Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz hentes555 #56162 üzenetére
4T 125, de sportos kinézetű motor nem egy versenyállat. Tőlünk boldogabb történelmű országokban 16 éves srácok kapják, így méretük és teljesítményük is ehhez passzol. 2T motorok lassan 15+ évesek, állapotuk is olyan, nagy általánosságban nem ajánlottak.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
wolfnet
tag
válasz hentes555 #56162 üzenetére
Bájtövéj a cbr125r nem egy kaki motor. Volt egy ismerősöm aki 3 évig motorozott vele kényszerből (életkor), de azért tud meglepetést hozni az is. Motorozni jobb megtanulni egy ilyen vassal, mint egy naggyal ezt nem most mondják először de tényleg így van. Nem is csak a kezelés miatt jobb - hisz könnyű, jobban irányítható, kezesebb, hanem a lényeg: Alázatot tanulsz! Lámpánál ezzel is tudsz majd meglepetéseket okozni de utána megtanulsz veszíteni. Ezt mindenképpen át kell élni én úgy gondolom.
Ha kényelem kell akkor valami enduró jellegűt nézz, a hasalós cbr nem tartozik a kényelmes motorok közé. Nekem sport-túrám van, és azért egyhuzamban 1-1.5 óra után megsemmisülve szállok le róla. Mindennek van előnye és hátránya is.
Privátban érdeklődj! :)
-
szentkuti11
addikt
válasz hentes555 #56162 üzenetére
Én is 125-ös 4T váltóssal közlekedem egy ideje, nagyobb motor nem is volt a birtokomban, de ültem már néhány gépen: a személyes véleményem az, hogy adott esetben megérheti egy ilyenre rápattannia annak, aki a motorozás ízébe szeretne belekóstolni. Szerintem menj el egy B125 jogsira, aztán nyugodtan ülj fel egy ilyesmi gépre (CBR125/YBR125, ilyesmik), az YBR nálam 2,5 literből elvan 100 kilometeren, a városban bőven lehet vele dinamikusan közlekedni, 90-nél meg még nem szenved, előzni viszonylag necces vele országúton, de egyébként még városon kívülre is ki lehet merészkedni.
Természetesen egy jó öreg, pörgős japán sornégyes 250-400-600-as sokkal több élményt tud adni adott esetben, de amekkora biztonságot ad a dinamikussága, legalább annyira veszélyes, hogy olyan helyen is nagyon elhúzod neki, ahol nem kellene. Szerintem ha egy-két évet elvagy a 125-össel, akkor utána nagyobb biztonsággal ülhetsz fel egy erősebb vasra, ráadásul amit az átíráson elbuksz, azt annyi idő alatt vissza is hozod azon, hogy a kisebb motornak olcsóbb a biztosítása.
szerk.: Igen, sajnos a B125 jogsi miatt eléggé elszálltak a 125-ös árak, YBR 125-ből sem nagyon lehet működő, papírost kapni 350 000 forint alatt. Vigasztaljon a tudat, hogy ha vigyázol rá és megfelelően karbantartod, akkor később sem fog szignifikánsan kevesebbet érni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Viccrovat
- Asszociációs játék. :)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Lexus, Toyota topik
- Milyen légtisztítót vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen