Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Pocee #89886 üzenetére

    Azért mert nincs külön olajzó rendszere, alapjáraton kevés neki a kenés.
    Ugyan az mint amikor motorfékkel gurulsz és néha odahúzol neki.
    Gázadásnál megy bele a benzin és vele az olaj is, viszont alapjáraton, motorféknél majdhogynem nulla a bejutó benzin és emiatt nulla a kenőolaj is.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Pocee #89886 üzenetére

    Nem tudom :D
    Egyik elmeletem az volt, hogy ezeknek annyira el van dusitva az alapjarati rendszeruk, hogy ha siman alapjaraton potyogtetned, akkor lekopne a gyertyat, aztan lattam hogy az injektoros 4T ezreseket is igy melegitik :D
    Az viszont egy erdekes jelenseg, hogy ha alapjaraton melegited be a 2T t, egyreszt joval tovabb tart, masreszt az elso gazfroccsre befullad. Attol fuggetlenul, hogy a hutovizet felmelegitetted, valahol meg mindig le tud csapodni a benzin, es nem mukodik rendesen a rendszer. Az alapjaraton melegitesnel pedig nem nyomod ossze annyira a gazokat, mert a dinamikus kompresszioviszony a fordulattal valtozik, es egyre nagyobb lesz, azaz tobb gazt fogsz osszenyomni, ami jobban fogja melegiteni a hengert, hengerfejet.
    Fordulaton a vizpumpa is tobb vizet pumpal at a hengeren, alapjaraton alig valamennyit.
    4T nel meg eszembe jut a gyuru elofeszitettseg, azoknal a motoroknal nagyon kicsi a dugattyu gyuru elofeszitettsege, ami azt jelenti, hogy hidegen sok benzin megy az olajba, minel elobb be van melegitve, annal jobb. Azt mondjuk nem tudom, miert nem egy fordulatot melegitik, es miert kell rancibalni. Megneznek egy alapjaraton melegitesnel hokameras felvetelt, hogy a blokk hogyan melegszik, meg ennel a gaz rancibalos modszernel.
    Egyebkent meg cat s 60 om van. Mi akadalyoz meg ebben? :D

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák