- Androidos fejegységek
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Gigabyte alaplap topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Információk a Battlemage kártyákról
Hirdetés
-
Battlefield 2042 - Dead Space crossover esemény érkezik
gp Néhány nap múlva indul a The Outbreak, amelynek keretén belül számos megszerezhető holmi vár ránk.
-
Ipari Biostar alaplap Amston vagy Alder Lake-kel
ph A gyártó beágyazott rendszerekbe és peremhálózati applikációkhoz szánt újdonsága megpakolható 26 TOPS-os MI gyorsítókkal is.
-
A Huawei szerint fejlett AI-chipek nélkül is lehetnek világelsők
it A Huawei egyik vezetője szerint Kína a fejlett chipek hiánya mellett is lehet vezető az AI-piacon.
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
olyan inaktívak vagytok.
Hol lehet jelentkezni a rendőr motorosok által szervezett oktatásra? -
rebel56
tag
Én nyáron voltam Pécsett, amit a Baranya Megyei Rendőrkapitányság szervezett/támogatott. Úgy tudom ők szerveznek további kurzusokat is, csak azok fizetősek. Érdeklődj a
vezoktato kukac gmail pont com címen, biztosan segít.Itt van ez a szerencsétlen szerelő, nem értem mi vitte rá erre a tettre, nem derült ki?
-
ALI_G
veterán
A télre egy kis olvasni való (én már két tavasszal is elolvastam
)
motorozás mesterfokon -
ALI_G
veterán
Feltöltöttem pár régebbi cikket, ha valakinek olvasni támadt kedve: [link]
-
Levi123
senior tag
Jesszusom
szegény Feca..
Most olvasgattam végig mit írtatok.. hát le vagyok döbbenve.
Az ilyet agyon kéne ütni.
Én is jártam már meg szerelővel, de azért ilyen mértékben még nem.Egyébként hivatalosan valami papírt kéne írni ha jól tudom, hogy átvette ezt meg ezt a motort és ilyen meg ilyen hibával és egy adott időre vállalja a megjavítását.
Annak a szerelőnek meg aki így szerel.. annyi köze van a motorokhoz, mint a takarítónőnek az esztergához..
PFFF agyon ütném!!Levi
-
ALI_G
veterán
Valaki meg tudja mondani, hogy a MÁV biztosítónál az éves 2400 Ft-os tagdíjat azt személyenként vagy járművenként kell fizetni?
-
ALI_G
veterán
abe.hu (máv bizt.)
6.3. Tagdíj
6.3.1. Az Egyesület valamennyi tagja köteles ún. fenntartó éves tagdíjat fizetni.
6.3.2. A tagdíj mértéke 2008. évre és 2009. évtől évente 2.400,- Ft. Az év közben belépő tag által befizetett tagdíj a belépés hónapjától egy évig teljesítettnek számít. A belépés évét követő évekre vonatkozó tagdíjat a tag évente egyszer köteles megfizetni. Az évközben megszűnő tagsági jogviszony esetén a időarányos havi tagdíjat lehet érvényesíteni.én is írtam e-mailt.
[ Szerkesztve ]
-
Kris91
csendes tag
Végre sikerült a forgalmi vizsgám.
Már csak motor kéne. -
ALI_G
veterán
Bibibíííí, tegnap voltam motorozni betegen
de jó volt. Felavattuk bnőmnek a kabátját. Le se akart szegény szálni, úgy élvezte. Én is.Persu, voltatok Kakucson?
-
Topiccsendőr
addikt
Jaja
bazz csak mi voltunk
jöttek ilyen gumipilóták R1-essel, azt mondták kicsi nekik ez a pálya. Mondom nekik, maximum a pilótának kicsi a pálya, motornak nem, megkergetlek rajta tézével benneteket, ne aggódj. De nem akartak feljönni, úgyhogy az idő ellen voltam kénytelen menni.
nem volt rossz, csak már megint kezd idiótán viselkedni a tézé. Vagy a gumik. Mindig változó a csúszáshatár... Megint két nagyonnecces helyzetet megúsztam esés nélkülNa majd melegben jobb lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
feca81
aktív tag
angliabol szereztem egy torottet.h majd azt javittatom meg.
nem tudok kit rakuldeni,mert nem hivatalos szerelo,csak hobbi.egy hivatalos szerelonel egy iylen motor felujitasa tobbe kerul,mint maga a motor.eselytelen.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
valoban o az
az oktatas, azse volt egyszeru. asszem 100 korul jott ki, abbol 20-at vissza tudtam igenyelni. 7,500-at azert nem,mert ne madott szamlat rola. egy orat vezettem forgalomban, viszga elott egy oraval. a rutint viszont jol leadta. kresszre be se jartam
szova lerdekes az oktatoi mivolta is.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Levi123
senior tag
Aki biztosítót akar váltani siessen mert már csak 6 nap van hátra a kötelező biztosító váltásig.
Levi
-
Uzmany
őstag
Sziasztok, a motorok esetében is van téli ill nyári gumi?
® visions created with passion
-
válasz
Stalker-2572 #4683 üzenetére
vagy téligumi utánfutóra teszi, valaki húzza, ő meg közben brümmög hozzá
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[lAyCsI]
addikt
sziasztok,
Frecska János szerelőről hallott valaki valamit?-= No way back from Here =-
-
válasz
Topiccsendőr #4691 üzenetére
Helyes a bőgés, F.J. a magyar pályák 'Pancsikirálya' bezony..
A legutóbbi Hringes veteránon mondjuk gyakorlatlan szem szerintem nem igazán nézett volna ki egy P20-ast abból a lecsupaszított gépezetből, (amibe a rossz nyelvek szerint több már a Yamaha mint a Pannónia..
)
-
válasz
Topiccsendőr #4693 üzenetére
Melyik nagy japán cég nem másolással kezdte, folytatta, és folytatja?
rossz nyelvek szerint ezért látsz minden japán túristánál 8 fényképezőgépet
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz
Topiccsendőr #4695 üzenetére
Most is nagyon sok mindent másolnak le tőlünk.
Van egy pesti haverom, egy elektronikai cégnél dolgozik, évi szinten 10milliárdokért adnak el műszereket a japánoknak, azok meg összeteszik a két kezüket érte.Bár ez a motoros topik, dehát a pancsik időszakában kezdtek bele a japánok is igazából a motorgyártásba.
Ilyen alapon le kellene alkudnunk az árat új motor vásárlásánál. hmm...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz
Topiccsendőr #4695 üzenetére
Khm...
Tessék elolvasni a régi magyar motorkerékpárok, vagy a Pannóniák történetéről szóló nagyszerű könyvet! Én úgy emlékszem, hogy anno majdnem Yamaha leányvállalat lett a csepeli motorgyárból, csak az akkori politikai vezetés miatt nem lett semmi a dologból.
A japóknak akkoriban nem nagyon volt szükségük arra, hogy Pannóniát másoljanak...
Mikor itthon nagy szám volt a P20 250 ők szép csendben 4T 250-ben sorozatgyártottak..
A magyarországi gyártási minőséggel már a Pannóniák idejében is baj volt. Egyedül a tömeges orosz felvevőpiacnak köszönhették hogy eddig eléldegéltek, az elején (T5 sorozattal) szépen is alakultak a dolgok csak mint ahogy a régi szoci világban az volt - ráültek a babérokra és nem fejlesztettek semmi érdemlegeset. A világ meg közben elhaladt a fejünk fölött... -
válasz
Topiccsendőr #4699 üzenetére
Mondom, a kezdeti időkben még tényleg fasza volt, de hamar megragadtak a szinten csepelen.. és nem fejlesztettek. (Gondolj az akkori - 70 évekbeli - munkamorálra)
A japánok meg - mint ahogy sok minden másban - jöttek láttak és letaroltak mindenkit. Pedig - legalábbis a kezdetekben - 'csak' egyetlen 'fegyverük volt' és az a minőség. Hiába a minőség mindenhol elismert, arra érdemes építeni.. Itthon meg egyre inkább leromlott ez, hol volt akkor minőségmenedzsment, mikor mennyiségre kellett hajtani. (Aztán 10 blokkból 1-2 nem ragadt meg a próbapadon)
Aktív témák
- ÚJ ASUS VIVOBOOK GO 15 E1504 - 15,6"FHD IPS - i3-N305 - 8GB - 512GB - Win11 - 2+ év garancia -Magyar
- IPhone 14 128GB gyári független új 90 nap Apple garancia
- Apple 45mm Apple Watch Series 8 32GB MNUQ3LL/A Aluminium
- Meleged van? Itt egy CITADEL MESH WHITE 5x120 Coolerrel FREE MPL
- MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X 6GB GDDR6 192bit (Foxpost az árban)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen