Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
julius75 #101007 üzenetére
Nekem a Tracer nagyon furcsa volt. Teszem hozzá, a nagy helykínálat hiánya miatt, amihez a V-Stromon kb 13-14 év alatt hozzászoktam
Sokkal kompaktabb, szerintem ahhoz, hogy nekem jó legyen, még emelni kellene rajta. Ülés, kormánykiemelő, plexi,... Habár, olyan embert is ismerek, aki a BMW 1200GS Adventure-el is így van
Szóval az, hogy a V-Stromon elterpeszkedek, van hely a váltónál, fékpedálnál, satöbbi, tudok az ülésen csúszkálni ide-oda, mert van szabad hely.
A Traceren viszont annyira nem tudtam elsőre kényelembe helyezni magam. Nem tudom miért, de fékezéskor folyamatosan csúsztam rá a tankra.
Megjegyzem, hogy ugyanez az MT09-en már valahogy annyira feltűnően nem jött elő. Lehet, azért, mert az naked, azon mégjobban előre van terhelve az ember, és jobb ez a természetesebb testhelyzet, és oda ez a jó. És az is lehet, hogy 1-2 hosszabb út a Traceren, és hozzászoknék. Vagy 10-20 túra után is úgy szállnék le róla, hogy nem az igazi??? Nem tudom. Menni kellene vele egy hosszabb kört.
A Tracer GT-ből viszont nem tudom, hogy bármit is hasznosítani tudnék a simához képest.
TFT kijelző, hát szép, meg jó, de ha nincs, akkor azért a sima LCD-ről is le lehet olvasni mindent.
A két koffer szerintem kicsi. Lehetne nagyobb. Pár napra persze, 1 személynek biztosan bőven elég, és, mivel nem nagyon lóg ki oldalra, ezért fixen fenn is lehet hagyni, hosszabb útra meg fel kell rakni hátra még egy dobozt. A V-Stromon pont fordítva vagyok, 1 doboz állandóra fenn van, a 2 oldalsó csak a többnapos utakra kerül fel. De akkor már kegyetlen széles a V-Strom.
Gyorsváltó, hát, az előbb leírtam. Én kuplung nélkül finomabban tudok váltani a V-Stromon, mint ahogy nálam a gyorsváltó váltott a Traceren. Akkor, meg, ha már kuplungolnék, akkor pedig teljesen felesleges a dolog. Vagy, hát, ez is lehet, hogy szokás kérdése, mert, lehet, hogy máshogy kell váltani, és akkor nincs gond. De alacsony fordulaton, amikor csak éppen húztam a gázt, és tettem volna feljebb, akkor egy csúnyát rántott. Ez nem tetszett benne.Ez után a Traceres kör után mentem egyet az 1000-es V-Strommal. Természetesen elfogult vagyok a nagy mérete miatt, de azon rögtön otthon éreztem magam. Valahogy azon nem érezni annyira, hogy hűdenagyon menne, pedig megy az is, csak annnyira nem jön át az érzés, mint a Tracer, vagy az MT09 esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- További aktív témák...
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg