Hirdetés
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Topiccsendőr #79262 üzenetére
Köszi!
Alsótankos, a trepni alatt, a szivattyú pedig kívül van, a benzincsövön. Hol keressem a hiba okát? Gondolom az lenne a normális, hogy fentmaradjon a benzin a karbinál, vagy nem? Próbáltam plusz mechanikus csapot közbeiktatni a karbihoz, de megfelelő eszközök híján a plusz csövek tömítését nem tudtam tökéletesen megoldani, ugyanúgy visszafolyt a benzin a tankba, plusz menet közben még csöpögött is.
A másik Diomnál a karbiban marad egy kevés benzin, beindul vele, aztán pár másodperc után elfogy, ennél viszont egy csepp se maradt, mikor nagyon rossz volt, egyből végig kell tornászni a teljes csövön.A szívatóval nincs különösebben baj, bár tarthatna tovább a dúsítás, mert hidegen és melegen tökéletes az alapjárat, csak a kettő között, az első pár kilométeren akar lefulladni, ha lámpát kapok. Menet közben semmi gond, az alapjáratot meg gondolom hülyeség piszkálni, mert akkor melegen lenne feleslegesen magas. A menetteljesítménnyel, fogyasztással nincs bajom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen