Hirdetés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple notebookok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Félig nyitott füles is jön a Xiaomitól
ma A Buds 5 a gyártó szerint a páratlan hangzást és a kényelmet ötvözi.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102274 üzenetére
Azért az tény, hogy másfél tized még nem nevezhető puhának, de ha ennyivel túlfújom, akkor már 3-4 tized lehet a differencia, arra gondoltam, hogy ez talán segít valamit. De sztem a kutya nem itt lesz elásva. Egyszerűen kb 25-30 sec alatt akartam megcsinálni azt, ami jó lett volna 15-nek is. Néztem pár videót és azóta nevetek magamon, ilyem "tempóban" fél szemmel mennie kell. Hétvégén kiderül, ha érdekel valakit beszámolok róla Azért túlfújom biztos ami biztos
-
Formaster
addikt
válasz duni84 #102279 üzenetére
Köszi, ez jó ötlet. Tény, egyszerű fizika. A váll felett elnézés jól ment a 8-as gyakorlatnál. A fékkészültség szintén alap, az autóból is rámragadt. Szerintem menni fog ez, csak gyakorlat kérdése. A giroszkópikus hatás úgy gondolom elenyésző egy sor 2-es motor esetében.
-
Formaster
addikt
Gyakoroltam ma a lassító folyosót. Aki azt mondja, hogy a 10 méter 15 sec alatt sima liba, annak megnyalom a talpát. Kb 20 nekifutásból talán 7-8 sikerült. Ami az egyensúlyozást illeti valóban segít, ha a lábtartóra nekifeszítek lábbal, valamint térddel a tankot szorítom és a felsőtestet szépen kihúzva, merev/feszes vállal csinálom. Ami azt illeti nem tudom milyen motoron könnyebb, egy gyorsasági kis kormányával, vagy a naked széles fogásával, de minden esetre lesz még mit gyakorolni. Ha 10-ből 10x sikerül, majd akkor iratkozok fel vizsgára. Más rutin feladattal szerencsére nincs nehézségem
-
Formaster
addikt
Talán a merev nem a megfelelő szó, de arra próbáltam célozni, hogy ott fejted ki a kormányzáshoz szükséges erőt, nem pedig karból. Egyébként le a kalappal Amúgy nem tudom miért rugóznak nálunk ezen ennyire, otthon 8 métert 8 sec alatt kell megtenni, az 1m/sec, itt meg 10-et 15 alatt. Na mindegy, gyakorolni kell, ez van
-
Formaster
addikt
válasz etnies #102345 üzenetére
Igen, nagyjából ez a taktika, viszont itt végig szinte állva mész. Otthon ugye 8m 8 sec alatt, itt 10m 15 sec alatt kell letudni, tehát végig szinte egyhelyben állsz, éphogy gurulsz. Nyilván nem lehetetlen, de ahhoz még sokat kell gyakoroljak, hogy 10ből 10x sikerüljön.
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102361 üzenetére
Szuper, még jó, hogy szóltál Fokozatosan döbbenek rá, hogy vannak itt eleg idióta dolgok a kreszben. Jobb lesz elolvasni az itteni elméletet. Eddig örültem neki, hogy B-vel nem kell elméletből vizsgáznom, viszont álmomban sem gondoltam, hogy ilyen kérdésekben különbözik az itteni kresz.
-
Formaster
addikt
válasz etnies #102389 üzenetére
Az eu-ban de svájctól biztos nem Egyszerű lenne mint az 1x1, otthon is álcahálós radarok a bokrokban, majd 80 helyett 96-nál már feljelentés, jogsi 1 évre lead + 2000Fr csekk. Gyorsan kikopnának a gyökerek.
Szerk: +visszaesőknél, veszélyeztetőknél autó elkobzás, továbbiakban felfüggesztett/letöltendő
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102392 üzenetére
Én nem gondolom, hogy +1. Kint működik a dolog, csak rendesen kell szankcionálni. Itt még a rádióban sem lehet bemondani hol mérnek és a második gyorshajtást nem úszod meg 2000 Frankkal. Sőt a gazdagok egy feljelentésest alapból nem úsznak meg ennyivel, mert anyagi helyzet szerint büntetnek, aminek a felső határa 1.080.000CHF, amit kétszer ki is szabtak már. Itt is sok a retard, törökök, szerbek, albánok, de ilyen szankciók mellett mindenki betartja amit be kell. Magamról is tudom, hogy otthon igen szerettem tempósan, de ésszel vezetni, ezt pár év alatt kiölték belőlem Nagyon gyorsan meg lehetne reformálni az otthoni közlekedést, csak akarni kellene. De ha a fél országnak nem lenne jogosítványa, akkor az adóbevétel is kevesebb lenne
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #102401 üzenetére
Pont nem ugyanúgy és pont nem ugyanannyi. A halálos, súlyos, de általában véve a balesetek száma is a töredéke. Én pont így hőbörögtem, de évek alatt beláttam, hogy működik. Nem csak a gyorshajtás része, hanem általában véve a szankcionálás. Az h súlya van a tettednek. Példa: rokonom szembe szomszédja kis albán 20 éves mitugrász kapott apucitól R8-at, majd záróvanalakon előzgettek. Kijött a rendőrség csengettek, nem nyitottak ajtót, jött a tréler és volt R8 nincs R8. Kigyomlálták a hülye arcát? Ki. Slussz poén, lakossági bejelentés alapján, 3 tanú ült 1 autóban, feljelentették. Ennyi.
Mindez nem jelenti azt h sosem hajtok gyorsabban. Autópályán 120 a max, 140ig nincs feljelentés így megyek gps szerint 138-al. 6 év alatt egyszer nyeltem be egy 40 frankos tételt. Viszont lehet dühöngeni, de a rendszer működik és nem Ulrike néni odafigyelése miatt, hanem mert tőböl kigyepálják a balkáni sleppet. Ettől függetlenül nincsenek kint felejtett 30-as tábláknál eldugott radarok és hátulról letoló civil audik sem. Ja, itt még a letolás is veszélyeztetés, ilyenre például otthon szarnak is. Ezért mondom, hogy nem csak a gyorshajtásról van szó, hanem alapjaiban kellene egy reform, amit érdemes betartani, különben szarul járnak a jancsikák, akik mások életével játszanak. Majd ha jancsika bukott 2 autót meg ült fél évet + a fele vagyona ráment a jampizásra, remélhetőleg többet jogosítványt sem kap, de ha mégis akkor meggondolja mit tesz. no offense
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #102400 üzenetére
Nincs itt álszentség. Sőt nincs mégegy olyan ország ahol annyi balfék sofőr lenne mint itt. Mégis a szigorú szankciók hatására nincsenek vadállat vezetők, az embereknek van idejük körültekinteni. Gyorshajtás ide vagy oda, a megfontoltság a lényeg, ami addig nincs, amíg súlya sincs a büntetésnek. Mert 30-300k nem súly. Egyesek kirázzák mellényzsebből. Ismerek ilyet és szentül hiszi h neki mennyire megéri évi 70-100k hogy mindenhol időben ott van. Nem ismer sem záróvanalat sem előzni tilos táblát. Szerinted itt még forgalomban lenne? Már rég kivonták volna autóstul és a böriben rendszámot gyártana, hogy rendezze a csilliós büntetését. Igazából az a baj, hogy mindenki szeret gyorsan hajtani, de a büntetéseket mégsem kéne osztani, viszont ne legyen már annyi baleset. A reform része az lenne, ha mindenért súlyos büntetés járna, gyorshajtás, veszélyeztetés, záróvonal, ekkor pár év alatt eltűnne a slepp, de akkor mindenkinek változtania kellene. Ébredjünk fel, tündérmesék nincsenek, vagy minden megváltozik, vagy marad így.
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #102410 üzenetére
Nincs időm statisztik adatokat bogarászni. Számomra elég annyi, hogy szökőévente egyszer látok balesetet, majd míg otthon vagyok 2 hetet napi 3-at látok, meg az összes rádió/tv ettől zeng.
Lényegtelen, nem fogják agyarországból megérteni, hogy nem a gyorshajtással van a baj, hanem a prosztó idiótákkal, akik nincsenek rendesen büntetve. Büntetni kellene a veszélyeztetést, az eszetlen közlekedést és ebbe a gyorshajtás is benne van. De aki itt veri a huppot, az pont úgy akar változást, hogy a büntetési tételek ne emelkedjenek.
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #102413 üzenetére
Nem. Azt mondom, hogy nem csupán ez a gond. De ha féken tudják tartani a gázt idővel nyugodtabban vezetnek és körültekintőbben, mert nem lesz ideges ha nem mehet a hídon 120-al. Összességében pedig minden típusú veszélyeztetésnek, a gyorshajtásnak is nagyobb súlyú büntetése kellene legyen.
A kedvedért kikerestem a statisztikákat. Tavaly svájcban 9000 baleset volt és itt minden szar koccanásra rendőrt hívnak. Otthon 2018 első felében 7700 személyi sérüléses baleset volt, megkockáztatom hogy ha minden koccanás benne lenne itt is, akkor a 4-5x -ösével számolhatsz.
Nekem is nehéz lábam volt anno, ugyanígy hőbörögtem mikor ide jöttem élni, 6 ev után viszont eljutottam oda, hogy hányingerem van, ha otthon vezetnem kell. Ez van, amíg ezt nem éled meg, addig te is hőbörögni fogsz, ha nem úgy hajthatod a szereket, ahogy azt te elképzeled.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
2 szóban úgy zárnám ezt az egész vitát, hogy higgadt vezetés. Ezt csak olyan uton éred el, ha a büntetési tételek terrorban tartanak és aki tesz rá, az ki van írtva az utakról. Geresics pedig rátapintott a lényegre, itt sem tart be mindenki mindent 100%-ig, de higgadtan vezetnek és van idejük körültekinteni. Arról nem is beszélve, ha ittas, drogos vagy, vagy nincs rendben az autó állapota, a biztosító behajt rajtad mindent egy baleset esetén.
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102425 üzenetére
Felesleges a szó, mert magyarország a 10M "én mindent jobban tudok" ember országa. Vannak itt páran, például én is, akik tudunk gyorsan, de ésszel közlekedni, de ezt gondolja az is aki nem. Aztán ideges lesz mikor beáll a sor és nem tudja taposni neki, ezért kirántja a busz sávba és felkeni a motorost.
Svájcban egész pontosan az irreális gyorshajtás esetén az autó fegyvernek minősül, így a bűncselekményed fegyverrel elkövetett veszélyeztetés. Ezt kellene átgondolni, hogy mennyire is igaz a dolog. Van aki tud bánni fegyverrel, van akinek nem való. Ezt nem a véda dogja eldönteni, hanem a "sunyi" módon kirakott kamerák és a sokkal nagyobb civil rendőri jelenlét. Meg a hozzá tartozó busás büntetések. Ezek összessége képes lenne az emberekből kihozni a higgadt sofőrt, akiből meg nem, az meg nem menne át a rostán, idővel kikapálnák.
Ja de igen, akkor most jön a hőbörgés, hogy akkor én se mehetek gyorsan pedig tudok.
-
Formaster
addikt
Technikai kérdés, ki milyen gyorsan száradó láncolajat ajánl?
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102478 üzenetére
Olyan kérdőjeles Nem tudom mi furcsa van rajta, a gyorsan száradó? Létezik ez a termék kategória, az a létjogosultsága, hogy nem fröcskölődik szanaszét a láncolaj. Ma mostam a motort, az UV-zöld felnik szanaszét voltak pöttyözve olajjal + rendszámkeret, de szerintem még a gumi is kapott, mert vegyszer habbal lefújva ilyen barnás trutyi jött le, azóta nincs benne a bugi a seggében Eddig azt hittem szimplán szar a gyári gumi, így ma már 1 centi alá mentem a majrécsíkkal Mindegy, ha valaki tudja ezekből a láncolajakból mi az ajánlott, ne tartsa magában.
Szerk: mielőtt valaki megszólal én ésszel kentem, nem lett lelocsolva a lánc olajjal, bár az előző gazdája erre nem volt túl igényes.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102482 üzenetére
Mosás volt a hétvégén, majd meleg láncra ment fel, be is viaszosodott az olaj, majd másnap mentem túrára és ismét felverte. Felnire, illetve egy keveset az abroncs szélére is. Úgyhogy fogok venni valami komolyabb sprayt.
Más, volt velünk egy gyerek, nemrég borult egy kanyarban, balra. Mondta, hogy neki mennyire bevállt a wd40, de mondom figyelj csak: Tiszta olaj a kereked bal széle. Valószínűleg azért csúsztál nem? Áhh az 2 kanyar után lekopik Persze lekopna, de folyamatosan oda veri a lánc az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102503 üzenetére
Én rendes láncsprayt használok, ez volt a mondandóm lényege, hogy a másik gyerek wd40-ezik. Weisses Kettenspray, német cuccot fújok rá, de ez sem elég jó. Meleg láncon valóban azonnal viaszos lesz, nem humbuk, de 24 ora elteltével is leveri. Ezért keresek profibb cuccot, a motult meg hagyjuk is...
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102512 üzenetére
Ahamm, és ezt mire alapozod? Német tesztek szerint egy közepes helyen végez, szokás szerint ez a Motul féle minőség, mint a motorolajokban is.
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102522 üzenetére
Általánosságban, nem egy német tesztben végeznek közepes helyen, más termékekkel is. Gondolom hasonló kaliberű technikai tesztet nem végeztél több láncolajjal, ezért nyilván a német tesztet tartom megbízhatóbbnak, szóval ez alapján fogok választani. Azért köszönöm a véleményeket.
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102530 üzenetére
Ezt félre érted, a kolléga kereke fröcsögött az olajtól, nekem csak egy keveset ver a szélére, illetve nemrég vettem, akinél volt az sem spórolt az olajjal és miatta volt az egész kerék full olajos. Nálam most a bal majrécsíkon látszik egy kevés, de ettől kevesebbet nem hiszem, hogy rá lehetne fújni. Vagy ritkábban kell kenni valami tartósabb cuccal, vagy még ettől is kevesebbet, esetleg valami kevésbé fröcsögős anyagot találni, ezen vagyok jelenleg.
Bázelban őrültek vannak a fele kb francia
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102536 üzenetére
Nincs mitől félned, nem a te motorodat szerelem és bázel felé sem járok sűrűn. A viccet félretéve, ha a kerékméret és a lánckerék mérete megváltozik, valószínűleg már pont nem ver a gumira semmit, ebben rejlik a profizmusod. Gondolom a felniden sincs egy csepp sem és a vázon sem. Nyilván vannak még őstehetségek, erre születni kell.
Szerk: szerencsére nem vagyok egyedül a problémával, fórumok százaiban keresik a megoldást, a német teszt sem véletlen tér ki erre, így nem érzem magam teljesen loosernek
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102539 üzenetére
Nem célom, viszont kissé lealacsonyító ahogy a monitor mögül néhány rosszul értelmezett sorból megítélsz. Elsőször is gumiparám nem nekem van első sorban, hanem a havernak, ugyanilyen MT-vel.
Amint látod amióta én kenem a két kerék egyformán néz ki, tehát nem olajos. (felnire még megy valami) Viszont, ha veri akkor full a majrécsíkra veri, a havernál ez úgy néz ki, hogy az én csíkom 3x-os méretében tiszta olaj a gumija. Na az a veszélyes! Borult is nemrég, balra. Viszont, ha ez az áttétel/kerékméret páros a gumira veri és véletlen 2 cseppel többet fújok fel, nem szeretnék balra kanyarodni. A kép olajozás után készült egy oktatónappal befejezve, ezért vannak a gumik bekrétázva, a feladat a majrécsík koptatása volt.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102542 üzenetére
Pont a motul ne fizetné meg bőségesen az ilyen teszteket? Illedelmesen megköszöntem a véleményedet, de úgy látszik nem tudod elviselni, ha nem fogadom meg, ilyenkor jön az arrogáns fellépésed, ami miatt ki lettél tiltva onnan. Továbbra is küldheted privátban az ultimátumokat, ott már tiltottalak, de úgy látszik kénytelen leszek a kommentjeited is rejteni, mert a stílusod továbbra is alpári.
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102546 üzenetére
Biztos, hogy az. Nem derült ki melyik WD40-et használja, a simát, vagy a láncra valót, de tocsogott a lánc és a gumi is.
Van az S100-nak egy új (2 éves) terméke a Dry Lube, kemény 2 euróval drágább, mint a Motul. Cserébe most 500ml kiszerelésben kapható. Az S100-ból kipróbáltam a Weisses sprayt, ez után még mindig került pötty a felnire, majd beszámolok a Dry Lube-ról is. Ez viszont garantáltan hosszan tart és véd a korrózió ellen, jelenleg piacvezető, nem csak marketigben.
ath ez ahhoz képest amit én láttam makulátlan
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102550 üzenetére
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam A piacvezető nyilván amiből a legtöbbet adják el, ez megint kérdés, hogy melyik piacon mi az. A megfelelő szó inkább a tesztgyőztes, vevőelégedettségben vezető. Több német fórumot is olvastam, ahol 2-3 termeket ajánlanak, többnyire legjobbként megítelve ezt, a motul pedig nem sűrűn van megemlítve.
HSM ezzel biztosan nem lehet. Kíváncsiságból kérdezem, hogy mennyire veri fel, mert brahiból gondoltam már rá, hogy ki kellene próbálni
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Most kenem le tisztítás óta 3-adszor az S100-al és valóban, kezdődik rajta egy taknyos réteg, szóval lassan tisztítani kell ismét. Nagyjából 1200-1400km-ről beszélünk. Gondoltam már fegyverolajra, de az túl híg, a motorolajat meg pár magyar cikkben nagyon lehurrogták, hogy nem jó a gyűrűknek. De nem tudom egy vezérműláncban pl mennyivel másabbak a gyűrűk. (Van-e) Az biztos, hogy maga az olaj öntisztító valamelyest és érdekes lenne egy automata olajozóval egybekötve. Kézileg alkalmazva neked mi a tapasztalatod, meddig bírja egy kenés?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102559 üzenetére
Az biztos, hogy ahol fém a fémmel súrlódik, oda kenés is kell. Ha a lánc nem is melegszik, mert mozgásban van és hűl, illetve az kell keményebb fémből legyen, attól még maga a lánckerék gyorsabban kopik, ha nincsen kenés. Hallottam olyat, aki automata olajozóval 50.000-et tett a láncba. Lehet, hogy nem akkora nagy szám, de láttam már Tracert 22.000-el olyan láncszemekkel, amik úgy álltak, mint az EKG.
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102634 üzenetére
Ugyan nem vagyok az, aki itt még bármi tapasztalatot leírhatna, de én 15 év kihagyás után ültem át kismotorról 670-esre és közel sem érzem életveszélyesnek a dolgot. Igaz az enyém sor2, nem kell pörgetni, alulról is szépen húz, de minap voltam egy komolyabb 300km-es veretésen és nem éreztem azt egy percig sem, hogy ettől kisebb motor kellene, vagy hogy bármiben is rezegne a léc, pedig pörgettem rendesen. A nagyobb gépen hamarabb odaérsz kanyartól kanyarig, de komolyabb a fék is, viszont tudnod kell a határokat, illetve nem feltétlen kell feszegetni azokat.
Az 1 gazda és vigyázó, megbízható tulaj egy ilyen idős motornál aranyat ér, de csak annyira, amennyire jó helyen szervizeltette. Ha nem mekkelek kókányolta és nem volt hidegen kitaposva a szeme, akkor a 66k km még elmegy reális áron. Én a mérettől, teljesítménytől nem félnék, pár ezer km és helyén kezeled. A 66k km nem kevés, de legalabb annyi és vigyázva volt rá. Az ilyen vételre tekintek úgy, hogy kihagyhatatlan.
-
Formaster
addikt
Olaj kérdés: ha lehet olyan nyilatkozzon, aki biztos abban, amit mond. Szóval az MT-07 gépkönyv szerint nincs meghatározva, hogy félszintetikus, vagy teljesen szintetikus olajat kér-e a motor. JASO Standard MA-t ír de, ha jól tudom itt el lehet térni felfelé, pl MA2-re, csak visszafelé nem lehetne. Ez így helyes-e?
Ami a szintetikus kérdést illeti, fórumokban azt írják a gyári félszintetikus és ha full szintetikusat rakunk bele, a kupplung csúszását okozhatja. Más gond nélkül használ szintetikusat. Szerintem ez a csúszás dolog azért nem állja meg a helyét, mert ezt elsősorban pont a JASO szabvány felelős meghatározni, tehát ha az szerint megfelel a motorunknak, akkor szvsz nem árthatunk a full szintetikus olajjal.
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #102647 üzenetére
Köszi neked is, meg HMS-nek is + Fedzsoo. Castrol Power 1 Racing olajjal szemezgetek, ismét német tesztgyőztes téma. Amit nem értek, az hogy az egyik helyen 4L kb 70 euró, a másiknál 30 körül. Itt csak nem megy az olajhamisítás. BlackSoul -nál még rákérdezek, csak nem küld el az árokba
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
Nos ez volna a német teszt, persze lehet jönni azzal, hogy fizetett reklám, nyilván a PH-n is az, ha az AMD procival szemben az Intel hoz jobb pontot
Viszont addig bújtam a témát, míg találtam ezt a figurát és az amatőr tesztjét, ami teljesen egyszerű alapokon nyugszik. Lehet fikázni ezt is, de a lényeg, hogy több, mint 400 olajat tesztelt már így több fázisban, ahol fémek ugyanazok, a motor, fordulatszám, terhelés és hőmérséklet szintén, szóval egyesenen arra van kihegyezve a teszt, hogy mekkora súrlódási erőt képest csökkenteni az adott olaj.
A dolog pikantériája, hogy a videókban ugyan csak a szobahőmérsékleti verziót veszi fel, de a tesztet elvégzi 100 fokos hőmérséklet mellett is és ezeket egy táblázatban folyamatosan frissíti. Érdekes módon, a fizetett tesztnek megfelelően a melegített verzióban a Castrol Racing olaj olyan értéket tud, amilyet a kategóriájában más nem, talán csak megközelítve. Itt elnézést, a tévedés jogát fenntartom, nem nyálaztam át egyesével a 400+ olajat, csak futólag szaladtam át rajta, de mindenki nekiszaladhat, akinek ideje van, sok közeli találat nem lesz, főleg ami nekünk kell.
-
Formaster
addikt
Azt hittem ma felrobbanok Kimérem megint a lassító folyosómat (1 hónap múlva vizsga) de feszt 14 secnél lassabban nem tudok menni. Már majdnem felborítottam a motort, mire mondom csak lemérem nem szúrtam-e el valami. Szóval a 3 méteres mérőszalaggal kimértem 3+3 métert +1-et, mondván 3x3 az 9, +1 az 10 Szóval 7 méteres gyakorlások után kimértem végre 10-re és láss csodát 18-20 seces időket hozok. Na így kell gyakorolni, lehet a matekot kéne elővenni
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102687 üzenetére
Nagy mesemondó az Öreg, de szerintem érti a dolgát és lelkiismerettel dolgozik, ami nagy kincs. Ezt tükrözi is, hogy tele van munkával. Egy ismerősnek volt ott a motorja, amin a márkaszervíz bő hónapot ült és nem tudták megállapítani a baja, miért nem indul. Persze a márkaszervizben enni lehet a földről, de ezt a hajadra kenheted, ha motorozni akarsz.
-
Formaster
addikt
válasz HoaryFox #102704 üzenetére
Én is a Liqui Molysat néztem ki, nagyon kevés kell belőle, de ha valaki ezt is drágállja, meg lehet venni felesbe mással. Bár szerintem 3e Ft megér annyit, hogy ne kelljen tankot és komplett üa remdszert tsztítani.
A téliesítéshez hozzá tartozik a kipufogó lezárása + a kupplung behúzása pl kábelkötegelővel. Mindettől függetlenül 3-4 hetente illik beindítani.
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
Tévedni úgy gondolom emberi dolog, a fórum pedig a nézőpontok megvitatására szolgál, emberi hangnemben. Valahol láttam jó magam is ezt a kuplung kérdést, nyilván nem a fejemből pattant ki. Ezek szerint tévedtem, hogy elhittem. Ez a stílus ami itt van viszont elég romlott , úgy látszik túl sok tesztoszteron gyűlt össze egy helyen. Pár hete jàrok be ide, de azt látom, hogy úton útfélen egymásban forgatjátok a kést.
Julius75 a te cikizésed viszont már semmibe veszem, csak hogy tudd nincs még motoros vizsgám, ettől függetlenül jogosan vezethetek motort, teljesen törvényesen
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102758 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy kitakarom a nevét, de a helyesírása akkor is elárulta volna. Tény, hogy megosztó ember, de ennek az eszmefuttatásnak talán lehet alapja, ezért ragadt meg bennem. Viszont azt alátámasztja, hogy a feszítő rugók minimálisat mozognak, így elvileg ártani nem árthat, akkor miért ne lehetne így elrakni. Más kérdés, hogy az én esetemben 80€ a komplett kuplung szett, mit is ver a víz, viszont semeddig sem tart lekötni. Minden esetre senki ne kövesse más eszmefuttatását, tegyen a saját belátása szerint. A motort meg nyilván nem szabad mínusz fokokban ok nélkül indítani, de valahogy elfelejtettem, hogy csak felénk ilyen enyhe a tél. Kb februárban lehet erre mínusz fokokkal találkozni, azon túl 2 éve januárban 18 fokok repkedtek. Ez esetben akár gurulni is lehet, de ha 10-15 secre beindul a motor, hogy körbejárja az olaj, szerintem semmi baja nem lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen