Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
A tank miatt nem, a fékre már úgysem emlékeznek, hogy tárcsás vagy sem (az enyém 83-as tehát akkor még csak imitt amott volt tárcsás változat, ha jól tudom 83-tól kezdték a tárcsás változatot gyártani).
A fő elemekhez nincs nyúlva akkor nem fognak vele foglalkozni. Meg látják, hogy a tuner mennyire igényes, ebből remélik, hogy a műszaki tartalom is rendben van.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Attól függ hogy használod. Nekem városban sokat eszik a 250-es, pedig nem is vagyok dinamikus. Országúton 90-100-al 5-6 liter. Szerintem nem nyelezve egy 125/150-nek városban kellene max 5 lityit fogyasztani (a 70-es Simsonom annyit eszik városban... országúton pedig 3-3,5l).
Retro
-
csabyka666
addikt
Alapjárati fúvóka (szerintem) a 125-ösnél sem szól bele a "terheléses fogyasztásba". A főfúvókával tudsz variálni, de nem érdemes nagyon elvékonyítani a keveréket, mert megragadhat a dugó! 5 liter, hát, határeset. A gyári méret egy kopott motornál nem mérvadó, fúrt motornál meg főleg nem. Nemrég beszéltük, hogy a kisebb köbcenti miatt jobban kell húzni ugyanahhoz a teljesítményhez, szóval akár normális is lehet az a fogyi.
Visszatérve, itt nincs olyan, hogy fúvókaméret. Gyertyaképet kell nézni: ha fekete -> sokat kap, kisebb fuvi kell, ha fehér -> keveset kap, nagyobb fuvi kell. Ha szép őzbarna, akkor minden oké, jó a fúvókaméret. Mindig egy olyan út után nézd meg a gyertyát, ahol tartósan, 15-20 kilométeren keresztül mentél 90-et, ne a városi tötymörgést vedd alapul.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
tuttti
újonc
Motor átirathatósága . Ha van forgalmi de nincs rendszám mert leadták ,akkor szigorított KPM telepi vizsga a kötelező . Ha van rendszám ,van forgalmi , de nincs még törzskönyve sem ,mert amikor használták még nem volt rendeletben , több évet állt a motor ,akkor eredetvizsga ,sima műszaki vizsga bár hol ,szervízekben egyéb helyen , síma ügy ., Ha viszont van ,vagy nincs rendszám ,nem érdekes , de ha nincs forgalmi ,akkor nem helyezhető forgalomba ....Tehát papírok nélküli motort nem lehet hivatalosan forgalomba helyezni ..
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
Utólag már nem nagy dolog, csak elsőre eléggé bonyolult. Nekem most sikerült szereznem egy Brembo nyerget (amiről az ETZ féknyergét másolták), megnézem azzal hogyan működik a fék. Egyelőre sűrű a program, és még mindig nem értem rá a motorral foglalkozni, szétszedve áll az első fék.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Csak az a gáz, hogy nem tudod, mennyi folyt el, és így azt sem tudod, mennyit tölts utána. Én hallottam két ellentétes véleményt is: az egyik szerint ha többet töltesz bele, mint amennyi kell, akkor sem lesz baj (a felesleget kifröcsköli), a másik szerint viszont kinyomhatja a szimeringeket, ha sok benne az olaj.
Nekem az utóbbi nem logikus, mert ennyi erővel minden kis szivárgásnál szét kellene szedni a telót, kiönteni az olajat, kicserélni a szimeringet és feltölteni újra.
De aztán a fene tudja, súlyfüggő is, én 65 kiló vagyok, alattam szerintem olaj nélkül sem ül össze a teló, legalábbis Retro DJ kolléga ezt mondta.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
En ha mar szetszedem a motort, biztos darabokra szednem a teleszkopot, kicserelnem alul a fiber tomiteseket, kimosnam fektisztitoval a teloszarakat, kicserelnem a szaron levo gyurut. Igy legalabb biztos annyi olaj lesz benne amennyi kell. Egyebkent telofelujito keszlet kaphato!
Retro
-
csabyka666
addikt
Én még mindig nem nyúltam hozzá, így legalább nem kell tankolnom se.
Egyik haver 250-esén ugyanez volt a probléma, mint amit te is írsz. Bár neki fogott a féke, de nem keményedett fel, és be lehetett húzni ütközésig. Nála a főfékmunkahengernél volt valami baj, ott engedte el a nyomást. Viszont ehhez a részhez nem értek, csak dobálózok itt a szavakkal.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
-
Retro DJ
aktív tag
Micsoda? Tönkrement a menet a légtelenítőnél? Az elég nagy baj, mert e-nélkül hogyan tudod légteleníteni?
Fix dugós helyett Helicoil megoldással kellene megjavítani... de már úgy is mindegy.
A hátsó teló szétszedéséhez szerszám kell. Enélkül gányolás.
A szerszámot könnyű elkészíteni egy 3/4-es csőből
Retro
-
csabyka666
addikt
Na sikerült! Segítséggel ugyan, de végül melegítve kijött. A légtelenítő csavar tropa, veszek újat, illetve fékcsövet is cserélek, azon az 1-2000 forinton nem vacakolok.
Láttam több méretben is, mi ennek a lényege? Úgyértem, miért nem egyazon méret mind? Az enyémen van valami toldás is, nem tudom, az gyári tartozék?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Ja nem, dehogy. A fékcső és a féknyereg között van egy kb 2 centis toldás, amit meg lehet fogni villáskulccsal, szóval elvileg széttekerhető, na és olyan nincs a fékcsövön alapból. Ezzel kompenzálták volna a fékcső hosszát?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Ja, közben leesett...kopp. xD
Buta volt a kérdés. Na vettem csövet, meg azokat a csavarokat is, összesen 3000 forintot fizettem. Talán nem lesz velük baj.
Bár ha az idő ilyen esős lesz, akkor sok benzinpénzem megmarad.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Fog a fék, de ahogy mondod, néha felkeményedik, néha tökig be tudom húzni. Így nem jó, már szét is szedtem.
Hát a karmantyú miatt nem fogok komplett gyári féknyerget venni, az nagy luxus lenne.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Ez így igaz, jobb a használt gyári, de jó hogy nem komplett motort veszek, aztán abból kiszedem a karmantyúkat. Tényleg igazad van, nem vitatom, de az nagyon húzós lenne, ha találnék is bontott féket.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Mozog rajta, persze. Ha leveszem a tárcsáról, akkor sem tudom kipumpálni az egyik dugattyút, szóval ott lesz a gond. Hát másik féknyergem épp nincs itthon ilyen.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
-
csabyka666
addikt
Persze, azt levettem. Az egyik könnyen járt, alig kellett megnyomnom, szóval ilyennek kéne lennie. A másik, hát, az akadozik.
Most az a terv, hogy az autós karmantyú mögé teszek valami távtartót, hogy ne engedje el az olajat, illetve polírozom a felületet, hogy mindenhol szép legyen, aztán majdcsak alakul valami.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Nem tudom, pedig tényleg nulla kilométer volt bennük. Hozzáér, aztán nyikk-nyekk, ami egyrészt idegesítő másrészt meg fogja a motort, és kopik a betét is.
Olvastam valahol, hogy az ETZ gyári betétjei nem a legjobbak, és azért csikorog, lehet van benne valami. Mindegy, legalább fog.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Nekem 251-esem van, szóval gyakorlatilag 250-es blokk a 150-es vázban. Az alapjárati fúvókát nem tudom, de talán már beszéltük is, hogy mindegy, mert az alapjárati csak alapjáraton dolgozik (az enyémben legalábbis olyan a karbi), szóval nem amiatt van nagy fogyid. Az 5 liter reális, nekem is annyi, de lehet kicsit több is.
Örök igazság: gyertyaképet kell nézni. Ha az oké, a motor rendben van, és a fogyasztás is.
De tényleg reális az 5 liter, mert a kisebb köbcenti miatt jobban kell húznod, és így a magasabb fordulat alatt többet is eszik. Az enyém 4200 körül megy 90-et, a tiédet szerintem egy ezressel többet kell forgatni. Fogyasztásban amúgy ugyanaz.
Bár most 0 liter körül van a fogyasztása, mert ilyen időben én ki nem hozom. Illetve a fék se jó rajta.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
A nyereg szerintem jó, de mivel nem találok bele normális karmantyút, nem tudom működésre bírni. Az egyik fele szépen jár, kézzel vissza tudom nyomni, a másik viszont állandóan beragad, és csak úgy tudom visszatessékelni a helyére, ha nekifeszülök két lécdarabbal. Nem csoda, hogy nem dolgozik rendesen
Kipolíroztam, amennyire lehetett, és már azt elértem, hogy karmantyú nélkül szépen lehetett az üregekben pörgetni a dugattyúkat, szóval kizárt dolog, hogy berágódjon! Összeraktam a régi karmantyúkkal, de ugyanúgy rossz, mint amikor először nekiálltam. Elég jól harap (ha izmosabban berántom, meg is csúszik az első kerék), de féloldalasan fog, és nyikorog akkor is, ha nem húzom a féket. Tisztán látni, hogy az egyik dugó eltávolodik a tárcsától kb 1mm-re, ha visszaengedem a kart, de a másik csak van, mint a befőtt.
Van egy Brembo nyergem, de ahhoz előbb kell csinálnom valami konzolt, mert nem kompatibilis az ETZ-vel.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Fog fog, arra nincs panasz! Gondoltam ma kipróbálom, de megérkezett a nyugati országrészre az eső, így megint a garázsban pihent a gép.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
És ahogy nézem, nem is várható jelentős javulás. Ezen a "nyáron" ami benzint megspóroltam, azt jövőre tankolom majd bele.
A légtelenítés témával kapcsolatban: lehet ezt egyáltalán rosszul csinálni? Én nagyon féltem tőle az elején, de igazából ha nem jön buborék a sokadik "kar behúz, szelep megenged" mozdulatra, akkor légtelen a rendszer, nem?
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Na a teleszkóp az megint érdekes. Enyémben szerintem lassan olaj sem lesz, mert kicsit szivárog belőle. Nem fossa le a szárat, de azért láthatóan szivárog. A következő műtét majd a szimeringcsere lesz a szárakban, de előbb legyen jó idő...és kedv.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen