Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hokunda

    aktív tag

    válasz 4ron #171 üzenetére

    Első szezonban ez korrekt helyezés, a 4.6 millió is szép (szezon végén kapsz majd egy nagyobb összeget), az autóra magas összeget teszel félre?

    Főmérnök, itt akadékoskodnék ERS-ben 4 érték számít (nálad a 17es nem játszik, a két szárny nem lesz lényeges sosem) A fékek pedig így elég gyengék, de ne bonts szerződést csak ha majd meglesz a megfigyelő létesítmény.

    Szerelőkből White korrekt kis szaki, ami itt fontos az a bokszkiállás és alkatrészjavítás minél magasabb szintje, feljebb persze a teljesítmény és koncentráció is lényeges.

    Valdés bőven jó, igazi kis királykisasszony, nagy pofával, de ezen a szinten vezetni tud. Dembelé se annyira rossz, de nagy hátránya, hogy pénzt inkább visz, mint hoz. Mint mondtam, megfigyelések után itt kategóriákkal jobb versenyzőket lehet majd szerezni. Neveket nem mondok de rutinos pilóták között is nézelődj majd, mert van köztük jó és szponzorált.

    A kocsi állapota vacak. :DDD De az ilyen is egy ideig, én a 4. legrosszabbal nyertem most VB-t egyéniben és csapatban egyaránt. A versenyző fontosabb.

    Előrejelző központ, nálam ez nem lényegi kérdés, 4 szezon után építettem csak. Szerintem ERS-ben az üzem-megfigyelő kettős jóval fontosabb és azok 13 millióba fájnak!

    Arra figyelj, hogy a kocsidat első szezonban "kaptad", azaz következő szezon elején a beszállítókkal jóval drágább kocsit is össze lehet rakni, átlagban 3 csillagosat is akár kategóriánként, de míg a jelenlegi autód kb 8-9 millióból készülhetett, az lesz 12-16 is akár. (Ázsiában átlag 30-ból jön ki egy nagyon jó+alkatrész szezon közben)

    Vannak ezek a "dilemma" típusú kérdések, általában szép pénzért jó dolgokat kaphatsz (gumikopás-üzemanyag takarékosság jó cucc, fejleszthetőséggel csak csínján, ott ha túl magasan vagy, akkor leginkább kockázatos alkatrészekkel dob meg a játék és az sem kifizetődő)

    1-2 szó a saját idényemről és kis visszatekintés:

    Ez volt a 7. szezonom, ebből 5 ERS (a 3. után felmehettem volna) + 2 Ázsia.

    ERSben a 2. szezonom volt a legszorosabb, ott már majdnem meglett a csapat és egyéni VB pár pont, de nem sikerült, maradtam pénzt gyűjteni és központot fejleszteni.

    Ez vlt az 5. szezonom az ERS-ben. Itt már a pontból látszódik a "kisebb" dominancia.

    Ázsiában már a 2. szezonban jött a VB egyéni és csapat, viszonylag könnyedén, de azért közel sem az előzőhöz hasonló örömfutamokkal.

    Csapat VB cím pontjai, itt 43 ponttal nyertem.

    Ez pedig már egy potensebb versenyző, amilyenek Neked is lesznek. Nevek ki vannak húzva.

    SZERK:

    "A GMA ellenőrzés nem ér semmit, én mentettem egy verseny után és lepörgettem többször, egyszer megfogott egy versenyzőt, utána egyet se, 3. ellenőrzésnél 2 másikat sorolt vissza."

    Akkor egyszerűen burokban születtél. A szezonban a GMA 3-szor kapott el alacsony (!!!) szintű alkatrésszel, rajtam kívül az összes versenyen csak 1 másikat. Mákod lehet, de nem jelenti azt, hogy senki sem bukhat, a fenti képe bizonyítja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák