Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz hroberto #142615 üzenetére

    Koszonom, hogy azt feltetelezed, hogy azt az energiat, amit itt bszok el, arra forditom, hogy csak ugy passziobol meggyozzek vadidegen embereket egy olyan dologrol, amit tulkepp en talaltam ki, gombanyalogatas kozben.

    A versenymotorokban altalaban egyaltalan nincs termosztat, de mielott talal vki 1 olyan tipust amiben van. Azt irom, altalaban nincs. a kulonleges utcai modellek termosztatjai alacsonyabb hofokon nyitnak, pl SP szeriak.
    Nezd meg, egy versenymotor hany fokos vizzel megy.

    Szeria sor4 eken ~ 70 fokon nyitnak, 85 fokon teljesen nyitva vannak mar.

    Vasarolhatsz tobb markahoz gyari kit-es termosztatot, ami szeinten alacsonyabb hofokon nyit.

    Valoszinuleg nagyobb sokk az alkatreszeknek, karosanyag kibocsajtas szempontjabol is rosszabb lenne? Gyertyakopdoses lenne, ha nem utned rendesen, mint egy versenymotort? Nem tudom. Van par otletem, ugy mint neked ami most eszedbe jutott. Kompresszorral is jobb a hatasfok, megsem az van minden motoron.

    Idokozben a jegyzeteimben megtalaltam hogy a 2T nel mit ir ezzel a jelenseggel kapcsolatban az aprilia mernoke, fel siker. Hulye mar 50% megsem vagyok. de 4T hez meg nem. Remelem lesz ra idom vmikor.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák