az óramutató járása szerint megszámozták. Mivel a tarjáni volt északra, az kapta az 1-es számot. A petőfitelepi lett a 2-es, a Szt. György téri a 3-as, a Széchenyi téri a 4-es, a Bartók téri a 6-os, és a Mars téri a 7-es. Az 5-ös decentrum az Indóház téren épült volna távlatilag a tervezett nyugati városrész felépülésével egy időben. Egyelőre azonban innen csak egy járat indult. Átalakították a számrendszert is. Minden járat kétjegyű számot kapott, amiben az első számjegy a decentrum számát jelezte, a második pedig a viszonylatot. Így a járat számából tudni lehetett, hogy hová megy."
Bajsz Gábor: Városi autóbuszközlekedés Szegeden 1963-71.én ezt értem a decentrum alatt. mára ezekből tényleg csak Mars tér, Tarján és Makkosháza maradt tényleges decentrum, a maradékok egyszerű végállomásokká degradálódtak, egyesek pedig meg is szűntek, és a viszonylatok is keveredtek valamelyest, főleg a Bartók tér a Mars térrel, ezek közelsége miatt, meg sok át is lett helyezve (pl 35 és 36-osok) de lényeg maradt: a 10-es buszok Tarjániak, a 20-asok Petőfitelepről indulnak, a 60-as és 70-esek a Mars térről és a Bartók térről, a 80-asok Makkosházáról.
a 2-es meg a 90-es azért nem illik ebbe a rendszerbe, mert azokat anno az SZKT indította esetleges új trolivonalak feltérképezésére, aztán a járat bevált, de trolira nem volt pénz, így maradt busz, míg 1998-ban át nem kerültek ezek a vonalak is a Tisza Volánhoz.
(bár a Lugas utcát felfoghatjuk 9. decentrumnak)[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest