- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
ja persze, mindenki hétköznap is ráér motorozni, senki nem jár munkába, arra van ideje mindenkinek hogy ne csak hétvégén motorozzon hanem mindennap.. Na ne vicceljünk már kérem... Az meg törvényszerű hogy aki hétvégén motorozik az csak MZ 125-össel lehet
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #9847 üzenetére
Ez hülyeség. Nem mondom hogy nincs ilyen, de abba is bele kéne gondolni hogy akkor más volt a helyzet. Ott van pl a linkelt BMW. 2008-as évjárat. Megvették hitelre, szerintem kb olyan 50-60 ezer lehetett akkor a törlesztőrésztet. Igen ám, de akkor volt hogy 141 Ft-os, de átlag 160 Ft-os CHF-el számoltak. Most meg 250 a CHF. Törlesztőrészletben már olyan 100 közeli lenne. Benzin se annyi volt 2008-ban mint most. Az árak se voltak így leszállva. Ne felejtsd el hogy 2008 év végétől van válság, azóta eléggé megváltozott az élet kis hazánkban és az egész világon. Szóval mielőtt szarozni kezditek a felelőtlen tulajokat, lehet el kellene gondolkodni a körülményeken is, mert lehet 2008-ban el tudtál tartani 1 db motort, de mostani árakon számolva már olyan mintha 2 motort tartanál el..A motor meg nem létkérdés, attól fog az ember megszabadulni legelőször, mert lehet ott vannak még az egyéb hitelek amit fizetni kell az embernek..De persze vannak ilyen emberek is meg olyanok is amit írtál. De szerintem nagyságrendileg több az olyan ember aki önhibáján kívül került abba a helyzetbe hogy a bank visszavette tőlük a motort. Ja és persze ne menjünk el arról hogy 2008 óta egekben a munkanélküliség, de gondolom senki nem önszántából lesz munkanélküli.. Lehet ma te is el tudod látni a motorod, de ha holnap utilaput kapsz, akkor lehet már nem fog menni a motorozás úgy mint eddig.. Szóval én azt mondom kicsit gondolkozzunk mielőtt bírálunk..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
tekintsd most el hogy milyen hitel, CHF vagy forint. Nekem kicsit sci-fi kategória az hogy bemegy valaki a kereskedésbe, kihoz egy 3 milliós motort, úgy hogy már akkor tudja előre hogy mondjuk 1 év múlva már nem tudja fizetni a törlesztőrészletet se, de inkább kihozza a motort, csak hogy mondjuk jaszkarizzon a haverok előtt.
Szerintem az inkább életszerűbb hogy kihozza a motort, de valami oknál fogva megváltozik az élethelyzete, amiben a motor törlesztése már nem fér bele.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Azért egy tv és egy motor nem ugyanaz a kategória. Nekem pedig scifi az amikor valakinek nincs pénze, tudja előre hogy mondjuk nem is lesz több zséje, azt is tudja hogyha felveszi mondjuk 6 évre a motort akkor jó ha 1-2 évet ki tud gazdálkodni, mégis belemegy egy olyan motorvásárlásba, ahol mondjuk előre már le kell tenni 300ezret zsebből, utána meg mondjuk 2 év alatt meg elbukik 1,2 milliót...Tehát 2 év alatt cirka 1,5 misivel vágja mínuszba magát, cska hogy olyan dolga legyen ami lehet nem is kell neki. Szóval nekem ez továbbra is scifi.
Inkább úgy gondolom hogy sajnos az élet változott meg annyira hogy sok ember inkább letesz az álma tovább finanszírozásáról még ha bukóval is száll ki, és próbál az élethez való napi fontos dolgokra pénzt átcsoportosítani..
Persze nem mondom hogy nincs olyan típus amit ti próbáltok leírni, de szerintem a megváltozott életkörülmény miatt kerültek sokan bajba, és nem pedig azért, mert előre tudták hogy nem lesz pénzük fizetni a motort és mégis belevágtak..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Ez mind szép és jó amit Te leírsz, de mivel én saját magam is bankban dolgozok ráadásul egy olyan pozícióban ahol a teljes lakossági hitelezésre rálátok,(nem fiókban csücsülök) így szerencsére elsőkézből tudom neked mondani hogy szerencsére a Te általad felvázolt esetből van kevesebb..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #9866 üzenetére
akkor még1x leírom hogy érthető legyen.. A hitelfelvevők nagyobb része nem azért nem tudja most fizetni a hitelt mert már a hitelfelvételkor tudta hogy pár év múlva már nem fogja tudni fizetni, hanem a megváltozott életkörülményük és a hirtelen drasztikusan megnövekedett törlesztők miatt nem tudja tovább finanszírozni mondjuk a motorhitelét.
Túlbonyolítod az egészet, meglátsz egy visszavett motorról egy képet és máris konzekvensen levonod a tanulságot hogy a Te véleményed az igazi és helyes, miszerint barom volt az aki felvette a hitelt mert szart előre bele az egészbe. Többször leírtam, nem kell ítélkezni előre felszínesen, mindenféle háttér ismeretanyag nélkül.. 2008-as válságra nem lehetett céltartalékot képezni megfelelő szinten, az átlagember ilyen mértékű drágulásra nem számolhatott. Az az igazság hogy eléggé rálátok a dolgokra, és rengeteg olyan emberrel "találkoztam" aki belekerült a húsdarálóba, és nem tud mit kezdeni, menti a menthetőt. De ha nem lett volna a válság akkor élne mint marci hevesen. Persze nem mondom hogy nincs az általatok vázolt eset, sőt nagy számban az is előfordul, de nem ez a mérvadó. A hitelek kb 10-15% dőlt eddig be, azért gondolom ez elég adat hogy lásd hogy a többség még mindig fizeti a hitelét, holott mindenkinek teher a megnövekedett törlesztő.
Az a gond hogy olyanról akarsz "kioktatni" ami nekem a munkám, neked meg nemhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #9870 üzenetére
Látod itt látszik hogy a józan paraszti eszed azt jelenti hogy azt mondod amit összevissza hallasz vagy saját bőrödön tapasztalsz, de az hogy milyen közel áll a tényleges igazsághoz az már eléggé szubjektív..
A hitel felvételkor (jellemzően most jelzálogról beszélek) közjegyző előtt kell alárni szerződést, ahol a közjegyzőnek (is) a dolga felhívni a figyelmet a megnövekedett törlesztő általi kockázatra..
A tanácsadóknak is az az érdekük hogy a hitel fizetve legyen, mivel nagyon sok mérőszám kapcsolódik a fizetett hitelhez és ezáltal a tanácsadók elbírálásához, erről nem szeretnék semmi konkrétat mondani, legyen elég annyi hogy monitorozva van minden egyes hitelfolyósítás, külön osztály van tartva arra hogy a tanácsadók munkáját és hitelfolyósításait figyelje, és mindenki érdekelt abban hogy a hitel fizetve legyen. (konkrét dolgokat nem akarok mondani, mivel ezek banktitoknak minősülnek)
Másik: valutaváltások: itt látszik hogy a legnagyobb káosz van az emberek fejében, szájról szájra terjedő hagyományok által, nálad is eléggé képzavar van. A valutát a bankok is veszik.Szinte az emberek 99%-a a következőt hiszi: Van egy devizahiteled amit annó felvettél mondjuk 160as árfolyammal azon most a bank olyan sokat nyerészkedik mert 160-as és a mostani 250-es árfolyam közötti különbözet a bank haszna. Na ez nem igaz. Ezt a folyamatot eléggé komplex leírni, megpróbálom leegyszerűsíteni hogy józan paraszti ésszel is meg lehessen érteni..
A törlesztőd 100 CHF havonta, ezt minden hónap 15.én fizeted a banknak.
15-én megnézik mennyi az árfolyam, legyen mondjuk 250 ft/chf, ezt számlázzák ki neked, azaz 25ezer ft-ot. Viszont a banknak is meg kell venni a chf-et, ezért a piacról beszerzi 245ft/chf-ért, azaz 24500 Ft-ért. 500 Ft a bank haszna, nem pedig a 160-250 Ft közötti különbség..De sajnos akik ezekre a dolgokra nem látnak rá, azok szájhagyomány útján terjedő képzelgésekből próbálnak tudást meríteni..Ez nem baj, de ha kicsit jobban beleássa magát az ember a témába, akkor rájön hogy nem olyan egyszerű megítélni a helyzetet, mert ha egyszerű lenne akkor már rég meg is lenne oldva a válság, nem lenne olyan sok ember még mindig bajban...[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz runner 125 #9875 üzenetére
Én azt ma reggel láttam, azaz az ismétlést, a fehér színű az valami nagyon brutálul nézett ki..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
"Ja meg hogy a bankok nem nyerészkednek a valutával,mert nekik is meg kell venni,na ezen besírtam"
Látod Te is az említett 99%-ba tartozol, kicsit tanulj tovább a jelenlegi szintednél, akkor meg fogod érteni.. ez nem meetinges agymosás, ezt egyetemen vagy főiskolán is tanítják..
Ezért mondtam hogy az emberek nagy része önmaga vagy más által kitalált dolgokat próbál tudásként használni, de sajnos ez távol áll a valóságtól. Bankot nem kell sose sajnálni, egy jól működő vállalkozás ami általában nyereséggel működik...A bankok húzóága ráadásul nem a lakossági üzletág, vállalati szinten sokkal nagyobb pénzek forognak, az hogy Te nem tartasz a bankban pénzt csak a számládat tartod az a Te saját ügyed, bár megjegyzem a bankban tartott pénz kamatozik, míg a párnád alatt lévő nem. A számlád fenntartásához szükséges összeget meg úgyis befizeted, szóval hidd el, nem a bankkal szúrsz ki Természetesen utáld a bankot, de a megrendelt termék kifizetéséhez jól jön azért hogy nem személyesen taiwanba kell kivinni a pénzed
Aki kis bankba teszi a pénzét és becsődöl a bank az ne is csodálkozzon, (említett példa) ha már valakinek van józan paraszti esze, akkor használja is kicsit kiben bízik meg..Mindenki által utánajárható adatok vannak melyik banknak milyen garanciái vannak, stb...Mindenképp nagyobb bank választását ajánlom, azok később fognak elvérezni mint a kicsik, ez minden területen így van...
Az a baj hogy iskolában nem azt kellene már tanulni hogy Petőfi mikor tűnt el a ködben, hanem a mai világban használatos dolgokat, pl pénzügyet kellene tanítani már általános iskolai szinten. Sokkal többen értenék hogy működik a mai világ, nem pedig csak a hőbörgés menne, sokkal több ember bele tudna szólni a világ fejlődésébe, működésébe...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Nem biztos hogy én tanultabb vagyok nálad, csak a munkámban jobban rálátok az ilyen dolgokra, a Te munkádban meg te vagy a penge..Én sem védem a bankokat, de minden intézményt emberek vezetnek, ezeket kell kérdőre vonni, nem egy intézményt, mivel az csak eszköz, ráadásul az intézménynek rengeteg olyan dolgozója van, aki vajmi keveset tehet abban, hogy valakinek rossz a hitel.. Ráadásul fura, de a gazdasági világválság "elindítói" is egy maroknyi ember..A bank és a rendszer csak egy eszköz volt a számukra.. Ez kb olyan mint amikor az ember a felelős aki meghúzta a ravaszt, nem pedig a fegyver.. De a borozásnak én sem vagyok ellene
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
kakucsringre már jó a [szép kártya]
Remélem euroring és hungaroring is csatlakozikhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz TayRol #10026 üzenetére
nekem is van de csak a kajás részére kértem zsét, jövőre tolok az üdülésesre is, remélem addig a többi pálya is csatlakozik, akkor a full összeget amit lehet oda tenni beteszem, mondjuk a felső határ sajna valami havi 15ezer Ft ha jól tudom többet nem lehet ráutaltatni...Mondjuk havi 1 hringes nap azért kijönne belőle karcsún, de jó lenne..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz DonThomasino #10029 üzenetére
ez nagyban függ a bukó árkategóriájától..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
ha megnéznéd kicsit a gépkönyvedet, akkor láthatod a a gyárilag ajánlott 2.5-2.9-es nyomás (mellesleg 2.9-et 2 személyre szoktak ajánlani) az a gyárilag a motorral adott gumitípusra vonatkozik, a legtöbb gépkönyvbe még bele is van írva a pontos típus. De a legnagyobb baromság mindenfajta gumit ekkora nyomásra fújni. Minden guminak megvan gyárilag meghatározott nyomás érteke, ezt megadják utcára hidegen/melegen, illetve a sportgumiknál pályára is megadják az értékeket. Szóval mielőtt összevissza fújkálsz a gumikba egy értéket mert a motorod gépkönyvébe egy bizonyos típushoz ezt ajánlják, gyorsan keress rá a gumid gyártójánál a helyes nyomás értékekre.. egy rossz nyomás érték épannyira balesetveszélyes mint egy tök lapos gumi. Főleg nyáron ahol egy 2.9-es nyomás olyan 3.5-re is felmehet. Ilyenből simán lehet egy szalagkorlátfogás vagy egy kocsi alá csúszás..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Sportmotorra sportgumi, túramotorra túragumi. Ez ilyen egyszerű.
http://www.metzelermoto.com/web/products/tyre_pressures/default.page
Látod itt szépen le is bontja milyen méretű, milyen típusú gumiba milyen nyomás kell.. Egy 350 kilós túramotorra nem fogsz feltenni mondjuk egy racetec-et..
De próbálj meg mondjuk egy Dunlop Ntec-be (ami alacsony nyomású technológiát jelent) belefújni 2.9-et hidegen.. Hidd el nem sokáig tudnál vele talpon maradni..
A gumigyártók a legkülönfélébb gyártási technológiát alkalmazzák a gumilyukhoz, más a merevítés, más az oldalfal, más a futófelület, egyszerűen nem lehet mindenfajta gumihoz ugyanazt a nyomást alkalmazni. Ha ezt az alap dolgot nem érted sajnos nem velem van a gond..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10102 üzenetére
Ez így igaz. Ezért is adja meg a legtöbb gumigyártó a hideg/meleg értékeket, illetve sportgumiknál a pályára való értékeket is a gumikhoz.. Nem lehet minden gumit ugyanannyira fújni, ez nonszensz..Meg egy gumigyártó csak jobban tudja hogy a saját gumijába mekkora nyomás kell, hisz ők tervezték, nem a motorgyártó.. Méretenként le vannak bontva a nyomások, ezeket a gumigyártók a megfelelő motorokkal le is tesztelték és a legmegfelelőbb guminyomást adták meg..
A kép tényleg jól szemlélteti miért is a megfelelő nyomás kell a gumiba nem pedig egy random érték.. Ha túl keményre fújjuk a gumit, nem követi le az aszfaltot, kisebb lesz a tapadófelület és kész a baj.. persze utcán nem így közlekedik az ember, ott inkább keményebbre fújják hogy ne kopjon annyira..De túlfújni sem szabad, főleg nyáron a dögmelegben, amikor úgyis hamar túlmelegedhet a sima utcai gumi, azért minden guminak vannak határai..Nekem 1x a Bt014 adta be a kulcsot így, volt egy tempós motorozás, sok is volt benne a nyomás, simán kiment az eleje..Le is dobtam a picsába mert alapból szar gumi, azóta csak normális gumi lehet fent a motoron..De mindenki azt csinál amit akar, én csak jótanácsként mondtam el mindezthttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
valszeg akkor valami külön oldalon lesz, majd megnézem, a power one-nak is külön oldala van:http://michelin-power.com/en/range
a helyes nyomási értékeket itt találni:http://michelin-power.com/pages/download.php?file=UK-technical-PO.pdf&rep=PDFhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
http://www.futomu-tuning.hu/?id=1&al=1
Első teleszkóp javítás 6.000.-Ft / szár
(melytartalmazza)
- Mosás - tisztítás
- Cromszár Felületkezelés
- Szímering csere
- Olajcsere
+ szímering (3.000 - 3.500.-Ft/ db ) + Olaj
Motortípústól függően összesen: 25.000 - 30.000.-FtDe egy sima márkaszervízben is kb ennyit kérnek el. Viszont futómű olajcserét nem bíznék akárkire, csak szakszervízre.
Én Őket ajánlom:http://www.zenithracing.eu/
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
hát nézd, a szimeringet szerintem akárhol veszed 2-2500 Ft-ba fog kerülni minimum. Na ez már kb 5000 Ft. Aztán legyen az olaj olyan 3ezer Ft. legyen még 2ezer ft a kicsike munkadíj, máris 10 ezernél jársz. És ez az olcsóbbik változat. De nem hinném hogy valaki 2000 Ft-os munkadéjírt kiszedi a motorból a telót, lefelületkezeli, kimossa, kitisztítja, kicseréli az olajat, visszaszereli meg miegymás. De ha neked ilyen szerelőd van, akkor tartsd meg mert ritka kincs
Ráadásul az ilyen kiszedem, kiöntöm az olajat meg ilyenek nem olyan egyszerű, speciális szerszám kell mindenhez, és tizedmilliméter pontosan kell illeszkedni mindennek, hiszen szerszámok hiányában nagyobb kárt lehet csinálni mint hasznot..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Prof01 #10215 üzenetére
Én se viszem sose szervízbe cska a komoly dolgokért, lásd futóműolaj csere...
Ráadásul 2-3 ezrenként cserélem az olajat, azért úgy már drága mulatság lenne szervízbe járogatni..Pályázás előtt pl mindig kompletten átnézem, idomok le, aztán teljes átnézés, tisztítás következik, nekem ez nem fáradtság..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10300 üzenetére
nekem ép tegnapelőtt érkezett meg a kamerám, de eszembe se jutna vele azt felvenni hogy hogyan szabálytalankodnék.. Bár hétvégén ki fogom vinni utcára, de azt is csak egy próbakörre hogy beállítsam a megfelelő nézőpontot a motoron. Még az utcából se fogok kimenni.. Kamerázni pályán kell, az az élvezetes amikor visszanézed mit csinálnál másképp, miken kell fejlődni, én sose élveztem az autók közötti száguldozós videókat...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
tegnapelőtt jó napom volt, meg jött [ez is]
Nem vagyok oda a gagyi órákért, de ez nagyon jópofa, ajánlom mindenkinek
Mondjuk a leírásában szerintem kicsit túloznak mert 50 BAR vízállóságot írnak, de ezt kötve hiszem, a G-shock-jaim mindegyike 20 BAR-ig vízálló, azok pedig kicsit masszívabbak..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Djuree #10312 üzenetére
Nekem az MD80 meglepően jól vizsgázott az árához képest, youtube-os videóim között van pár MD80-assal készült, árát nagyon megérte, csak az akksi nem bírja csak 10 percet mostmár, lehet szét fogom szedni és szerkesztek rá valami ceruza akksit..
Amúgy ha pár perc múlva kikapcsol az MD80 az lehet beállítás kérdése mert van egy olyan beállítása hogyha nem hall környezeti zajt akkor 2-3 perc múlva kikapcsol..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
Szerintem teljesen jó, én a fekete keretest vettem, van fémes ezüstös színű is..
Működik rajta minden, mutatja az időt, a dátumot, a héten hanyadik nap van, illetve 5 és 30 perc közötti intervallumban be lehet állítani hogy mikor mutassa automatikusan az időt, mivel az idő alapból gombnyomásra "jön elő", mert ugye a folyamatos led világítás hamar leszívná az elemet. Aztán van még 4 fajta led fényerősség beállítás.. Szíja erősnek tűnik, szerintem jó ideig nem lesz vele gond.. Nekem bejött, annyit megér amennyi az ára.. aki eddig vett ahogy olvasgattam mindenkinek bejött.. Ja és az időt többfajta "animációval jeleníti meg, azaz ahogy bejönnek a számok az mindig másfajta, de a [videó] és [mégegy videó]jól megmutatja miről beszélek..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz lujo10 #10323 üzenetére
nézd, 3-4 ezer ft-ért mit vársz, rolexet?
Hidd el én se hordtam eddig sose gagyi órát, a legpitibb órám is 50ezres G-shock, de van a polcon 150-ezres titanium G-shockom is, de ezt valami oknál fogva simán felveszem úgy hogy nem érzem hogy gagyi lenne a karomon..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
én sokáig vaciláltam mit vegyek, de az ár döntött.. Gopro-t 95-ért tudsz venni kb. Azaz a hero HD2-est. Az 1-est nem szabad megvenni, néztem videókat az 1-es és a 2-es között, eszméletlen rossz az 1-es képe a 2-eshez képest..
A contournak van pár kamerája, roam, hd, gps, ezek között a felszereltség a legnagyobb különbség..
a roam a legalapabb, nem cserélhető az akksija meg csak 30 fps-t tud. A drágábban tudják 720p-ben a 60 fps-t..
Van még az Oregon Scientific ATC9K, ez is nagyon jó képet csinál, viszont egyetlen hátránya hogy nem tud 170 fokot venni csak 135-öt..
Aztán ott van még a drift HD és a Drift hd720. Előbbi a drágább, utóbbi csak 720p-t tud, viszont olcsóbb is (kb 51ezer Ft)
Valahol meg kell húzni a határt az árban és úgy könyebb dönteni.
Legolcsóbb a Drift HD720, utána a contour roam, utána az Oregon Scientific ATC9K, Utána már 100ezres kategóriákról beszélünk, ott szerintem már az extra szolgáltatásokat is figyelembe kell venni, pl a contour gps tud gps jelet kezelni és pl telefonra is van hozzá progi, meg még sorolhatnám melyik mit tud..
Én nézegettem tesztvideókat, és úgy döntöttem az olcsóbb roam képminősége is tökéletes, az extra szolgáltatások meg nem ér meg nekem majdnem még1 kamera árát..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #10418 üzenetére
nemtudom, gixerekbe nem kötöttek még bele pedig annak is lámpába van integrálva, meg azért már van jónéhány motor ami indexes lámpával jön ki a futószalagról..
Mondjuk én már nem is sportmotorra vágyok, pár év múlva visszaülök naked bikera..Vagy 750-es vagy 1000-es, bár mondjuk ha 750-est választok ott még kell egypár dolgot cserélnem hogy jó bicaj legyen belőle. (futómű és fék)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10430 üzenetére
régebben olvasgattam pár ember panaszáról a sportmotoron, koktaktkibák, lelazuló alkatrészek és hasonlók, de konkrétat most nem tudok mondani mert tényleg rég olvasgattam annó a fórumját amikor még nekem is lehetőségbe volt véve..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
az a baj a lassú, kis pályákkal hogy relatíve 1-2 ív van ahol tudsz menni, lényegében ösztönből rájössz a jó megoldásra..Aztán azt hiszi az ember ezt kell csinálni nagyba.. Pedig nem.. Én is kakucson kezdtem, elég jókat mentem ott, kimentem a hringre és azt hittem hogy hú de jól fog menni, aztán rájöttem hogy teljesen máshogy kell menni egy nagy pályán mint egy kicsin..Az ívek megtanulása pályafüggő, nem érvényes ugyanaz a kis sebességre meg a nagyra. Van olyan hogy pl el kell rontani egy ívet hogy jól jöjjön ki egy másik (pl hring 2-es 3-as kanyar) Ha rossz az íved, rossz a kanyarsebességed. Ha rossz a kanyarsebességed, rossz íven mész Sokan kénytelenek autodidakta módon megtanulni a helyes utat. Én a hringen 2:10-ig tudtam lemenni magamtól. Onnantól kezdve elfogyott a "tudás", egyszerűen nem tudom mit kellene tenni. Azaz nagyjából sejtem, csak ugye gyakorolni kellene sokat, az meg most nem megy.. 2 évvel ezelőtt megszakadt a pályázásom, évi 2-3 alkalommal tudtom csak kimenni (tavaly talán 3x voltam pályán, idén eddig 2x) szóval sokat kell menni és letisztázódik az emberben mit is kell csinálni, egy bizonyos szintig jó ez.. Utána már segítség kell az embernek, mert rutinból fog menni a rossz
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10466 üzenetére
Talán nekem is menne, ha sűrűbben járnék ki. De az az igazság hogy tavalyelőtt szezon végén volt egy bukásom kint, aztán tavaly szezonkezdésnél az euroringen még egy, szóval ez eléggé visszavetett anyagilag meg kedvileg is..Lényegében tavaly több mint fele szezont a garázsban állt a motor..
Aztán ott van hogy amikor 2:10-et mentem, 100 kilós emberke voltam azért egy 600 motor megérzi hogy mekkora a pilótája, plusz a komfortérzetem se volt az igazi. Most fogytam már 10 kilót, de most meg motoron alig ülök..
A súlyom miatt a legnagyobb problémám a motorral a futóműben van.. Egyszerűen nem találok egy jó beállítást amiben összhangban lenne az eleje meg a hátulja..Az a baj hogy a hátsó rugót nem ekkora súlyra tervezték. Ha nagyon betekerem akkor meg a gumi dolgozik nem a rugó, nagyon eszi a gumit..
1x kitaláltam hogy állítgatom magamnak a futóművet, de sose lett az igazi. Mondjuk néha sikerül 1-1 jó beállítás, de még van mit csiszolni...
A legviccesebb az volt amikor elvittem telóolaj cserére a gépet és véletlenül teljesen kitekerve maradt a futómű. A gyári beállítás is 7 fordulat befele, én pályán meg 8és felet szoktam betekerni elől.
2 etapot mentem a hringen vele, mondom mi a geci van ezzel a motorral, mintha hintaszéken ülnék
Szóval én is rájöttem már hogy a gyakorlás teszi a mestert, amíg évi 2-3 alkalmat tudok menni pályázni addig ne is várjak csodát. Minden évben úgy állok neki hogy na majd most idén..aztán most is csak 1x voltam hringen és lassan már itt a szezonvége Na de majd jövőrehttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Autós topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kés topik
- Opel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs