Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz Topiccsendőr #79262 üzenetére

    Köszi!
    Alsótankos, a trepni alatt, a szivattyú pedig kívül van, a benzincsövön. Hol keressem a hiba okát? Gondolom az lenne a normális, hogy fentmaradjon a benzin a karbinál, vagy nem? Próbáltam plusz mechanikus csapot közbeiktatni a karbihoz, de megfelelő eszközök híján a plusz csövek tömítését nem tudtam tökéletesen megoldani, ugyanúgy visszafolyt a benzin a tankba, plusz menet közben még csöpögött is. :D
    A másik Diomnál a karbiban marad egy kevés benzin, beindul vele, aztán pár másodperc után elfogy, ennél viszont egy csepp se maradt, mikor nagyon rossz volt, egyből végig kell tornászni a teljes csövön.

    A szívatóval nincs különösebben baj, bár tarthatna tovább a dúsítás, mert hidegen és melegen tökéletes az alapjárat, csak a kettő között, az első pár kilométeren akar lefulladni, ha lámpát kapok. Menet közben semmi gond, az alapjáratot meg gondolom hülyeség piszkálni, mert akkor melegen lenne feleslegesen magas. A menetteljesítménnyel, fogyasztással nincs bajom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák