Hirdetés
- OLED TV topic
- Kína kitiltotta a kormányzati gépekből az Intel és az AMD CPU-it
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Philips LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #51 üzenetére
Fight with mechanic
Na igen ezek penge pilóták.
Amúgy furcsa mennyi női sofőr van. Biztosan volt egy asszonyság a górék között.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #53 üzenetére
Az edzésen az időmérő és a versenybeállításnak van valami jelentősége azon kívül,hogy melyikre kapod a + %-okat?
-
Malibutomi
nagyúr
Most olvastam hogy evrok evre a fejlesztes ugy megy hogy a legjobb alkatreszt atviszed, mindegy hogy kocsin van-e vagy garazsban.
Ezert az a javasolt hogy ev vegere kufejleszteni a legdurvabb szabalyszego cuccot ami belefer, nem kell kocsira tenni sem, es ev elejen az lesz a kocsin az alap. -
rvn_10
senior tag
Azt nem vágom, hogy időmérön hogy kell játszani a kis csuszkával? Mikor a fék és a gumi hőmérsékletet kell állítani?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #62 üzenetére
Ez hanyadik évadod? Melyik évben jársz?
-
Malibutomi
nagyúr
Na Chica is tud hibazni. Elfejezte a gumit, aztan osszetorte az elso szarnyat igy csak harmadik lett nem elso a legutobbi versenyen.
-
mokus1
addikt
Na lehet engem kirúgnak az első csapatomtól, bevállaltam, hogy a második ázsiai szezonban 5. leszek, de 7. helyen tanyázom. Készül az új üzem és ahogy észrevettem ez kihat az autóra. Így olyan mintha nem is lenne...
-
Malibutomi
nagyúr
En meg felmentem a legnagyobb szeriaba...haat...szivas.
A kocsim mindenben 9-10., de Chica meg igy is hoz 5-6 helyeket ami nem semmi. 3-4 vagyok a bajnoksagban.Egyebkent azt vettem eszre hogy csal a gep. Ha mar tul jol allok, netan a 3-4 helyeket fenyegeti a pilotam, mert esetleg jobb gumija van a verseny vegefele, akkor hirtelen ugy belassul, hogy alig bir a palyan maradni.
volt hogy mar ket masodpercre voltam valaki mogott, erre elkezdtem a falakon pattogni, egy kanyart nem talalt el, 3 kor alatt 18 masodperc lett a kettobol. Akkor magahoz tert, es megint kezdett felzarkozni. -
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #67 üzenetére
Vannak furcsaságok a jatekban. Folrg a kek zaszlo gaz. Gyors körön idomeron is nagyon be lehet szivni. Teged hany százaléknal csereltek le?
-
Malibutomi
nagyúr
Pff felvettem egy elvileg jo pilotat 1.3 millio/verseny,es a 14-15 helyeken bohockodik, mig Chica fele penzert 4-5 helyeket hoz.
Szerintem ki fogom rugni, sokmillioba kerul, de par verseny alatt vissza is jon a penz. -
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Az tényleg ciki. Én a fizetős versenyzőmtől váltam meg. 550000-et fizetett versenyenként és 200000at kapott. Most 550000-et fizetek az újnak tehát -750ezer és ez a balanszomra is érvényes, úgyhogy bízom benne, hogy jól fog teljesíteni és jönnek új nagy szponzorok különben szarban leszek.
-
Boscolahm
csendes tag
Sziasztok!
Nekem is nagyon tetszik a MotorSport Manager! Elképesztően beszippantott. Tudom és olvastam is (az összes eddigi bejegyzést elolvastam tapasztalat szerzést gyanánt) a kommentekben hogy rengeteg hiba van benne, amiket magam is tapasztalok és néha a billentyűzetem is, mert olyanokat ráb….ok… de mégis… Ez valami teljesen új, hiánypótló termék a piacon… gondolom aki csak egy kicsit is oda van a benzingőzért, azt rendesen megcsapta a játék, no! meg az idejét is Szerintem sok kis Zengő Zoli született idén
Lehúztam én is az oktatómódot, egy teljes szezont az európai szériában a ZTR-el (most nincs előttem a játék, lehet rosszul írtam), amerikai csapattal, de csak rövid versenytávokat menetem, hogy minél előbb az év végére érjek és több tapasztalatom legyen.
Most újrakezdtem az EastWood Motorsporttal, ők angolok. Teljes versenytávokkal (45-60 kör.) Csaj pilótájuk nagyon jó és csak 20 éves, a másik spanyol ő 24 (sajnos a név memóriám nagyon vacak). Nem töltök vissza semmit, csak egy dolgot. A politikai szavazásokat. Azt minden esetben random generálja a gép, szóval azt úgy alakítom, ahogy szeretném. De versenyt vagy bármi mást azt soha. Bár néha tényleg türtőztetnem kell magam rendesen. A 9. futamot nyomom majd most éppen. A csaj vezeti a világbajnokságot, a spanyol csávó meg második összetettben. Magák a versenyek szerintem elég „egykaptafásak” de mégis élvezem őket. Nekem a taktikám, hogy a verseny elején mindig a legpuhább gumik kerülnek fel, és addig maxon megyek, amíg tudnak előzni reálisan a pilótáim. Itt mindig meg kell találni, hogy melyik pályán mikor és mennyit kell visszavenni a motorból és a gumikból (pályák sem egyformán falják a gumikat és eszik a benzint), mert mindig úgy taktikázom, hogy a lehető legtovább kint tartsam a két autót. Ekkor üres a terep és jó időket tudnak menni. És! a lényeg… hogy itt még tele kell tankolni az autót, de a következő boksz kiállásnál már nem kell bele sokat tankolni, mivel akkor már nem szokott hátra lenni a verseny egyharmada sem, és az autóval is szoktam spórolni a középső etapban, már amennyire kelhet és az az utolsó részben (utolsó, második tankolás után) mindig maxra tekerek mindent és úgy engedem ki őket, akár a verseny végéig is. - Sőt! Nem egyszer visszatekertem a motorból, mert akkora volt az előnyöm, és így kevésbé használódik a motor és így a szerelőim is kevesebb időt fognak elcseszni az autók rendbetételére a verseny után. - Már amikor kijönnek a boxból vagy akkor az élen vannak, mivel a második boksz kiállás nagyon rövid, mivel keveset kell tankolnom, (felvettem egy szerelőt, akinek 17-es volt a boksz utca statisztikája, a másiknak alapból 18, majd jött egy ajánlat, hogy 500.000,- ért mindegyiké nő kettővel, amit el is fogadtam) vagy gyorsan az élre állnak mivel mindenki bajlódik vagy takarékoskodik, aki meg nem az úgy is bedöglik, vagy elfogynak az abroncsaik, én meg szinte üres tankkal friss gumikkal megyek. Ezt lekopogom egyszer nem jött be. Safety car miatt. Igaz a másod pilótámnak jól jött ki a dolog, ő győzött, de csaj befürdött és csak 6. lett, de mikor a GMA átvizsgálta a kocsikat, valakit hátrébb soroltak (itt elmorzsoltam egy könnycseppet) csalás miatt, így már elő is lépett az 5. helyre.
Amit én is megtanultam, vagyis alkalmazok, hogy a jövő évre szánt autó építésnek a költségét a minimumra kell állítani. Mivel addig is tudom használni a pénzt és inkább abból fejlesztek év elején gyorsan a kocsikba alkatrészeket, és utána ráérek spórolni ha minden kész. De amúgy hülyeség félretenni, mert azt az összeget úgy is visszakapom, csak addig nem tudom használni, mert zárolják, aminek sok értelme nincs, szóval van pénzem, csak nem tudom felhasználni.
Másik. Én mindig a teljesítmény-t választom a fejlesztésnél, majd a szerelők feltolják a megbízhatóságát. Ez az évad második felére rendkívül kifizetődik. Gyakorlatilag „egyed uralkodók” lehetünk. Próbálok úgy fejleszteni, hogy nem a következő versenyt nézem meg, hogy arra mit ajánl, hogy az autó melyik alkatrésze lesz lényeges a futamon(adott pályán), hanem az azt következőét, mivel mikor legyártom az alkatrészt van hogy csak 20 vagy 40%-os a megbízhatósága, de már alapból bitang nagy teljesítményre képes. Ezután felhúzom a megbízhatóságát minimum 80%-ra, szerintem addig nem is érdemes beletenni az autóba, ha sokat akarjuk hajtani a motort piros zónában (előzés), mert elég gyorsan romlik. Aztán így szépen gyorsan legyártok minden alkatrészből egyet egyet (motor, váltó, felfüggesztés stb.), így az egyik autóm máris erős lett. Ezután gyártok minden alkatrészből még egyet egyet, és az ujjonnan gyártott alkatrészeket, a jobbat teszem az első számú pilóta kocsijába, az abból kiszerelteket meg a második számú pilótájába. Mikor ezekkel is végeztem, akkor a jobb alkatrészeknek elkezdem feljebb húzni a teljesítményét a maxra. Nekem így a 8. futamra az összes alkatrész értéke, mind a teljesítményük, mind a megbízhatóságuk 100%-on volt. Igaz ennél a csapatnál második szinten van az üzem vagy milyen épület, ami plusz 10 pontot ad szerelői tevékenységekre, így 20 ponttal gazdálkodhatom, plusz a szerelők. Gyakorlatilag ebben a ligában így már rendelkezem egy űrkomppal, és egy első osztályú versenyautóval.
Viszont amit nem tudok és minden tanácsot, ötletet szívesen fogadok és kérek, hogy a következő évre, mikor tervezem az új autót, akkor abba mi számít bele, hogy minél jobbak legyenek az alap értékei, mármint a felfüggesztés, motor stb. Valaki azt írta, hogy a szerelő csillagai, valakinél meg azt olvastam, hogy az épületek szintjei. Vagy esetleg mind a kettő? És az is ide számít, hogy mennyit költök a beszállítókra (gumikopás, üzemanyagfogyasztás stb.)? Ezt nem látom át.
Amúgy mikor a ZRT-nél voltam első évemben minimum 4 csillagosak voltak az autó alapértékei (gumikopás, fejlesztés, üzemanyag fogyasztás, gumihőmérséklet), viszont mikor nekem kellett év végén a következő évre megrendelni az alapkonstrukciót azt hittem bef*sok. 14 millából csak egy „ócskavasat” tudtam összerendelni… Mondom itt valaki sikkasztott tavaly, hogy ilyen autót tudtatok összehozni…
A másik amit nem értek, hogy a versenyzőnek és a csapatnak a „piaci érték” mutatója soha a büdös életbe nem nőnek? Mi kell ahhoz, hogy feljebb tudjam csalni az értékeiket. Mert a ZRT-nél volt egy Valdes nevű fazon, aki jól is versenyzett és 100%-os volt a piaci képessége, szóval a sz*ros alsógatyájáért oda voltak a piacon, de itt ilyen téren most mindenki „lúzer”… ha világbajnok lesz a csaj, nőni fog neki az értéke? És a csapaté, ha konstruktőr világbajnok lesz?
Amúgy felmenni semmi kép nem akarok, hallom mekkora szívás. Még pár évig itt lent erősítem a csapatot. Bár bonyik már most vannak, mert a csaj addig nem hosszabbít, amíg a spanyol csávó (asszem Arbeola a neve) a csapatnál van. Persze a csajnak most év végén lejár a szerződése. Szívesen megtartottam volna a spanyolt, mert amit tudnia kell egy másodpilótának azt pont tudta ennyiért.
Amúgy van egy épület, amit érdemes felhúzni, valami megfigyelő részleg névre hallgat, mert rengeteg fiatal titán versenyzőt „kilokkol” (vagy mutat meg hirtelen, amint elkészül az ojjektum), nekem 138-as szám villant fel a megfigyelő részlegen hirtelen, persze vannak közötte már ismert pilóták is, akiknek csak felfedte az értékeit, skilljeit. Amit hiányolok, az kár, hogy nem lehet saját autóversenyző palántákat kinevelni… jó lenne egy akadémia vagy valami hasonló.
Amúgy itt az európai versenysorozatban szerintem érdemes magas „előzési” értékkel és „sima vezetési” értékkel rendelkező pilótákat igazolni, mert a rajtnál az elején úgy kell áttörni, amilyen gyorsan csak lehet. Persze jártam már úgy is, hogy feljött a 14. helyre, aztán visszacsúszott a végére 20.-nak. Ekkor gondoltam rá 72. szerre hogy most már kéne vennem egy tartalékbillentyűzetet is… De aztán a menők elhúztak előre, a silány csapatok meg „sodródtak felém”, elkezdte a néne leelőzgetni őket. Mondom végre valami sikerélmény is lúzereknek… amúgy az elején tényleg csak arra kell figyelni, hogy ne szakadjunk el az elsőtől nagyon, a boxkiállásnál, úgy is simán beérjük őket. Még más bajnokságokat nem próbáltam, nekem egyenlőre bőven elég ez is. Az is gáz, ahogy olvasgattam, hogy szerződtetsz egy szerelőt, etetgeted, pátyolgatod, pelusozgatod azt bejelenti, hogy dobbant (vagyis nem ír alá új szerződést), mert már túl lealacsonyító neki itt dolgozni. Bár gondolom lehet itt arra akar sarkalni a játék, gondolja ha már ilyen „elit” kis csávód van, akkor lépj egy osztállyal feljebb és ott vitézkedj vele… már ha megnyerted a bajnokságodat. Csakhát a szerződése gondolom az év végén jár le és akkor kéne hosszabbítani és nem a szezon elején, mikor már a magasabban rangsorolt osztályban vagy. Itt most csak találgatok, nem volt még ilyenem a gyakorlatban.
Amúgy a gémet tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, aki benzingőzmániás…
Ha tudtok megoldást vagy tudjátok, hogy a piaci érték megváltoztatása versenyzőnél és csapatnál egyaránt hogy lehetséges és hogy mi határozza meg az új autó értékeit (felfüggesztés, motor stb.) a következő szezonra történő legyártása során azt tényleg nagyon szépen köszönöm előre is ha megírjátok.Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #73 üzenetére
Kiegett a szemem.
Gyorsban par alap dolog:
Ev elejen, amikor meg csak fejlesztik az autodat mar tudod az alkatreszek megbizhatosagat novelni. Az auto menubol nem erheto el, de ha a Home-ba mesz, ott felul ahol mutatja hogy hogy all a tobbiekhez kepest az autod, pilotaid, stb ranyomsz az auto csikjara, akkor megjelenik kozepen a reliability. ott ra tudsz klikkelni, igy megbizhato alkatreszekkel kezdheted mar az elso versenyt is.
A marketability a csapat es a pilotak atlagabol all ossze. A csapate szep lassan no ha jo helyezeseket ersz el, a pilotake csak ideiglenes dolgoktol no, mondjuk modellkednek vagy ilyesmi, ez par honapra noveli.
Atlagot kell szamolni, 4 csillagos szponzorokhoz mar 75% atlag kell, 5 csillagosokhoz 90% minimum, es egy helipad a csapat fohadiszallasan.
Itt van egy trukk:
A pilotak marketability-je es vezetni tudasa nem fugg ossze. Ha jo pilotad van, de kicsi a marketability-je, akkor felvehetsz tesztpilotanak egy olyat akinek jo a marketability-je, az sem baj ha bena, amikor lejar a szponzori szerzodesed, akkor verseny utan atcsereled oket, lapozod a napokat, befutnak a szponzorok a magas marketability alapjan, aztan vsszacsereled a ket pilotat ha megvan a szponzor. -
Boscolahm
csendes tag
Szia!
Köszönöm szépen a tanácsokat. És az új autó tervezésénél, hogy minél jobbak legyenek az értékei (sebváltó, motor stb.) ahhoz mi kell? Más fórumokon írták, hogy esetleg egy jó mérnök és egy jó designe facility, meg mégtöbb üzem stb. Autógyárral és vidámparkkal mennyit lehet még pluszba szakítani és mennyi idő alatt (hány év) térülhet meg a befektetés?
Amúgy ti észrevettétek vagy érezhető a különbség, hogy a többi csapat fejlődik évközben? Akár az autójuk, vagy létesítményeket építgetnek stb. A csúszkák például nálam semmit nem változnak. Az átlag mindig ugyan ott van és az én autóm is ugyan azon a szinten áll, hiába fejlesztgettem.
Tegnap kaptam egy brutális ajánlatot: ha az egyik pilótám, bohóckodik a verseny hétvége alatt (Arbeloa), és sokat áll a kamerák képébe, akkor a csapat piaci értéke nő 20 ponttal, de az elnök és a versenyző morálja pedig csökken 30 ponttal, plusz csengessek le fél millát még. Hát lecsengettem. Így most 50%-on van a csapat piaci értéke. De! Rögtön a 9. futam után el is kezdett csökkeni 0,07%-al. Eddig se le se fel nem mozdult, pedig most is futamot nyertem rajta.
Kipróbáltam azt is, hogy megpróbálom meghosszabbítani egyik szerelőm szerződését, hát nem engedte, pont ahogy írtátok (fentebb), mert ő magasabb osztályban szeretne szerződni. Ezek full fa*ságok. Itt biztos megélhetése van, jól keres, ki hagyná itt a bizonytalanért? Ez olyan mintha Zengő Zoli egy szerelője közölné, hogy az év végén nem hosszabbítja meg a szerződését, mert hátha kap a forma 1-ből, vagy DTM-ből egy ajánlatot. Azt ha nem akkor inkább nem keres pénzt. Most két évente fogok mindig szerelők után hajkurászni? Persze lenyelem a békát és igen, fogok. Gyakorlatilag két évente ki fog cserélődni mindig mindenki… mert senkinek nem lesz jó két év után a csapat, mert mindenki arany tányérból akar enni. Persze ha f*s-t igazolok annak jó és frankón ellébecolgat itt a melegben, azt telefingja nekem a garázsaimat…
Rövid időre nem szertnék pilótát lekötni, mert gondolom mikor szerződést hosszabbítanék vele, tuti, hogy mégtöbbet szertne szakítani az is. Lehet kicsit kockázatos, de ha bejön legalább nem terheli meg a büdzsét jövőre mégjobban.
Remélem lesz 1.2 patch, ahol kicsit rugalmasabban kezelik ezt a „piaci érték” témát és ha legalább nyer a csapat, vagy sorozatban nyer, vagy konstruktőri világbajnok lesz stb. akkor mozog az a csúszka, és ugyan ez a pilótánál is. Nagyon jó, hogy el megy modellkedni a pilótám és 12 hétig kap pl.: 10% bónuszt a piaci értékére, csak hát a szponzori szerződéseim meg élnek még mondjuk 4-5 versenyhétvégére akkor azzal nem vagyok ki a vízből, mert semmit nem ér.
Ja! Meg istálló boss-ként van három értékem, ebből egyik a „hűség”. Ha most valaki dobbant és nem hosszabbít, mert azt hiszi jön a kánaán máshol (helyette meg kopogtathat a munkaügyi hivatalban) és helyette felveszek valami lúzert, aki inkább szét, mint összekalapálja az autóimat, akkor gondolom az én „hűség” értékem csökkeni fog.És egy dolog. Hogy tudom év közben cserélgetni, hogy te most mégsem fő, hanem tesztpilóta leszel (ehhez hová kell klikkelni)? Ez nem a szerződés aláírásakor dől el? Valamint ettől nem változnak meg a morál értékeik?
Segítségedet előre is köszönöm szépen. Most igyekeztem kicsit kevesebbet írni
FOREVER MOTORSPORT MANAGER!
-
mokus1
addikt
válasz Boscolahm #75 üzenetére
Igen, vannak benne hibák. Például a szerződéseknél is. Zavaró, hogy csak akkor lehet kötni, ha már lejárt a pilótád szerződése vagy fizetsz a kirúgásért.
Én egy dolgot nem értek. A központomnál mindenben a legjobb vagyok, kivéve a konstrukciónál, ott utolsó. Ott mi számít, hogyan tolom feljebb?
A tartalékpilótánál van egy lehetőség, hogy előléptetés vagy valami ilyesmi, rákattintasz és kiválasztod ki helyére jöjjön.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #75 üzenetére
Az uj auto alapertekei az elozoi evi legjobb cuccod lesz. Igy fejlodik evrol evre.
Az alaperkekeket pedig, gumikopas, fogyasztas a 4 osszetevo adja meg amit valasztasz a tervezeskor.Pilotacsere: a tesztpilotanal van egy "promote to main driver"azt hiszem.
A gyozelmek novelik a piaci erteket. A bajnok pilota pl 30%-ot kap egy evre.
A csapate azt hiszem attol no ha elirebb vegzel versenyeken mint a kituzott cel arra az evre. Pl bajnoki 8 hely a cel, versenyen 7 vagy akkor no. De ebben nem vagyok tuti biztos.Azt ki fogod tapasztalni melyik sorozatban hany csillagos emberek vannak es honnantol akarnak nagyobb kategoriaba szerzodni.
Kb: europa kupa 3 csillag, azsia kupa 4 csillag.
Efelett mar feljebb akarnak szerzodni.Meg egy adalek: a pilota tobbet szamit mint a kocsi. Jo pilotat szerezz, az az ocska kocsival is ott lesz az elejeben.
[ Szerkesztve ]
-
Boscolahm
csendes tag
Sziasztok!
Még egy dolog felől érdeklődnék. Az új autó tervezésénél (év végén) a „fejleszthetőség” az a gyakorlatban pontosan mit takar. A többi teljesen egyértelmű.
Segítségeteket köszönöm szépen előre is.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #79 üzenetére
Neked a konstrukciora van vmi otleted? Minden masban top a központ. Ott meg tok utolsó vagyok.
-
Boscolahm
csendes tag
Először is Isten Éltessen Tamás névnap alkalmából! Boldog Névnapot!
Malibutomi becenév az Argo-ból van?"Csak még egy kérdés..." Columbo ...
„Az uj auto alapertekei az elozoi evi legjobb cuccod lesz. Igy fejlodik evrol evre.”
Ha tehát a motort idén felfejlesztettem a „nagyszerű” szintre és 285 egységnyi az értéke, a sebváltót meg a „jó” szintre és 212 egységnyi az értéke, akkor ezeket az összes értékeket átviszi a következő szezonra, csak ott újra az alaptól kell fejlesztenem ismét a jó meg a nagyszerű szintre de 285 és 212 egységről? És ha itt megint továbbfejlesztem a motort mondjuk 387 egységnyi szintre a sebváltót meg 275 egységnyi szintre, akkor ezeket az értékeket viszi tovább a következő szintre.
-
mokus1
addikt
válasz Malibutomi #81 üzenetére
-
rvn_10
senior tag
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Boscolahm #82 üzenetére
A szinteket vegig kell lepkedni minden evben a fejlesztesekkel, de a teljesitmeny erteke az igen onnan indul ahol abbahagytad.
Ha van sok penzed erdemes megcsinalni hogy ev vegen kifejleszted az osszes legnagyobb rizikos fejlesztessel a cuccot, nem kell feltenni a kocsira, az nem szamit, csak legyen legyartva.
-
mokus1
addikt
Most nem tőlem loptak adatokat, hanem nekem. 1,5 milla volt, de a 450-es szintről kaptam egy 860-asat.
-
Br@in
újonc
Sziasztok!
Egy kicsit új vagyok még itt, viszont a játékra rákattantam két ünnep között. Egy olyan kérdésem lenne hogy a királykategoriában kötelező versenyen 2 különböző keménységű szett használata?
3 évig ismerkedtem a játékkal a legalsó osztályban ha jól emlékszem ZRT-nél, utána kaptam egy ajánlatot a Kitano-tól. Elég szépen fejlődünk már állandó Top 10-ek vagyunk, viszont jövőre megszavazták hogy csak az első 5helyezett kapjon pontot :/ Komplex jó a játék, be tud szippantani órákra, csak kiadhatnának már valami javítást, mert a lekörözöttek és az időmérőn a levezető vagy felvezető körön lévő autók bénasága kikészít.Brain
-
Malibutomi
nagyúr
Szerintem nincs szabaly arra hogy hasznalni kell a kulonbozo gumikat.
Ja tegnap Chica-val bajnok lettem WMC-ben is. Csak egyeniben, a csapat meg varat magara.
[ Szerkesztve ]
-
Boscolahm
csendes tag
Szia!
Szerintem nem, mert nincs erre szabály. De még szabály változtatásoknál sem dobott fel még ilyet nekem sosem (szép magyaros mondat). Király kategóriában még sosem nyomtam csak ERS-ben "vagánykodom".
De végig lehet nézni mindegyik sorozat szabályait, és ezt sehol sem írja. Amúgy ennek annyi előnye van, ha szabadedzésen "rágyúrsz" pl.: a szuper lágy gumikra és összeszedsz 10% tudás bónuszt rá, akkor az egész versenyt végig tudod tolni (persze csak ha nincs eső) szuper lágy típusú abroncsokon és az egész futam alatt élvezheted a 10% bónuszt.
Nem tudja valaki esetleg, hogy a közöljövőben vagy a távolabbiban várható e újabb patch? -
Br@in
újonc
válasz Boscolahm #92 üzenetére
Szerintem az én kérdésemre akart válasz lenni.
Közben teszteltem a dolgot, nincs rá szabály, tehát 1keverékkel végig lehet vinni. Viszont az ellenfelek is cselesek, mert ha pl ultralággyal végigtolom a futamot, akkor a körülöttem lévők is ezt a taktikát választják. Jól megcsinálták azt a részét is, hogy pl ERS-ben időjárás változáskor szinte mindig ki tudtam őket játszani, viszont a királykategoriában már ennyire nem egyszerű... Mindenesetre érdemes az időjárás előrejelző állomást fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Brain
-
Boscolahm
csendes tag
Sziasztok!
Boldog Új Évet Mindenkinek! No! Meg sok serleget a vitrinbe!
Érdeklődni szeretnék, hogy az új autó fejlesztésénél mit jelent a "fejleszthetőség"? Ez a gyakorlatban mit takar pontosan?
Segítségeteket és válaszaitokat előre is köszönöm szépen.
-
Malibutomi
nagyúr
Nagy a csend itt, jatszotok meg?
-
Zso22
újonc
...hát a tulajdonságait, bónuszait meg kell nézni elötte hogy mennyit fejlődik versenyenként. Pl multkor leszerződtettem egy 22 éves pilótát akinek vannak 20 közeli statisztikái és a bónuszában minden +4 még erre .Véletlenszerűen találtam rá a munkanélküliek közűl gy hogy 2 hétig megfigyeltem és csak utána láttam a tuajdonságait. Igen van olyan pilóta is aki neked fizet csak hogy versenyezhessen, de ha nagyon alacsonyak az értékei akkor nem érdemes. Én már a fenti osztályban a Ferrarival tolom(a piros csapat) 2.-3 legjobb volt, most zsinórban nyerek már szinte... Raikonent már nyugdíjaznom kellett ,mert a statja már csak lefele ment mer elérte a max-ot. Ugye itt a játékban nem Raikonen hanem valami hasonló neve van,de ez megfigyelhető mindegyiknévnél.Valami autosportnak a nagy nevei mind átalakítva.Idővel a +4 statos tartalékpilotám fog a helyére lépni.
(#96) Malibutomi Persze nekem még nagy kedvenc csak idegbajt kapok az előzéseknél mikor az én emberem satu féket csinál agép meg elhúz a lekőrözött mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Boscolahm
csendes tag
Sziasztok!
Persze, hogy kenem még
Eastwood al nyomom még a legalsó Európai ligában. Jó hogy Európai, tavaly szavaztuk be a Rio de Janeiro pályát
Kétszeres bajnok csapat vagyunk.
Amúgy tényleg alfája és omegája az egész játéknak, hogy minél gyorsabban öt csillagos szponzorokat szerezz, onnantól jóval könnyebb az egész.
Két pilótám van, valami csaj, Jonsdottir meg egy fiatal pilóta csaj, (nem tom a nevét), akit másodpilótának szerződtettem, de rögtön az első évében világbajnok lett. Már senki sem akar velem szerződést hosszabbítani, mert mindenki kis csírának érzi a csapatot és feljebb akar lépni, így idén szezon végén felmegyünk az ázsiai ligába. Amúgy első évben adott volt a kasztnim, második évre 10 millióból építettem járgányt, idénre meg már csak 7 és fél milliót vertem el rá, de szerintem ez is elég lesz. (Bízom benne ).
Amúgy ha jövőre felmegyek, ugye itt a szárnyak nem fejleszthetőek fix 150-es pontértékűek, a motorom meg kb. 300-as, viszont az meg ázsiai bajnokságban nem fejleszthető, hanem kapok egy fix 150 est helyette, szóval, mikor feljebb lépek akkor 150 es pontértékű szárnyakat fogok csak feljebb vinni? És a többi, pl.: a sebváltó magas értékei megmaradnak vagy minden visszaáll egy alap pontértékre, vagy hogy történik az osztály váltás az alkatrészek terén? Szóval érdemes brutálul sokat elkölteni és feljebb tolni az alkatrészek értékeit még év végén vagy inkább ne költekezzek, csak amennyit muszáj, ott meg majd kapok alapértékeket és inkább akkor adjak bele mindent?
Most már 3. szintű tervező üzemem van és most készül el a 3. szintű gyáram is. Év közben lesz még 38 millám, amit el tudok majd költeni a gyár 4. szintre történő fejlesztésére. "Sajnos" még a tesztpályát fejlesztettem, ami a motort nyomja, vagyis spécibbeket tudok gyártani, de az ázsiai ligában pont az a fix
Majd próbálom megváltoztatni szabállyal hátha bedobja...
Amúgy minden évben, mikor gyártanád a fejlesztéseket, a komponenseket véletlenszerűen sorsolja? Minden évben más komponenseket tudok hozzárendelni az alkatrészek gyártásához?
Fejleszthetőségre már rájöttem, hogy micsoda. Gyorsabban és hatékonyabban működik a megbízhatóság és a teljesítmény fejlesztése. -
Boscolahm
csendes tag
válasz Malibutomi #96 üzenetére
Szia!
Vagyunk!
Írtam lentebb vagy fentebb
Érdeklődnék, hogy megy a széria/osztály váltás. Ha feljebb lépek. Érdemes előtte a fejlesztésekre költeni vagy nem? Csak miután osztályt léptem.
Válaszodat előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motoros topic
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...