-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #143044 üzenetére
No-no, DK hatás akkor lenne releváns ebben a beszélgetésben ha állítanék bármit, érdemi tudást igényel. Itt sajnos idióta triviális dolgokról megy a vita.
Hagyjál már a 600-650-es motorokkal! Nekem személyesen 1000-es kellett, mert nekem igényem volt rá, hogy 1-2 év után se kelljen lecserélnem (és ezáltal pénzt kidobnom az első motorra).
Egy 600-as túragépet állandóan forgatni kellene közel tiltásig, hogy úgy húzzon mint az én 1000-esem 3-4000-es fordulattól. Érted hogy ez mekkora komfortot jelent? Valószínűleg nem, mert akkor nem rugóznánk ezen.
Nem lennék semmivel sem könnyebb helyzetben ha egy 220-230 kilós 600-as motorom lenne a 240 kilós 1000-es helyett.
Érett kézben ez a teljesítmény egyébként egyáltalán nem veszélyes.Arról beszélünk hogy az eredeti kérdező egy 100LE motorral kezdene. Szerintem nyugodtan, ha:
- van kellő önismerete hogy ismerje a saját határait
- van kellő tapasztalata a forgalomban, hogy tudja milyen szituációkban érdemes előzni, vagy mikor és hol lehet kresz szabályaiból kilépve közlekedniEzek egy tízen-korai huszonévesnek nincsenek meg, de utána, ha valaki nem fogyi, akkor megvannak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
Jó, de a kérdező 100LE-ről beszélt, egy 170-200 lovas gyorsasági motor azért egészen más tészta. Na, arra már én is azt mondanám, hogy gondolja át háromszor is, és inkább ne tegye. Csak ez most out of scope.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143045 üzenetére
"eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott""
Erre reagálnék, ezen már rég túl vagyok, hátsófék a megoldás rá. Elsőre ijesztő volt, de ilyen kanyarokba lábat hátsó fékhez bekészítve érdemes belemenni, pont ilyen lehetőségek miatt. Szerintem ez kis ésszel felfogható.
Egyébként örülök hogy nem tudtál megcáfolni és helyette elkezdtél ujjal mutogatni rám.
Igen, szerencsétlen srác aki meghalt tévedett. Emberi dolog. De motoron ekkorát tévedni sajnos idióta dolog. Minden percben meghalhatsz a motoron, ezért ne csinálj idióta hibákat.Szezonok száma részhez: ismétlem: egy olyan helyzetről beszélünk, amiről 0 szezonnal belátható, hogy vezetői hiba volt, ráadásul kurva nagy lehetett, mert szinte még kanyar sincs ott. Nem volt észnél. Ez az idióta hiba szinonimája.
Lehetne csűrni-csavarni, hogy vajon épp mi járt a fejében, mi lehetett a motivációja, milyenek voltak látási viszonyok és az aszfalt, de irreleváns! A körülményekhez alkalmazkodni kell és annak megfelelően vezetni.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz etnies #143065 üzenetére
"Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban."
😂
Bocs, ezen csak röhögni lehet.
Nyilvánvaló hogy ilyen szerpentinen szinte semmit nem számít milyen erős a motorod. Itt csak a skill és a tapasztalat dönti el hogy mennyire jól mész végig.
Szerinted nincs ennél cikibb, de valójában minimális gondolkodással belátható, hogy ennél nincs evidensebb.De jár a dicséret, nagy ügyes vagy hogy jobban mentél mint pár kezdő! 😱
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143069 üzenetére
Lol, oké. Döntsd lejjebb még jobban annál mint amennyire amúgy mered, nagyon bölcs. Ha szerinted lassítással nem lehet abszolválni, akkor ott komoly gond van.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143079 üzenetére
Ehhez gondolom nagyon be kell nézni a kanyart. Nekem a hátsó fék mindig bevált mikor úgy éreztem túl gyorsan megyek benne. Szerencsére a gumi tapadási határától elég messze vagyok közúton, úgyhogy van tér ilyen korrekcióra is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz etnies #143076 üzenetére
Miért lenne? Voltam már Kakucson (leszek is), számomra végig evidens volt hogy az egyik leglassabb leszek. Szerintem akinek ez ciki, annak önértékelési gondjai vannak.
Amiről írsz elhiszem hogy zavar. Simán bunkóság így feltartani a másikat.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143085 üzenetére
Szerintem ez utcára túlzott kockázatvállalás, ilyen csapatásnak pályán lenne a helye.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #143146 üzenetére
Jaaaj, a szövegértés nagy kihívás látom.
Idézek magamtól:"Szerencsére a gumi tapadási határától elég messze vagyok közúton, úgyhogy van tér ilyen korrekcióra is."
Köszi egyébként a tippet, de nem volt benne új infó.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #143147 üzenetére
Uuuf megint. Túlzott kockázatvállalás és az óvatosan mész között nincs semmi, igaz? Ez nem egy folytonos skála, hanem egy bináris tulajdonság, igaz? Ajjaj Norbert, idd meg azt a reggeli kávét hogy beröffenjenek a fogaskerekek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #143153 üzenetére
Bocs, de ha szövegértési gondjaid vannak, akkor tényleg nehéz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Shadowbull #143161 üzenetére
En konkretan hallottam ilyen sztorit, hogy valaki gyengebb motorhoz volt szokva, es amikor 600-asra ult, ugyanugy tovig huzta a gazkart mint a kismotoron, aztan nem ertette miert csuszik meg folyton a segge. Szoval az erved valos peldaval ala tudom tamasztani.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Pttypang #143188 üzenetére
En azzal szivok hogy baloldalon a kozepsztender er le eloszor ha dontom a mocit. Persze ez masik Honda tipus. Fogalmam sincs hogy nalad ez a kockazat felmerulhet-e ha felraksz egyet, de jo ha tudsz rola hogy ilyen is lehet
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz etnies #143222 üzenetére
"lehet jó étrend, de rossz időben"
Az nem lehet, paran mar irtak (helyesen), hogy calories in < calories out ==> fogyas, csak ez szamit. Az mar egyen kerdese hogy hogyan tudja fenntarthatoan elerni, de errol is mar volt szo.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz etnies #143228 üzenetére
Hormonhaztartas valtozasa lassithatja vagy gyorsithatja a metabolizmust ami hatassal van az ehsegerzetre, de akkor is csak a kaloriaszam szamit. Nem lehet hizni kevesebb kaloriabol mint amennyit elhasznalsz, akkor se ha pont lefekves elott eszed, mert az ellentmondana a termodinamika 1. torvenyenek.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz bacus #143245 üzenetére
Ki a francot érdekel ebben a kontextusban a te családod vagy az enyém? Továbbra se értem ezt miért hozod fel. Most olvastál egy számodra új tényt az ember energiaháztartásáról, és családi háttér mögé bújva akarod a tényeket tagadni? Mert ez jön le belőle.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz hroberto #143353 üzenetére
Uh
A héten 1x poénból bementem munkába motorral. Hát, a budapesti csúcsforgalom motoron sem jobb mint bármi mással. Rendesen nagyon szar volt, még úgy is hogy legalább a kocsisorok között végigcsorgok és időt nyerek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143357 üzenetére
Lehet túloztam. De előbb meg kell oldanom a leérő középsztender problémáját, addig nem is merem neki nyomni amíg az éri a földet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143359 üzenetére
Persze, elkezdek majd kiülni, de előbb biztonságossá kell tenni a motort. Sztenderd maradni fog, csak hackelve lesz rajta hogy magasabbra csukódjon + kinéz egy futóműfejlesztés (Hyperpro streetbox vagy amit a Déczi futómű javasol majd)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143363 üzenetére
Engem érdekel a lista
Bár ez egy túra motor, és nem fogok belőle pályamotort csinálni. Azért megyek vele kakucsra, hogy tanuljak (és mert kurva jó).[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143367 üzenetére
Juhuu, mar uton vannak Hyperpro elso es hatso rugok. Kapni fog lengescsillapito felujitast. Elviszem majd egy kipufogoshoz is aki feljebb tudja helyezni a kozepsztender tartobakot. Ezek utan meg kell oldodnia a leeres problemamnak.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143407 üzenetére
Nem várom hogy bármi legyen tőle, csak annyit hogy me érjen le
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143418 üzenetére
Nekem tökéletes lesz a progresszív (gyári is az), mert van amikor csak én vagyok rajta (85kg), van amikor van hátsó doboz is, sokszor jön velem a csajom (47kg), és néha felkerülnek az oldalsó dobozok is. A gyárival csak az a baj hogy túl gyenge.
Ez nem versenymotor, nem a tökéletes pályás teljesítmény a célom vele.
"Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni."
Viszont akkor mi történik ha nem lesz keményebb? Simán paraszti ésszel azt gondolom ha jobban össze van nyomva a rugó az előfeszítés által, akkor már nagyobb erő a kell a rugót egységnyi hosszal összébbnyomni mintha nem lenne előfeszítve. Ez csak progresszív rugókra igaz?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz yodamastah #143424 üzenetére
Ahaa, tehát feljebb emeli a motort. Hmmm.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #143456 üzenetére
Ez jol hangzik. Kik csinalnak meg olyan oktatast ahol elvisznek motoron? Nekem a kanyariv valasztassal vannak boven problemaim, Yodamastah probalja nekem szoban atadni hogy mit kene mashogy csinalnom, de nem konnyu csak abbol osszerakni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz bajnokpityu #143459 üzenetére
Csak a facebookjat talaltam meg, ott viszont nincs sok informacio. Tudsz adni egy linket, vagy mindenkepp emailt kell neki irni?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Micsurin #143470 üzenetére
"Vesd össze a stílusát és tudását Dodorral vagy valamely Safety"
Ezt kifejted bovebben? Melyikuknek milyen a stilusa es miben ter el? Motorozasi vagy beszedstilus?
Melyiknek milyen a hozzaallasa a trainingen?Az nem lehet hogy megviselte a halaleset, ezert egy kis szunetett tartott?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143472 üzenetére
Megprobalom megkeresni
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #142520 üzenetére
Ég és föld a különbség az új féktárcsák beszerelése után. Mióta megvan a motor rázott az első fék, és most meg vaj sima. Harap mint az állat.
Az normális hogy így sávosan kopik, vagy ferdén rakták be a fékbetéteket?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz csongi #143486 üzenetére
"Szet lettek szedve a munkahengerek?"
Nem tudom, nem en csinaltam. Volt fekfolyadek csere is, ha ez megvalaszolja."A kombinalt fek a jobb tarcsat fogja?"
Ezt sem tudom, de meglehet."Ha a harapos alatt a kisebb erovel es hirtelenebb fekhatast ertesz az annyira nem jo.En azt digitalisnak nevezem."
Nem digitalis, rendesen progressziven adagolhato, de egyreszt a fekkart huzva sokkal hamarabb fog, masreszt sokkal egyenletesebb es nagyobb lett a fekero."Ez a fek kb 50% on van jelenleg."
Ez mit jelent?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143492 üzenetére
Köszi, király. Felhívtam őket, ők is azt mondták hogy normális. Apám autószerelő, ő meg azt mondta a kép láttán, hogy valami nem jó, így ez kételyek ébresztett. Úgy tűnik apám nem ért hozzá annyira
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz -Mosquito- #143495 üzenetére
62k. Mi baj az EBC-vel? Teljesen jo fekeket gyartanak, nekem Infiniti G37S-en is az volt es ott is elegedett voltam vele.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz -Mosquito- #143497 üzenetére
Ezen a teman mar tul voltunk #142520-nal. Az EBC-s kerdesemre valaszolj inkabb!
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz -Mosquito- #143502 üzenetére
Jó, de te sem gondolod komolyan hogy egy tárcsának nincs más tulajdonsága mint a min és max vastagság.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz vihartigris #143557 üzenetére
Lazán kapcsolódó kérdés: az Alföldön vannak jó motoros útvonalak? Síkság ellenére el tudok képzelni kanyargást, de ötletem sincs hogy van-e ilyen.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
Akkor jó hogy megrendeltem 2 szettet a túrára. Én gyakran DM-es füldugóval alszom, és tudom hogy mindent nagyon tompít, beszédet is abszolút.
Kérdés hogy melyik alpináról van szó? Mert van túrás, meg race is, én csak bedobtam a racet a kosárba mielőtt észre vettem volna hogy van túrás is. Attól tartok nem hallom majd a motort.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Harcipocok84 #143614 üzenetére
Valószínű hogy értékesebbnek tartod a motorod mint a piac. Ilyen áron nincsen rá kereslet. Kezdd el csökkenteni az árát 5-10%-al minden héten
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Mentolka #143619 üzenetére
Ah jezusom, jobbulast mindenkinek.
Muszaj tartani a tavolsagot az autoktol, mert ilyen elofordulhat.Mult heten elvittem lemosni a talicskam, megyek szepen a nagykorosin (M5 kivezeton) a belso savban. Egy nyomorek furgonos gyerek elkezd indexeles nelkul atjonni a savomba, de pont ott ahol vagyok. Szamitottam ra hogy lesznek ilyen balfaszok, ugyhogy nem ert varatlanul, elkezdtem lassitani hogy ne erjunk ossze es dudaltam neki egy massziv 15 masodpercet. Visszahuzodott a savjaba, melle gurultam, atneztem, vagta a megbano fejet.
Kurva sokat erek a megbano fejeddel, faszarc! - gondoltam. Ha nem figyelek, siman kinyir. Csajomnak inkabb nem meseltem el
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest