- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen egeret válasszak?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiMedia lejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Fairy Tail 2
gp A megjelenés valamikor idén télen várható, ennél pontosabb dátumot egyelőre nem kaptunk a fejlesztőktől.
-
Irodázós mini PC-vel gyarapodott az MSI Cubi NUC termékcsaládja
ph A 2,3 literes térfogatú, inteles megoldáson egyebek mellett két 2,5 gigabites LAN és két Thunderbolt 4 aljzat van.
-
Új divat? Atomerőmű mellé építik az adatközpontokat
it Az Amazon AWS-adatközpontot költöztet a Talen Energy egyik atomerőművének udvarára, utóbbi azt kéri az USA-tól, ne piszkálják a megállapodást.
Aktív témák
-
ferkoboy
aktív tag
válasz
Gaboman #12087 üzenetére
Helló!
Igen, Hyosung GT250R, fekete 2005.10.hó. Kb.14000km.
Tényleg nagyon pofás gép, elsőre beleszerettem.
Véleményem:
V2 - minden elönyével, s hátrányával együtt. Elöny: nyomatékos, nem túl pörgős blokk.
Hátrány: rezonálás, amit meg lehet szokni. Egy sor4-nek egyenletesebb a járása.2006-osat vesz 720e-ért? Ráadásul 2006-os?
Fekete vázas? 650-eknél 2005-ös modellek esetén (még szürke vázas) volt egy kisebb gond, előfordult pár szelepszakadás, amit gariba általában megoldottak, hengerfej-cserével.
125-ös után sor4 600as lehet kevésbé sok, mint 650 v2, bár attól függ hogyan használja. Nyomatéka GT650-nek picit nagyobb, mint pl a cbr600f-nek. Ráadásul azt nem 12-13e-nél adja le, hanem 7e-es fordulat környékén....
Megbizhatóság? Megoszlanak a vélemények. Még sajnos senki nem ment velük 60-100e km-t. Addig meg nem lehet mit mondani. Nem egy kínai motor azért. Dél-Kórea sokat fejlődött az utóbbi időben, nézd csak meg az autógyártást. pl Kia Ceed (ProCeed)
Egy Hondán azért a részletek, burkolatok felfogfatása szebb, nem lkátszanak pl csavarfejek, de ettől eltekintve szerintem jó.
Talán negativumként annyit tudnék mondani, hogy a burkolat műanyaga egy Hondáéhoz képest rosszabb. Vékonyabb. Megtekergetve ugy érzésre CBR burkolata hamarabb bír ki egy pályán való megcsuszást. Mondom ezt ugy, hogy szerencsére én még nem csusztam az enyémmel.
Fogyasztása meglehetősen jó mind a 250-esemnek, mind ugy tudom a 650-eseknek.
Ha van vmi konkrét kérdésed, szivesen válaszolok.Hegyekbe voltunk kicsit kanyarogni vasárnap, hárman. öcsém egy CBR600F3-al, haver egy 600as Hornettel, meg én a Hyo-val.
Hornetes haverral kergetőztünk kicsit, majd szakasz végén megálltunk, meg is jegyezte, hogy Qva jól megy ez a 250es. ( Azért a Hornet se kutya...)
Öcsém kicsit mindig előttünk ment, a majrécsíknak nála nyoma sincs, sőt a perem alatt is látszott nála kis belenyalások... Gumi: Conti RoadAttack. Jól vizsgázott.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Fillérekért hazavihető a CMF Phone 1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen TV-t vegyek?
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen