Hirdetés
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #145611 üzenetére
Jaja, minden biciklis gyökér mert szabálytalankodnak orrba-szájba, de ha minket motorosokat vesznek egy kalap alá akkor meg a kurva anyját annak aki általánosít, igaz?
Aztán egy hozzászólással később meg már az a problémád, hogy ne legyünk álszentek a szabályokkal kapcsolatban.
Mennyien vagytok odabent a fejedben?A videón látható manőverre tök jogos a felháborodás, faszfej módon ment ott el a motoros. A hátsó dobozon meg sem lepődtem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bacus #145613 üzenetére
"Egyébként is a k. oszlopok kitalálója a felelős és aki ezt így megtervezte."
Ha ötször megkérdezed és megválaszolod az idézett problémafelvetésed, akkor eljutsz a probléma valódi gyökeréhez. [link]
Te egyelőre leragadtál a felszínnél amikor felelőst kiáltottál.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #145632 üzenetére
"Úgy látom fingod nincs, hogy mit akartam mondani."
Abból tudok dolgozni, amit leírtál, arról én már nem tehetek, hogy képtelen voltál átadni a gondolataidat. Kettős mércét egyedül a korábbi 2 kommentedben lehet felfedezni.Nem tehetik büntetlenül a biciklisek sem, pont ugyanannyira foglalkoznak velük is mint bármelyik másik járműtípussal.
A linkelt videó pont egy olyan példával kezdődik, ami ugyanúgy szabálytalan, de nincs vele baja az illetőnek. A végén pedig mutatja a faszfej manővert, amivel baja van. Nem csak neki, nekem is, meg még remélhetőleg sokaknak is.
Gyakorlatilag bármit megtehetsz motorral is, felesleges itt fröcsögnöd hogy csak a biciklisek a gyökerek.
"adott esetben feljelent, mert ugye te beazonisítható vagy"
A rendőrök utálják ezt az egyszerű trükköt: közlekedj normálisan és nem tudnak feljelenteni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Steven #145983 üzenetére
Tegnap este olvastam ezt, de már nem volt energiám válaszolni. Szinte érződik a leírásból az ügyintéző csontig hatoló fájdalma, sóhaja idáig elhallatszik és megrengeti a bútorokat a lakásban, hogy már megint dolgoznia kellett valami "barom" ügyfél miatt.
Ilyenkor mindig eszembejut ez a pizzafutár, aki tökéletesen illusztrálja a szolgáltatószektor mentalitását. "Vinni a retkes pizzát a sok gyökérnek".
szerk: én a Karasnában szerintem úgy 4 éve nem jártam, de akkoriban is már az volt a tapasztalatom, hogy amíg vittem a lóvét költeni addig mosolyogtak, haverkodtak, aztán egyszer volt egy probléma az egyik cuccal amit ott vettem és letereltek azzal, hogy "adjam el használtan". Mivel szerencsére még van 1-2 normálisabb hely ahol elbaszhatom a pénzem, így azóta sem voltam náluk.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz 3800+ #146044 üzenetére
Én egy K5-öt használtam évekig, bár ez még nem az S. Nem pontosan értem mire gondolsz, de a K5 abból a szempontból kurva jó, hogy ha be van zárva minden szellőző és a plexi is le van hajtva, akkor se víz, se szél, se jehova tanúi, se semmi más nem jön be rajta.
Párszor elkapott óriási zuhé motorral, egyszer sem ázott be.A Bell Star-om ehhez képest teljesen zárt állapotban is eléggé szellős, hideg időben emiatt kifejezetten kellemetlen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Kezdem érteni miért lehet még manapság is 5+ millás motorokat radiális fékmunkahenger nélkül, gumicsövekkel árulni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mi a faszt olvastam?
Neked nem motor való. Az igények alapján te nem motorozol (igazából a tököm sem tudja mit csinálsz). Goldwing való neked, vagy inkább egy trike.Amiket leírtál, azokat tudja a Waze egy bármilyen netkapcsolattal rendelkező telefonon, meg a Dainese Smart jacket. A többi agymenésre nehéz mit mondani, lehet meg kéne tanulnod motorozni rendesen, kimenni pár szerpentinre, és akkor nem a képernyő buzulásával lennél elfoglalva a nagyon technikás autópályán, hanem élveznéd is a dolgot.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bacus #146426 üzenetére
Ha az az ezres CB ott a háttérben, én mentem olyannal 2018-ban, írtó nagy csalódás volt. Nem szeretek csak úgy szarozni bele a világba, de azért az árért nem jut eszembe jobb kifejezés. A Hondára nézve szégyen.
Remélem azóta javult a minősége, mert volt honnan[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #146441 üzenetére
A link nem jó, de a leírásod alapján nem igazán értem. Tuti valami ex-BMWs menedzser fejéből pattant ki ez a kreténség
Ráadásul még meg is kell venned az alapterméket, amiből a Dainese Smart Jacket is ennyibe kerül, és nem kell rá előfizetés. Az Alpinestars Tech Air 10 valamivel drágább de többet is tud.Mivel a légzsákos cuccok fejlesztéséhez rengeteg adatra és tapasztalatra van szükség, én nem is nagyon mernék ilyenből más gyártótól vásárolni. Ezek ketten meg lassan 20 éve fejlesztik a rendszereiket, és a motorsportból óriási adathalmaz áll rendelkezésükre. Így laikusként nehéz elképzelni, hogy az évtizedes adatmennyiséget és tanulási görbét egy random gyártó be tudná hozni, és legalább ugyanolyan pontosan működő terméket tudna prezentálni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #146444 üzenetére
Konkrétan ez a link amit beraktál:
http://xn--vagy%2030%20eur%20per%20hnap-zzck/Amit meg nem értek, az nem az írásod, hanem az üzleti modell, meg úgy egyáltalán kinek a fejéből pattan ki ekkora faszság
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Árul valaki vagy ismerőse mostanában motort? Ha igen, mi a tapasztalat, van érdeklődés, mennyi idő alatt vették meg ha megvették?
Október eleje óta hirdetem a motorom, ezalatt mindössze egyszer csörrent meg a telefon, az illető el is jött, kipróbálta, mindent rendben talált, de üzlet nem lett belőle, az ára szóba sem került.
A hahu statisztikája szerint napi 15-30 megtekintést kap a hirdetés, de a telefon néma marad, még a 800 kp-s ajánlatok sem találnak be.Próbálom kisilabizálni az okokat:
- szimplán ez a típus nem annyira keresett
- ez az árkategória nem pörög jelen gazdasági helyzetben
- túl drágán van fent a hirdetés (bár egyszer már lentebb vittem 100 ezerrel, a kínálathoz képest teljesen normál árban volt feltéve)Volt még 2 az enyémmel megegyező típusról hirdetés, mindkettő sokkal több kilométert futott, a hirdetésben sem a szervizkönyv fotói nem voltak feltüntetve, se részletes leírás nem volt, kevesebb és gyengébb fotókkal a motorról, de ezek a hirdetések már nincsenek fent. Ami jelentheti azt is, hogy lejárt a hirdetés és nem hosszabbították meg, de valószínűbb, hogy megvették őket.
Az mára világossá vált, hogy ha tavaly októberben nyomott áron elvitte volna valaki, akkor mostanra a különbözetet visszahozta volna az állampapír. Ha valóban az árral van baj (amit nem tudok, mert alkudozni sem próbál senki), akkor elképzelhető, hogy végül nyomott áron fog elmenni, és még az állampapír hozamaitól is elestem fél évre.
Szerintetek meddig érdemes várni egy újabb árcsökkentéssel, mikor a legvalószínűbb hogy jön egy vevő? Március vége, április eleje? Még később?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #146938 üzenetére
Azt tudod, hogy ebből nem szivárog semmi, ugye?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #147175 üzenetére
Tegnap mutatta öcsém, ez egy igazi faszkalap. Már a Kiás visszatérő manővere is necces, az is megérne egy misét hogy miért annyira kényelmeskedve tér vissza a sávjába, de a motorost nem is értem.
A szembejövő Suzukis (amúgy Ignis) mentett itt nagyot, a motoros meg a Kiás megköszönhetik neki, mert ők kurvára sehol nem voltak agyilag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz fattyu #147506 üzenetére
Érdekes, mert az én tapasztalatom meg pont az, hogy túl van lihegve ez a leválasztóforma dolog, és pártíz esetleg párszáz méteren lekopik. Közúton is volt hogy direkt rájátszottam, sem a TC, sem az ABS nem kapcsolt, pedig kíváncsiságból rángattam. A jobbra balra döntögetést is csináltam egyenesben a nálad leírtabbnál jóval bátrabban, ott sem volt semmi.
Persze biztos halmozódik a dolog ha nem megfelelőek a körülmények, pl hideg van vagy poros az út.Pancsin amikor aznap reggel felraktam a vadiúj gumit, a második kört már ugyanúgy nyélen mentem, csak 5 másodperccel jobb köridővel az új guminak hála
Az első kört is csak azért tiszteltem meg, mert nincs gumimelegítőm, de azalatt sem éreztem semmi bizonytalanságot vagy csúszást.Forma 1-es boxkiállásoknál nagyon látványos ez: ahogy felrakják a fényes új gumikat amin rajta van a leválasztó, 20 méterrel később már le van kopva a szinte terheletlen első kerekeken is, amik nem lettek kipörgetve, mindössze 60-nal mentek egyenesen néhány méteren át. Mire kiérnek a boxból már be vannak kopva. Ha lenne akár csak 1 tizedmásodpercnyi jelentősége is, akkor tuti előre becsiszolt gumikkal mennének.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz fattyu #147509 üzenetére
De, releváns, leírtam hogy miért.
A kerékdőlés miatt nem a teljes felület érintkezik egyébként, de egyáltalán nem ez a lényeg, hanem hogy pártíz méternyi egyenletes haladás esetén is lekoptatja ezt a réteget.
Motort is ha finoman döntöd le, nem hirtelen mozdulattal csapod le, akkor a kanyakijáratra az az oldala a guminak már be van kopva. Nyilván függ az útviszonyoktól is.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bardi #147910 üzenetére
E10 azt jelenti hogy maximum 10% etanol tartalom, E5 pedig a maximum 5%.
A maximum nem jelenti azt, hogy benne is lesz annyi, sőt!
Mivel kifejezetten drága, ezért változó, hogy épp mekkora részét teszi ki az üzemanyagnak. Viszont ha nincs hozzákeverve, akkor különböző pénzbüntetési sávok vannak, ezért mindig az etanol aktuális árfolyama szerint egyensúlyoznak az üzemanyag bioetanol tartalmával, és próbálják belőni azt, hogy mikor olcsóbb több bírságot fizetni az alacsonyabb etanoltartalom miatt, és mikor éri meg a magasabb etanolarány.Van amikor olyan drága az etanol, hogy jobban megéri megfizetni a pénzbírságot egy alacsonyabb etanol tartalmú benzinért.
Pl az Auchan benzinkutaknál megnéztem találomra a 95-ös benzint ugyanannál a kútnál, 2022. januárban 7% körül volt az etanol, 2024. februárban pedig 9%.
https://www.auchan.hu/benzinkutak/uzemanyagok-minosegellenorzeseDe pl a 100-asban 0,9% volt februárban, szóval E5 a besorolás, de mint írtam az 5% csak egy megengedett maximum.
Semmi közöm az Auchanhoz egyébként, csak az ő oldalukon van szem előtt és könnyen hozzáférhető a jegyzőkönyv.
szerk: érdemes nézni az oktánszám eredményeket is a jegyzőkönyvben, pl a 95-ös benzin is többnyire 97-98 körül mozog.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #148334 üzenetére
Én egyszer fújtam be a montim láncát a Motul C2+-szal, utána lassú lett a váltó. Túlságosan ragadós, nagyobb az ellenállás, nem jó a bicikliláncra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #148381 üzenetére
Engedd már el ezt a Road 4-et, senki nem beszélt róla. Road 6 volt a kiindulás amire reagáltál, és most már hozzászólások óta görgeted, miközben a másik fél a Road 6-ról beszél. Két generációval korábbi gumival példálózol, és nyilvánvaló, hogy sem Road 5-tel sem 6-tal nem mentél még, mert akkor lenne valami elképzelésed azoknak a gumiknak a tulajdonságairól és viselkedéséről.
Ha egy Speed Triple-ön 10 ezret elfut nálad egy hátsó M7RR, héba-hóba pályanapokkal is egybevéve, akkor bizton mondhatom, hogy a Road 5-tel sem éreznél semmit, és bőven kiszolgálná a képességeidet. Legfeljebb mentálisan korlátozna téged a tudat, hogy egy másik gumi van fent.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #148414 üzenetére
bajnokpityu már most látja rajta a kockákat!!!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #148426 üzenetére
Nem kell mindent viccnek venni!
Egyébként a képen látható BMW jóval nyomatékosabb és nehezebb motor is mint a tiéd, tehát alapból nagyobb igénybevételnek van kitéve a gumi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #148495 üzenetére
Annak valóban kevesebb értelme van, hogy egy Pista GP RR van a fejeden, a felsőtesteden meg valami noname goretex kabát, de százalékosan még így is jobban csökkentenéd a kockázatot, mint tennéd azt egy legalja sisakkal. Arról nem is beszélve, hogy a sisak minősége nem kizárólag élet vagy halál kérdése. Pl egy olcsó sisakon van mondjuk egy 3 mm vastag plexi, ami az első földhözéréskor a ha épp nem törik szét, akkor úgy repül el mint Besenyei Péter fénykorában. Ezzel szemben a felsőkategóriában 5 mm vastag a plexi, és legfeljebb a nagyon durva esetekben törik le. Ahogy az sem mindegy, hogy van-e benne EQRS, hogy a mentők ne rángassák szét a nyakad amikor leveszik a fejedről a sisakot. És még sorolhatnám azokat a funkciókat és technológiákat, amik ha nem is élet-halálról döntenek, de a rehab utáni minőségi élet és a salátalét között különbséget jelenthetnek.
A minősítéseket igenis érdemes nézegetni, ez egyáltalán nem hit kérdése. Pl egy FIM minősített sisak az ami manapság a legszigorúbb követelményeknek felel meg. A legolcsóbb FIM minősített sisak jelenleg a HJC RPHA 1, ami 250 ezer Ft-ért igazából ingyen van ezen a szinten.
Az új ECE 22.06 minősítés pedig jóval szigorúbb és életszerűbb körülményeket vizsgál, mint a korábbi 22.05-ös változata, vagy akár a Sharp teszt, érdemes legalább a 22.06-os sisakot választani.
Abban igazad van, hogy lentebb is rendesen fel kéne öltözni, de ha megnézed a légzsákos rendszerek elmúlt 10 évbeli fejlődését, akkor láthatod hogy jelentős az előrelépés ott is.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #148506 üzenetére
“Egy fizikalisan eros szervezet vedve van 2csillagos sisakban. Egy gyengebbet nem ved meg az 5os sem.”
Ezt remélem komolyan gondoltad, mert viccnek kicsit erős
Zoli bácsi
Csak egy újabb érv a jobb minőségű és minősítésű sisakok mellett.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #148571 üzenetére
+1, ugyanezeket írtam volna, örülök hogy megtetted helyettem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #148615 üzenetére
Ki kell keresni, hogy mi a gyári betét ami benne van, és annak megfelelőt venni nem a gyári nevén. Pl ha Brembo a gyári betét de Honda cikkszámmal, akkor meg lehet találni az annak megfelelő Brembo terméket is, valószínűleg olcsóbban.
Nekem a Street Triplehöz elölre egy gyári garnitúra 60 ezer Ft volt még 4 éve. Akárhonnan külföldről próbáltam volna rendelni, mindenhol 1-2 ezer Ft eltéréssel ugyanannyi volt.
Kikerestem neten, hogy konkrétan melyik Brembo van benne aztán láttam, hogy úgy csak 35 ezer Ft környékén mozog az ára.
Végül az utcai használatra még megfelelő Brembo SR-t vettem bele ~35 ezerért (tehát a két pár volt ennyi), így végeredményben jobbat kaptam olcsóbban egy kis utánajárással.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #148622 üzenetére
M50-em van, nem Stylema, de egyébként ha jól látom ugyanaz a betét való bele.
2022. júliusában vettem a 07BB37SR betétet, 4 pár volt 181,64 EUR, tehát darabja 45,41.Most 47 EUR az ára épp ugyanennek. Akarom mondani 60 EUR-ért tudok neked szerezni
A gyári keverék száma ugyanaz volt, de most már ki nem keresem, mert sok idő volt 2 éve is. 91 rémlik nekem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #148627 üzenetére
Most pont nem működik a Brembo katalógus oldala, úgyhogy nem tudom kinézni a keverékeket, de arra emlékszem hogy a 07BB37SR-t azért választottam anno, mert ez volt még street legal verzióban a csúcs.
A Triumph gyári betéthez képest ennek az SR-nek folyamatos magas hőmérsékleten (pl Hungaroringen vagy Pancsin fingatva) konzisztensebben marad a súrlódási együtthatója. A gyárival azért lehetett a menetek közepétől érezni a fadinget, az SR-rel meg érezhetően kisebb volt a fading a gyárihoz képest.Azt mondjuk nem tudom, hogy az ABS kalibrációjának mennyire kavar be a gyáritól eltérő betét, nekem pályamódban nem volt vele gondom, utcán meg sosem kerültem ABS-es szituációba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #148644 üzenetére
Bontatlan flakonban jóval lassabban zajlik le ez a folyamat. 2021-ben vetted, de mikori gyártás?
Pályázáshoz és hegyről lefelé veretéshez nem raknám bele, átlag közúti közlekedéshez viszont simán.
A szerelődnek lehet van hozzá műszer amivel meg tudja mérni, abból látszik hogy mit tud a most benne lévőhöz képest.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Istenem, a megmondóemberkedés szintjei az egeket súrolják. A következő mi lesz, Joan Mir nem tud motorozni? Kb ezen a szinten van az elmúlt néhány megnyilvánulás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz smallmer #149076 üzenetére
Van egy bróker ismerősöm, aki legalább 10 éve BMW C1-gyel jár télen-nyáron kasul-keresztül a városon. Nem kell rá sisak, a szélvédő meg felfogja a bogarakat, úgyhogy a haja és a ruhája is mindig patent
Egyszer borult vele ezidőtájt, télen a fekvőrendőrre rossz szögből hajtott rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #149200 üzenetére
Én azt a trükköt alkalmazom, hogy tételesen leírom a szervizkönyvbe mikor milyen szervizt és alkatrészt kapott.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz pepucs #149790 üzenetére
Suzuki GSXS 1000 F? Kényelmes, van szélvédelem, jó futómű, fék, sportmotorból származó blokk. Erős, mert 1000 cc, de barátságosabban adja elő magát mint az MT-09.
Én az MT-09-cel csak akkor állnék neki túrázni, ha a csomagokat valaki más viszi De ez nagyon egyéni preferencia függvénye inkább.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ez a robogós szerintem megünnepelte a szülinapját valamivel:
[link]
0:33-tól van a lényeg.Faszom az összes büntetőfékezgetőbe...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Tegnap hosszas periódus után eladtam a motorom, hát voltak érdekes vevőjelöltek
Viszont próbálnám ügyfélkapun bejelenteni az eladást, de folyton elakad a weboldal, esetleg nem tudjátok, hogy jó helyen járok-e, vagy az én készülékemben lehet a hiba, vagy hogy máshogy lehetne beküldeni például e-papíron keresztül?
Jelenleg ezt a linket használva próbálom, de miután mindent kitöltöttem az ellenőrzés előtti Tovább gombnál csak homokórázik.
https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/JarmuKerelemInditasa.xhtmlhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz crocy #150008 üzenetére
Engedtem volna persze, de egyikük sem kérte, kivéve az elsőt. A legelső jelölt vitte el próbakörre a motort, ő egészen addig volt vásárlási szándékkal, aztán rájött hogy a 2 méter feletti magassága miatt nem lesz jó neki. Én erre már akkor számítottam amikor megláttam
Ha jól számoltam összesen 9 érdeklődő volt, közülük még 2 ember volt aki beindította de nem ment vele, a többiek akik eljöttek be sem indították, csak nézegették 1 órán át. Végül aki megvette lábon ment vele haza, de előbb írtunk szerződést és adta át a pénzt minthogy beindította volna.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz atomanti19 #150603 üzenetére
Az első kérdésed annyira specifikus, hogy inkább külföldi Triumph fórumokon vagy FB csoportokban kéne kérdezősködnöd.
A második kérdésre: https://evotech-performance.com/
Én vettem egyszer 20 ezerért eBayről tail tidyt az enyémre, de közel sem volt úgy megtervezve és kidolgozva (pl a kábelek elvezetése szintjén), hogy egy ilyen egyébként szépen kivitelezett és megtervezett motorhoz az méltó legyen. 10 méter feletti távolságból jól nézett ki persze, de közelebbről látszódtak és zavartak a hibák. Az Evotech kb a legjobb minőség amit a Triumphra fel tudsz rakni, de szerintem ezek a kiegészítők is elmaradnak a gyáritól.
R&G van még ami minőségre és funkcióra jó, csak kinézetre totál más világ, nem Triumphra való. Szerintem.Egyébként a gyári rendszámtartó a hossza és műanyag léte ellenére is teljesen szép és jól kivitelezett szerintem. Összehasonlítva a korabeli japánok nagy bumszli otrombaságaival a Triumphé szép karcsú.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- RAM topik
- Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen