- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz vendingo #85723 üzenetére
Van egy XLV is külföldi papiros. Nekem régi nagy kedvencem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz vendingo #85636 üzenetére
Elhiszem,de ha akármire veszünk egy tuning rendszert, az összesnek jó hangja lesz tőle Az a baj,hogy 2 millióért az ember nem kap újonnan vagy közel újonnan olyan gépet ami tényleg minőségi alkatrészekből van összepakolva. Az üzemórás gépeket ne vegyük ide,olyat kapsz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #85738 üzenetére
Egy 90 es evekbeli honda szerinted elmegy 100 e km t generator es fesszabcsere nelkul? Esetleg cdi es benzinpumpa csere nelkul?
Egy mai modern motor is elmegy boven 100 e km-t, abban az esetben, ha 90 km/h val mesz budapest-munchen tavokat egyben. Ahogy az at-t is hasznaljak.
Tegyuk fel elmegy az at 3-400 e km "lazan", ahogy te mondod.Ez auto futasteljesitmeny. Az autokat batran megveszed 250 e km el az orajaban, mert az tenyleg lazan elmegy ennyit. Az at-k gyors mobile kereses utan 100 e kornyeken igencsak megcsappannak. Egyetlen egy van 170 e km-el. A masodik legolcsobb. 88 ota nem volt idejuk belerakni 200 ezret a nagyjaba, ha ez felmilliot elmegy?
Hat vedd meg. Szazezer felett.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz vendingo #85748 üzenetére
Nem is az a baj, hogy rétegmotor, hanem hogy most nagyon keresett ez a kategória, így aki mégis eladja, elkérhet érte akár arcpirító árat is, és így is lesz, aki megveszi, mert alig van kínálat....
Én a helyedben inkább a kínálathoz alkalmazkodnék. Miből lehet egy céljaidnak megfelelő dolgot kihozni olcsón? Mindig a magasságoddal jössz, de én is pont akkora vagyok, és persze, kiesik pár kisebb motor, de a többség megoldható. Én most egy K8-as SV650S-et hajtok, és szerintem nagyon jó cucc túrázni, egyedül a lábamat kell a kelleténél kicsit jobban összehajtogatnom. Amúgy sokan raknak rá túrakormányt is, az ülésbe is lehet rakatni extra szivacsot, szval minden megoldható. Sajnos a dobozolhatósága nem a legideálisabb, de aki nagyon akarta, azt is megoldotta. Terepezni gagyi, de földúton, akár elég vacakon is el lehet vele döcögni még a gyári gagyi fullpuha rugóval is, a gyári 150 vagy 155mm-es hasmagasság azért nem olyan rossz. Ehhez képest ebből a típusból választék is szokott lenni, normális áron, és nagyon szuper megbízható kis utazómotor. De biztos vagyok benne, hogy számtalan más, megfelelő típust lehetne találni a sport/sporttúra szegmensből is, ha mint kompromisszum, a gyengébb terepképesség belefér....
-
HSM
félisten
válasz vendingo #85752 üzenetére
Nekem semmi bajom nem volt vele, hosszabb túrán sem (1700km/nap volt vele pályán a max), 2 méterrel.
Ezzel egyet értek, kátyús utak a halála, nem véletlen érik nálam a teleszkóp+rugóstag fejlesztés.
Nyilván nem túraendúró, pláne nem GS BMW, de nyilván azok nem véletlen kerülnek többször ennyibe. Mondjuk ilyen kategóriából szvsz a DL1000XT is nagyon jó, nekem az az egyik kedvencem. nyilván, más árkategória. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #85752 üzenetére
Pedig a gyártók az elmúlt néhány évben kezdtek nagyon rakapni a túra enduro témára. Világból kimenős kirándulás rá inkább az való, mint egy csutkakormanyos 650s. Még akkor is ha nem terepezel vele. De arra is van már kínálat. BMW 1000xr, Yamaha tracer, és persze a versys. Csak ezek még nagyon újak, ennek megfelelően drágák is
Akksi. Sajnos tavaly-tavalyelott én is kifogytam egy vackot a kocsiban, egy év sem kellett neki, és csere lett
A motorban viszont 9 éves banner van, és még bírja.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85858 üzenetére
Szíved joga de, hogy egy 1991-es motorért kiadni 1.2 milliót.
Hidd el annyival nem lehet jobb hogy a dupla árat kérjenek érte mint egy 750 Super Teneréért.
Legyen szerencséd vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #85860 üzenetére
Amiket most felsoroltal mind muszaki hibahoz kotheto tulajdonsagok. A gyarbol nem igy jon ki egy motor, hogy inditasi nehezsegei vannak. Mindent lehet orvosolni. A feket is.
Ezeket felhozni, es allitani, hogy jobb az at nagyon gyenge indok.
Hengerfej ateges, na az gond. Generator leeges, elektromos hibak, vaztores. Ezek gondok, es minosegbiztositas hullamzasabol kovetkeznek. Ilyesmikre figyelj, ne olyan dolgokra, amit egy nyitott kipufogo, vagy egy elallitodott uszoszint okozhat.Mondd azt, hogy az at tetszik, es azt akarod venni. Ennyi az egesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz vendingo #85860 üzenetére
Személyes véleményem az, hogy ilyenkor én megvenném azt ami a szívem vágya, még ha rá is baszok vele. Egyszerűen túl kell esni rajta, mert bármi mást vennék, akkor az első alkalommal, amikor furcsa rezonálást éreznék vagy valami baja lenne, akkor már ott fúrna a lelkiismeret, hogy miért nem vettem meg a szívem vágyát. Ha viszont megveszem amit a szívem diktál, annak hajlamos vagyok megbocsátani ilyeneket, túlesek rajta és pár év után dönthetek az eszem szerint.
Én pl. így tettem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mike-
addikt
válasz vendingo #85858 üzenetére
Ha ez a motor a régi vágyad akkor meg kell venni. Nem kell más (vad idegen) emberek véleményére várni főleg egy fórumon, hogy igazolják hogy helyesen teszed ha megveszed. Nem kell más motor hibáit keresni ahhoz hogy ez legyen számodra a jobb. Ha jön belülről a csí, hogy ez kell akkor instant buy.
Ugyanígy voltam anno a Honda CB-vel. Megőrültem volna ha nem azt veszem meg és az első piros lámpánál egy olyan állt volna meg mellettem. Vagy legutóbb a Tuono. Amikor meglátod és jön az érzés, akkor legyen bármilyen, kérdezhetsz róla bármennyit belülről már érzed hogy a tiéd lesz. -
V.Stryker
nagyúr
válasz vendingo #85871 üzenetére
Én két éve hajtom a szivem vágyát. Így hosszabb távon már látom a hibáit, akkor nem láttam semmi mást amit megvennék, ma már látom még mik fértek volna bele. Ennek ellenére nem vagyok benne biztos, hogy nem ezt venném meg újra most is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85873 üzenetére
Jó de a régi SV 1999-2002-ig jóval kényelmetlenebb mint a 2003-tól kiadott frissítés.
Az én 99 SV650N gépemről ültem át az újabb típusra, jóval kényelmesebb, nagyobb hely van rajta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85906 üzenetére
Autópályán 120-130 tempóval bármelyikkel bevállalható.
Természetesen pihenőkkel beiktatva, 1000 kilométert még egy fullextrás kocsiban sem tudnék egy huzamba levezetni.geresics: Bek@phatod!
Ezeknél a gépeknél nem az évjáratot nézném hanem az állapotot, ugyanis strapabíró motor mindegyik, könnyűek, nem üzemórásak mégis van tempó és elég erő mindenhez, főleg az XR650, KLX650, SXC 650 esetében.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #85908 üzenetére
Na most nagyon meglepődnél hogy semmivel nem rezonál jobban, kivétel az LC4 sorozat.
A VTR1000F sokkal jobban rezonált mint az Husqi SM610, az SV1000 meg az SV650 sem jár semmivel sem simábban.
Az hogy van rezonancia az velejárója az egyhengeres de a V2 gépeknek is, ha annyira sima járású motort szeretnél akkor sor4 a te típusod.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #86074 üzenetére
Sajnos az 50 ezres motorrad tesztnel az egyik szerelo a szelepallitasnal a szelephezagot kisebbre vette, igy kitamasztott, es vegig nyitva volt a szelep a hatso hengernel, ennek megfeleloen nagy hoterhelesnek voltak kiteve az alkatreszek.
Tovabbi infot markaforumokon keress, olvasd vegig. Legjobb lenne valamilyen kulfoldi forum, ott joval tobb motort adtak el, mint magyarorszagon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lomha 8V
addikt
válasz vendingo #86074 üzenetére
Két Capo van az ismerősi körben, elektromos problémák szórakoztatják őket a leggyakrabban. Mindkettőnek van egy olyan hibája, hogy néha gázadásra elkezd durrogni és hörögni, ilyenkor persze teljesítmény sincs. Ennek az okára még nem jöttek rá, mert természetesen sosem csinálja, mikor a szerelő próbálja előcsalni. Mondjuk azzal is mire menne, ha visszaengedi a gázt, rögtön elmúlik. Olyan diagnosztika kéne, ami menet közben rögzíti a dolgokat, de hol van ilyen. Amúgy amikor rendben vannak, akkor nagyon jó motorok, igazi olasz, ku*va jó futómű, kézen állós fék, masszív, kényelmes, nagy disznó és megy mint az ökör. Az egyik nálam volt egy napot, onnan tudom. És a küllős felni, tömlő nélküli gumival, az valami óriási királyság, azt mindenki imádja, aki látja.
-
-Mosquito-
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #86136 üzenetére
Ez már eldőlt nálad az első pár írásod alapján, igazából azt nem értem akkor miért néztél meg annyi gépet ha az a szerelmed.
Lehet az XRV750 legenda meg bármi amit mondanak rá, egy 20- 27 éves motornál ugyan úgy előjöhetnek hibák, bármennyire is a megbízhatóság mintaképe.
1 misiből jóval fiatalabb gépet vehettél volna aminél a meghibásodás ugyan annyira csekély, hidd el ha csak nem komoly terepezel azzal is elmész ugyan oda mint az XRV-vel.Csak pár gép amik tudják azt, sőt, többet és jóval fiatalabbak is.
Legyen szerencséd vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Tarill
őstag
válasz vendingo #86273 üzenetére
Ne alkusznál kösd, illetve kezd ott, bizt.hu-n vagy netrisken akárhol csinálj egy kalkulációt, amit kihoz legolcsóbbnak menny fel annak a biztosítónak a honlapjára és ott köss. Kocsin 8 ezer motoron 2500-al volt olcsóbb mint ugyan az a bizosító alkuszoldalonkeresztül. Nincsmit és a búzasört szeretem
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz vendingo #86337 üzenetére
Gratula!
Közben én is közelebb kerültem ahhoz, hogy mire is vágyom, végigüldögéltem a potenciális motorokat. A CBF600 kiesett, a GSX750F kiesett, nekem nem voltak kényelmesek, a Hornet és az ER6 nem rossz, de egyik sem fogott meg, a GSF650 és a Z750 viszont olyan, mintha rám öntötték volna. Karbis Fazer sajnos nem volt sehol, így plátói marad az a szerelem.
Üléspróbáltam DL1000-et is, az nagyon kényelmes, tudta, amit vártam tőle, de még nem vagyok biztos benne, hogy annyira nagy térdszöggel akarok-e motorozni, örülök, hogy első próbálkozásnak inkább a sport-túra vonalon indultam el (184 centi vagyok, átlagos lábhosszal).A hahus Z750-ek ijesztően olcsók, felébe kerülnek, mint a Red Baronnál, ez azért van, mert ők túláraznak, vagy azért, mert az olcsók szarok és az övék ennyire jó?
Jövő hétvégén megyek megnézni a beígért ismerős 650-es Banditot, el is hozom, ha nem lesz semmi baja.
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #86376 üzenetére
korábbi időpontra, mint a jelenlegi nem tudsz kötni. Ha az adásvételi korábbi napra szól, akkor arra a MABISZ biztosít, és pótdíjat kell majd fizetned rá.
Bárhol kötöd, kell nekik meghatalmazás. Netrisknél lefotózod, és on-line beküldöd nekik - nem kell postázni. Ráadásul megkötöd most, és majd beküldöd éjjel (amikor már nem motorozol) - legalábbis így emlékszem...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen